Inventum MK351 - Reviews

Kleuren
wit, roestvrijstaal

LindavV 07-06-2016 Product maand in bezit

Kookt over

Helaas de melk kookt over uit het apparaat.
Wanneer je de juiste hoeveelheid melk in het apparaat opschenkt zelf voor 1 kopje kookt het apparaat over de klanten service van Inventum vertelt je dan dat je de verkeerde melk gebruikt

Lakei 16-04-2016 Product paar dagen in bezit

Melkschuimlaag maken gelijk aan een van een professionele Barista

Makkelijk in gebruik.
Perfecte schuimlaag in een oogwenk.
Makkelijk te reinigen.
Lage aanschafprijs.

Jozien J. 26-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gebruiksvriendelijk en goed!

Drie jaar lang schuimde ik mijn melk op met een Nespresso melkopschuimer. De eerste maanden was dat een prima apparaat, maar na een tijdje gebruik begon dit apparaat ernstig aan te bakken en was niet meer schoon te krijgen! Nespresso levert goede service en toen we over het aanbakken klaagden, kregen we zo een nieuw apparaat. Die bakte na een aantal maanden opnieuw aan! En zo ook met ons derde apparaat.

Toen de derde Nespresso melkopschuimer overleden was, kochten we de Inventum MK 351 en ik wil NOOIT meer een andere melkopschuimer! Prima schuim (kook zéker niet over zoals een eerdere reviewer schrijft), makkelijk schoon te maken, kortom... heerlijk apparaat! Een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Goede schuim

Minpunten

Joke Blankestijn 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende melkopschuimer .

P.as gekocht maar nu al fan van het product. Heerlijk genieten van een mooi stevig laagje melkschuim op de koffie. Handig in gebruik door handvat. Melk warm maken ook perfect.