ETNA CMV328ZT

Best Reviewed - augustus 2020
8,6Testpanel score - augustus 2020
Type/soort
magnetron

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CMV328ZT op Kieskeurig.be.

LLV 07-09-2020

Mooi

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

De magnetron/oven combi ziet er mooi uit. Het is zeer makkelijk in gebruik. Het heeft veel verschillende opties ( ook specifieke opties, bijv. pizza).

Pluspunten

• Mooi zwart
  • Specifieke opties

Officiele reactie van Atag 09-09-2020

Beste LLV,

Bedankt voor je review. Het zwarte design past perfect in de trends van vandaag.
Heel veel plezier met je aankoop.

Sybrand 05-09-2020

Mooi, stijlvol en goed apparaat

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Het is een mooie stijlvolle magnetron met veel mogelijkheden. Magnetron, grill en heteluchtoven ineen. alles werkt perfect en je kunt prima varieren qua programma"s en hun vele functies. In het begin wel de handleiding nodig maar op den duur werkt alles intuitief. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Stijlvol en mooie prijs

Officiele reactie van Atag 07-09-2020

Beste Sybrand,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel kook-plezier met deze magnetron.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

M.Veenstra 28-08-2020

Goedkope veelzijdige combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Heb deze combimagnetron nu twee weken mogen testen en vind het samenvattend een erg goede magnetron voor een uitstekende prijs/kwaliteits verhouding.
De magnetron ziet er erg modern uit met een schitterende afwerking.
Aangezien hij prominent in mijn keuken staat is dit voor mij erg belangrijk.

Er is meer dan genoeg inhoud zodat je zelfs de grote pizza's zonder probleem kan afbakken.
Het lampje binnenin had voor mij wel iets feller gekund.

Heb verschillende programma's geprobeerd en het eten kwam er iedere keer perfect uit.
Zelfs de lastige "eerst ontdooi en daarna koken" programma's.
Dit was met mijn vorige combi magnetron niet altijd het geval.
Je kan de programma's selecteren met wat je wilt en dan met de handige draaiknop het gewicht en de temperatuur instellen.
Nadeel vind ik wel dat je de gebruiksaanwijzing niet moet kwijt raken want de bediening is vooral bij de combi programma's dan niet te doen.
Op het display staat dan niet bijvoorbeeld "vlees" maar "A3"

Het apparaat is maakt wel soms veel geluid maar dit zal bij alle niet inbouw apparaten wel zo zijn.

Schoonmaken was een fluitje van een cent aangezien het materiaal van binnen erg glad is.

Al met al vind ik dat ze voor deze prijs een erg goed apparaat geleverd hebben.
Kan nu nog niets zeggen over de duurzaamheid maar Etna heeft een naam hoog te houden dus vertrouw ik erop dat dit goed zit.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Genoeg ruimte
  • Makkelijk schoon te maken
  • Programma's eten waren perfect.

Minpunten

• Boekje nodig voor de programma's
  • Redelijk veel lawaai
  • Binnen lampje mag feller

Officiele reactie van Atag 31-08-2020

Beste heer/ mevrouw Veenstra,

Bedankt voor deze uitgebreide en positieve review. Uw mening is belangrijk voor ons om te blijven verbeteren. Wij gaan daarom uw feedback binnen de afdelingen communiceren. We wensen u veel kook en bak plezier toe met deze combi magnetron van ETNA.

Youss 27-08-2020

Mooi uiterlijk en veel verschillende functies

Uiterlijk
De combi magnetron is iets groter dan de gemiddelde magnetron maar daardoor heb je wel meer ruimte van binnen om grotere gerechten in te bereiden. De magnetron heeft een aantal drukknoppen en een draaiknop, die solide aanvoelen bij gebruik. Bij de magnetron wordt ook een metalen rekje geleverd, daarmee kan je gerechten hoger in de magnetron zetten. Het rekje zorgt er ook voor dat de warmte goed van onder het gerecht in kan gaan.

De combi magnetron
De combi magnetron biedt veel verschillende programma's, zo heb je verschillende programma's voor het opwarmen van gerechten, kan je producten ermee ontdooien, groente ermee koken en kan er eigenlijk alles mee wat een normale oven ook kan.
Met al die verschillende programma's had het fijn geweest als de handleiding nét wat meer informatie en uitleg had gegeven, waardoor het voor mij soms zoeken was wat de beste stand voor een bepaald gerecht is door het uit te proberen. Maar als je dat eenmaal weet merk je hoeveel mogelijkheden het apparaat wel niet heeft.
De magnetron functie's werken top, je gerechten worden snel en gelijkmatig opgewarmd. Door het kiezen van het juiste programma heb ik er geen last van gehad dat mijn eten te droog werd.
Het rekje dat erbij geleverd wordt zorgt ervoor dat de warmte beter het gerecht door kan gaan, het verschil bij het gebruiken van het rekje merk je heel erg bij het klaarmaken van een pizza of cake. De pizza korst wordt écht krokant daardoor. Wel merk je in vergelijking met een normale oven dat je bij elk gerecht dat je erin klaar maakt een paar minuten langer erin moet doen om het gewenste resultaat te krijgen, maar het resultaat is er dan ook! Kip grillen, ovenschotels, pizza's, bananencake kan je allemaal perfect erin klaarmaken.

Conclusie
Ik vind het een aanrader. De combi magnetron voelt kwalitatief goed aan en ziet er mooi en strak uit. Hij heeft veel verschillende functie's en ook de oven functie werkt goed bij deze combi magnetron. Hij is ook makkelijk schoon te houden. Ik vind dat hij goede kwaliteit levert voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• Grotere inhoud
  • Veel functies
  • Voelt kwalitatief goed en degelijk aan
  • Mooi geprijst
  • Goede oven functie

Minpunten

• Het formaat kan ook een nadeel zijn
  • De handleiding had beter gekunt

Officiele reactie van Atag 31-08-2020

Beste Youss,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review. Dit is waar wij het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen je nog veel kook en bak plezier toe!

Webcare team ETNA

Marjolein 27-08-2020

Een goed en veelzijdig apparaat.

Inhoud en uiterlijk
Het in gebruik nemen van deze magnetron is zeer gemakkelijk, stekker er in, vochtig doekje er door en je kan aan de slag. Er zitten 9 drukknoppen op het apparaat en 1 draaiknop. Deze voelen solide en degelijk aan. Het apparaat staat netjes op een aanrecht, maar neemt wel wat ruimte in beslag.
Met de combimagnetron wordt een glazen draaiplateau en een metalen rekje geleverd. Handig dat het rekje omgedraaid kan worden voor een laag of hoog niveau.
De handleiding is vrij duidelijk en daar wordt al duidelijk dat er veel verschillende opties op deze magnetron zijn. Ook wordt er in de handleiding vermeld welke materialen wel of niet geschikt zijn om in deze magnetron te gebruiken. Daarnaast staan er ook veel voorbeelden van welke stand het meest geschikt is voor een bepaald voedingsmiddel.

Magnetron / oven
De magnetronstand is zeer uitgebreid, zo kan je snel de magnetron aanzetten door een paar keer op de start toets te drukken om snel iets op te warmen. Daarnaast kan je ook zelf het vermogen instellen, wat aangeduid wordt met procenten. Zo is stand P100 gelijk aan 900 watt. Vergt wel wat rekenwerk als er op een verpakking van voeding alleen maar de hoogte van wattage wordt aangegeven.
Zo zitten er naast de standaard magnetronfunctie ook een combi functie op, waarbij je zowel de magnetron als de ovenstand kan gebruiken.
Uiteraard kan je ook gewoon de ovenstand gebruiken, waarbij je de temperatuur kan instellen van 140 tot 230 graden Celcius. Dit kan zowel met als zonder voorverwarming. Het apparaat heeft niet lang nodig om voor te verwarmen, voor 180 graden heb ik ongeveer 5 minuten moeten wachten.
De grill werkt naar behoren, het gerecht wordt door het draaiplateau gelijkmatig bruin. Al wordt het middenstuk iets donkerder dan de rest. Wel vond ik dat het vrij lang duurde voordat mijn gerecht (paprika met kaas) naar behoren goudbruin was. Dit in vergelijking met een standaardoven. Wel te verklaren door een minder sterke grill dan een conventionele oven.
Er zijn een groot aantal (10) automatische programma’s, waarbij je voedingsmiddelen kan bereiden op basis van gewicht. Het apparaat kiest, afhankelijk van welk programma/voedingsmiddel, dan zelf voor magnetron, oven of grill.
Als het apparaat op temperatuur is of klaar is, klinken er pieptonen. Deze zijn duidelijk te horen, maar niet vervelend wat betreft geluid.

Knoppen op het apparaat
Om het nog makkelijker te maken zijn er ook voorgeprogrammeerde standen op, zoals de Home Fry functie en de Crispy Grill functie. De Home Fry functie is vooral heel handig om bevroren friet en (oven) snacks te bereiden. De Crispy Grill is vooral fijn als je pizza of gepaneerd vlees krokant wil bereiden.
Er is ook een Pro Defrost functie, waarbij er mogelijk is om eerst het voedingsmiddel te ontdooien en het vervolgens te bereiden. Dit kan je instellen zoals je wil, bijvoorbeeld eerst 5 minuten ontdooien en daarna nog 10 minuten op P80.
De functie voor Low Temp Control heb ik nog niet geprobeerd, maar dit zou zeker handig kunnen zijn voor als je bijvoorbeeld eten warm wil houden (voor laatkomers aan tafel), slow cooking of het drogen van bijvoorbeeld fruit of meringues.
Met de Timer/Clock knop kan je de klok instellen, maar kan je ook een uitgestelde start en snel de ontdooifunctie activeren.
De met de grootste knop (Power/Grill/Convec./Combi) kan je de verschillende functies / programma’s selecteren.
De draaiknop is bedoeld om het gewenste menu te kiezen, de temperatuur in te stellen of het gewicht aan te geven.
Onderaan bevinden zich de Stop/Clear knop, waarmee je snel een programma / stand kunt stoppen en de Start/+30Sec knop, waarmee je een programma / stand kunt starten of extra tijd kunt toevoegeen.
Als bonus kun je de Stop/Clear knop ook gebruiken om een eco stand in te schakelen, waarmee je het display (waar normaal de tijd op staat) kunt uitschakelen om zo energie te besparen.

Conclusie
Dit is een zeer uitgebreid apparaat, waarbij er veel mogelijkheden zijn. De vooringestelde programma’s maken het apparaat makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • veel verschillende standen en programma's
  • verwarmd snel voor
  • eco functie voor het scherm uitschakelen

Minpunten

• magnetron geeft geen wattage stand maar %

Officiele reactie van Atag 28-08-2020

Beste Marjolein,

Bedankt voor je uitgebreide review! Super om te lezen dat je alles uit deze combimagnetron haalt. Ik hoop dat de verwachtingen vervuld zijn en de resultaten naar wens zijn. Ik wens je veel kookplezier met je aankoop.

TruusD 26-08-2020

grote combimagnetron met mooi design

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

de magnetron heeft een grote inhoud waardoor er een grote ovenschaal in past. veel functies buiten de magnetron functie om, zoals: grillen, air frayer, ontdooien en gewone oven stand.
het rekje wat erbij geleverd wordt is erg handig om meerdere gerechten te garen/ verwarmen omdat je de hoogte in gaat. ook om wat kip te grillen is dit een handig hulpmiddel. de warmte kan zo rond het gerecht gaan.
het design is mooi al vind ik persoonlijk wel dat je elk stofje op de magnetron ziet liggen.
de functie beschrijving bij de knoppen zijn erg slecht te lezen en bij het indrukken van de knoppen krijg ik een beetje het gevoel van mindere kwaliteit. nog een minpuntje vind ik dat maar 1x de piep klinkt als de magnetron/oven klaar is en dit niet (na 1 minuut ) herhaald wordt.
verder is de combimagnetron makkelijk schoon te maken met een sopdoekje.

Pluspunten

• grote inhoud
  • veel functies
  • mooi design
  • grote deur
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• slecht leesbare omschrijving bij knoppen
  • kwaliteit drukknoppen
  • geen herhaling van signaal

Officiele reactie van Atag 28-08-2020

Beste TruusD,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Ik zal daarom jouw feedback binnen de afdelingen communiceren. We wensen je veel kookplezier met deze combimagnetron.

CORRY FLANTUA 22-08-2020

MOOI UITERLIJK ...EN ZEER HANDIG IN GEBRUIK

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Ik heb meerdere sites bekeken, maar zeker ook etna.nl geeft goede voorlichting van waarom deze etna cmv328zt combimagnetron een goede keuze en dus ...aankoop is.

De beoordeling van personen die deze magnetron reeds in hun bezit hebben is zeker ook een overweging voor mijn keuze geweest, ik ben er dan ook erg blij met deze aankoop!

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • het oog wil ook wat, mooie aanwinst
  • goed merk ETNA
  • redelijke prijs

Minpunten

• had ik deze maar eerder aangeschaft
  • kort in bezit.. om duurzaamheid te bepalen

Officiele reactie van Atag 24-08-2020

Beste Corry, Bedankt dat je voor ons merk ETNA hebt gekozen. Wij waarderen het zeer dat je deze review hebt geschreven. Goed om te lezen dat de combi magnetron makkelijk in gebruik. Wij wensen je veel plezier met je mooie aanwinst! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Michael 19-08-2020

Mooi design erg ruim

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Ik heb deze mooie combinatie magnetron nu een tijdje mogen testen. Ik ben erg positief over dit apparaat. De inhoudt is erg ruim waardoor je gemakkelijk voor meer personen een maaltijd kunt klaarmaken.Ook zitten er behoorlijk veel voorgeprogrammeerde programma's in. Zo kun je gemakkelijk gerechten in 1 programma klaarmaken zonder steeds te kijken of het al klaar is. Hoewel voor mijzelf een aantal dingen nog net eventjes langer erin mogen. Maar hier wen je best wel snel aan. Ook is het erg handig dat er een ontdooi en bak programma opzit. Zo kun je bv vlees direct uit de vriezer klaarmaken. Ook een grote pizza past er met gemak in en word lekker knapperig gebakken met het pizza programma. Ook kun je met gemak een stukje vlees grillen kippenpootjes of een sparerib het kan allemaal. De heetlucht oven werkt ook lekker snel hiermee heb je in no time een lekker sijssijzenbroodje gebakken.De Knopjes zijn ook makkelijk te bedienen en je scrolt gemakkelijk verder met de draaiknop. Hoewel deze wel allemaal in het Engels staan.Ik mis wel iets van een kookboekje met ideeën en tips.

• Erg Ruim
  • Veel programma's
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Maakt redelijk veel geluid
  • achterkant steekt redelijk uit
  • knoppen in het engels

Officiele reactie van Atag 21-08-2020

Beste Michael,

Bedankt voor je mooie en uitgebreide beoordeling. Je feedback is erg welkom en zal worden meegenomen in de toekomst.

Claudia
Webcare ETNA.

Keukenprinses 06-07-2020

Mooi apparaat, plaatje in de keuken!

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Mooi functioneel apparaat. Goede prijs kwaliteit verhouding. Even de functies rustig met het boekje erbij uitproberen en noteren!
Superblij mee!

Pluspunten

• Uitgebreide functies
  • De prijs en het uiterlijk

Officiele reactie van Atag 07-07-2020

Beste keukenprinses,
Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de combi-magnetron.
Als ik naar je “gebruikersnaam” kijk zijn jullie vast een goede mach. 😉
Heel veel kook- & bakplezier.

Wil 18-06-2020

Waar voor je geld

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Keurig, net apparaat dat ruim voldoet aan onze verwachting en makkelijk te bedienen voor de al oudere garde.

Pluspunten

• gemakkelijk in bediening
  • ziet er goed uit

Officiele reactie van Atag 19-06-2020

Beste Wil,
Wat een mooie reviewscore een 10! Bedankt, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat de combimagnetron aan al je verwachtingen voldoet. Veel kook- & bakplezier.

Erik Hageboom 26-03-2020

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Erg goede combimagnetron voor de prijs. Hij verwarmt erg snel en gelijkmatig. Ik ben erg blij dat ik dit product heb aangeschaft!

Pluspunten

• Aantrekkelijke prijs
  • Verwarmt goed

Officiele reactie van Atag 27-03-2020

Beste Erik,

Wat fijn om te lezen dat zo blij bent met je keuze voor de CMV328ZT.
Bedankt voor deze mooie review en waardering.
Heel veel kook- & bakplezier!

Dennis de Ridder 25-03-2020

Super handige en gave zwarte magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Ik was op zoek naar een trendy combi-magnetron om snel wat spullen in te verwarmen. Prijs- en kwaliteitverhouding én het design spraken mij gelijk aan! Dit toestel staat perfect in mijn keuken!

Pluspunten

• Heel trendy
  • Komt snel op temperatuur

Officiele reactie van Atag 26-03-2020

Beste Dennis,
Dank voor je enthousiaste review, Het Is leuk te lezen dat deze combi-magnetron van ETNA zo goed in je keuken past. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.
Webcare team ETNA

Maarten Verweij 23-03-2020

Mooie zwart combimagnetron emt supersimpele bediening

Geschreven voor: ETNA CMV328ZT

Vet blij met deze strakke zwarte combimagnetron. Hij past goed bij de rest van mijn nogal zwarte keuken: )
Simpele bediening die je snel doorhebt. Ook heeft ie alle standen die je nodig hebt! magnetron, grill en hetelucht. Gewoon goed voor een mooie prijs.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • zwarte kleur

Officiele reactie van Atag 24-03-2020

Beste Maarten,

Bedankt voor het delen van deze mooie en enthousiaste review! Fijn dat onze combi-magnetron zo naar wens is!
Veel kook-bak-grillplezier ervan!
Met vriendelijke groet, Ursula