De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana Meditouch 2 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Mr francois 09-01-2022

doet wat het moet doen

Geschreven voor: Medisana Meditouch 2

Medisane Meditouch 2 gekocht in mg/dl uitvoering ...geleverd in etui als starterkit .ben 'smorgers nuchter naar de huisarts geweest ( doe ik min 1 keer per jaar ...meestal 2 keer ) voor algemeen bloedonderzoek met o.a. suiker meting .Thuis gekomen , de test met de medisana gedaan ...2 dagen nadien had uk het labo rapport via de huisarts ..en ja , de medisana doet het heel goed , slechts 1 puntje minder dan de labo meting !! dus een goed toestel ...het werd gelevers in een doos met 6 handleidingen en daarin het etui met het toestel ...MAAR de Nederlandse handleiding ontbreekt en dat is heel jammer !! heb nu Medisane gemaild en gevraagd os ze dat niet kunnen opsturen per post ...dus de gedrukte handleiding.

Pluspunten

• mooi uitgevoerd
  • mooi scherm

Minpunten

• geen Nederlandse handleiding