Krups Melkopschuimer XL2000 - Reviews

Capaciteit (melkschuim)
300 ml
Kleuren
zwart, roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,7

• Slecht

schoas 24-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Tweede keer na jaar stuk

Het is echt een hele goede melkschuimer maar begeeft het tussen de 1-2 jaar , al tweede keer nu uiteraard buiten de garantie.... niet kopen... maar ja nu op zoek naar goed alternatief.

Pluspunten

• schuimt top

Minpunten

• snel stuk na ongeveer jaar

Jo 19-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zeer korte levensduur

Dit relatief dure apparaat begeeft het nu voor de 2e keer na een niet intensief gebruik van 1 jaar. Gelukkig heb ik na de eerste klacht, diverse telefoontjes en 2 keer een niet afdoende reparatie een nieuw apparaat ontvangen. Nu schuimt hij opnieuw na 1 jaar niet meer naar behoren. Schandalig! Wat heb ik aan een apparaat dat er mooi uit ziet, makkelijk te bedienen is, maar na 1 jaar melk opwarmt in plaats van opschuimt?

Karin 18-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Snel kapot voor een duur apparaat!

Melkopschuimer deed het in begin goed, na een klein jaar geen dik schuim meer. Zat nog in de garantie, terug gestuurd, na 6 weken en vele telefoontjes eindelijk nieuw apparaat gekregen. Deze vertoont nu na ruim een jaar weer dezelfde problemen. Kortom, je hebt maar kort plezier van deze melkschuimer en dan vind ik de prijs ook best pittig!

Pluspunten

• Goed schoon te houden

Minpunten

• Snel kapot
  • Pittig aan de prijs

polomora 12-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Niet goed

Update van vorige review.
Slecht toestel, melk is ongeveer de helft van de tijd niet geschuimd.
Koop een Philips.

wam 25-06-2016 Product jaar of meer in bezit

snel kapot

electronica begeeft het na anderhalf jaar. Knoppen op zijkant reageren niet meer, een knopt blijft constant in aan.Teleurstellend voor relatief duur apparaat.

Ruiten4 14-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Stoort de televisie

Grootste voordeel van deze melkschuimer van Krups is dat hij nauwelijks aankoekt (itt de nespresso die ik hiervoor had). Hij is door het wijde model ook makkelijk schoon te maken. Grootste nadeel is dat de tv ontvangst (kabel) ernstig gestoord wordt als hij draait. Het beeld valt helemaal uiteen in blokjes en ook het geluid is nauwelijks meer verstaanbaar. De tv staat op ca 8m afstand. En het duurt wel even, want de Krups koekt weinig aan omdat hij langzaam verwarmt.
Het schuim is bij grote hoeveelheden (van > 120 ml melk) uitstekend, maar ik gebruik hem vaak voor 1 cappuccino en 40 ml melk, dan is het schuim wat grover en deels nog melk.
Als je de deksel er normaal op doet is hij er bijna niet af te krijgen, die laten we er meestal maar los op liggen, werkt ook prima.

Karen 24-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooi melkschuim maar niet duurzaam

Mooi apparaat voor op aanrecht. Maakt snel en mooi melkschuim en is makkelijk schoon te maken. Wat dit alles betreft een aanrader. Jammer alleen dat moter van toch best dure apparaat na minder dan twee jaar niet super intensief (eigenlijk alleen weekend) gebruik er al mee ophield.

MR 11-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Opschuimkwaliteit

Makkelijk in gebruik- neutrale vormgeving- goed schoon te maken.
Melk is alleen voor de bovenste helft geschuimd .

Emmy 18-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooie opschuimen, makkelijk in gebruik. Opschuimen wordt na verloop van tijd minder en binnenlaag liet los. Ging na anderhalf jaar kapot

polomora 07-02-2016 Product maand in bezit

Heel goed toestel. Wij hadden vroeger een Senseo met ingebouwd capuccino functie. Vergangen met een eevoudiger Senseo en dit melkopschuimer. Werkt goed en snel. Een aanrader.