Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC3829 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robbedoes63 27-02-2022

Teleurstellende kwaliteit

Geschreven voor: Philips AC3829

Binnen twee jaar een luid ratelend geluid wanneer de bevochtiging actief is.
Verliest regelmatig de verbinding met het internet en moet dan weer ingesteld worden.

BenKel 22-02-2022

nadelig watervullen

Geschreven voor: Philips AC3829

Het handvat van het waterreservoir zou aan beide kanten (top en bottom) moeten zitten wat het vullen (je moet de tank omdraaien) zal vereenvoudigen.
Helaas geen foto, handvat boven moet dan ook omgekeerd onder zitten

Parlevinker 20-11-2021

Geschreven voor: Philips AC3829

Kort nadat bijvoorbeeld begonnen is met bakken, een lucifer gebruikt- of een kaars gedoofd is, wordt dit gedetecteerd en start het apparaat met het filterend circuleren van de lucht. Evenzo start bevochtigen wanneer de vochtigheidsgraad onder het ingestelde niveau gekomen is. Onderhoud vergt wel tijd; het apparaat signaleert indien nodig en stopt zodat het niet overgeslagen kan worden. Blijt zo wel optimaal functioneren.

Eenhoorn 07-09-2021

Voldoet aan verwachting

Geschreven voor: Philips AC3829

De luchtreiniger/bevochtiger werkt stabiel, kan tegen een stootje en geeft tijdig een signaal als je een filter moet schoonmaken of vervangen. Zo ook de waterreservoir die je dient bij te vullen. Deze gaat bij ons 2-3 dgn mee en dan dien je opnieuw kraanwater toe te voegen. Filtert de nare luchtjes in de woonkamer van ongeveer 50 m2.
De uitstraling is neutraal, je kunt het licht van het apparaat volledig uitschakelen en is stil op de nachtmodus. Slapen gaat prima.
Het geluid op volle ventilatie valt reuze mee, maar is wel aanwezig.
Goede kwaliteit prijs verhouding. Tot zover tevreden!

F. Rust 20-07-2021

Goed product

Geschreven voor: Philips AC3829

Dit is een prima luchtzuiveringsapparaat die ook nog eens de lucht kan bevochtigen.
Hij zuivert en filtert de lucht erg goed en maakt niet veel geluid in de normale modus. Wanneer hij op vol vermogen draait hoor je hem wel.
Ik gebruik hem in de slaapkamer om de lucht schoon en vochtig te houden. Dit geeft extra comfort.
Via de app "Air Matters" is het apparaat eenvoudig te koppelen met je telefoon waarmee je hem remote kan instellen of bedienen. Ook kan je daar de timers voor het vervangen van de filters uitlezen. Wat wel jammer is, is dat het apparaat erg makkelijk zijn Wifi verliest wanneer de stroom eraf is geweest of als je de stekker eruit trekt.

Gebruiker@home 20-07-2021

Reinigt en bevochtigt volgens verwachting

Geschreven voor: Philips AC3829

Het is heel fijn dat het apparaat verrijdbaar is. Overdag reinigt en bevochtigt het de huiskamer. 's Avonds doet het fluisterzacht zijn werk in de slaapkamer. De instellingen zijn zeer compleet.

Kruik 28-06-2021

Ik kan weer lekker slapen ..

Geschreven voor: Philips AC3829

We wonen aan een drukke weg en ik wou graag met ramen dicht kunnen slapen. Dit lukt me niet omdat ik anders hoofdpijn krijg. Met deze zuiveraar kan ik inmiddels al bijna een jaar slapen met de ramen dicht en wordt ik heerlijk fris wakker zonder hoofdpijn. Deze vriend gaat de deur niet meer uit..

a.692 12-06-2021

Handig en goed werkend apparaat

Geschreven voor: Philips AC3829

De lucht in de kamer is een stuk gezonder geworden; ik heb in huis veel minder last van hooikoorts sinds het gebruik van het apparaat.

Maal57 06-03-2021

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips AC3829

Apparaat werkt naar behoren en is eenvoudig in het onderhoud en gebruik. Dit komt ook door de handige app. Je kan precies zien in de app wanneer je bepaalde zaken moet schoon maken en/of vervangen.

jean-pierre 15-02-2021

titel

Geschreven voor: Philips AC3829

gebruikaanwijzing niet duidelijk en hoe je moet de alarmen behandelen is gewoon niet compleet ( op het einde alarm resetten niet bestaande ). Maar positieve gezien is deze toestel : mooi, geluidsvriendelijk, doeltreffend.

Jurriaan 20-01-2021

Klein minpuntje

Geschreven voor: Philips AC3829

Wij hebben 1 hond en 2 katten en een openhaard (deze veroorzaken veel stof) en oppervlakte woonkamer met open keuken is 100m2. Ik heb 1 jaar geleden de AC5659/10 aangeschaft waar ik erg tevreden over ben. Mijn Nest thermostaat gaf een luchtvochtigheid aan tussen de 30 en 35 wat laag is. Voor de zekerheid heb ik een duux gekocht om er zeker van te zijn dat de vochtigheid echt te laag is en deze gaf hetzelfde resultaat. Omdat onze ruimte best wel groot is heb ik de AC3829 aangeschaft en nu 1 week in huis. Wat mij opvalt is dat deze zo'n 8% meer vochtigheid aangeeft? De AC3839 is in stappen van 10% in te regelen. Had liever 5% gezien en had er 3 dagen voor nodig om het juiste vochtigheid percentage te bereiken wat op zich prima is (stand 50%) Nest en duux geven 42% aan. Ik ben verder zeer tevreden en als % ook gelijk was dan waren het 5 steren:)

Kamer 14-12-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips AC3829

Apparaat werkt goed, doet wat wordt beloofd. De kwaliteit van de lucht in huis is aanmerkelijk verbeterd.

Astma 10-12-2020

Prima zuivering, maar.....

Geschreven voor: Philips AC3829

Minstens eenmaal per week valt de verbinding met het modem weg en is het een zoekplaatje om weer de verbinding tot stand te brengen. Het is meer God zegen de greep. Ga naar de PHILIPS setup in Instellingen, maar daar is geen Philips setup te vinden. Verbinding met het modem is een vereiste want daar wordt ook de urenregistratie bijgehouden. Overigens is de zuivering prima en het is jammer dat de rest zo confronteert.

Chrysantje18 16-10-2020

Zuivere lucht!

Geschreven voor: Philips AC3829

Fijn apparaat qua bediening met app en het resultaat is goed. Luchtjes van de openhaard worden nu gezuiverd. Nadeel is wel het formaat van dit apparaat.

Woonkamer tante 25-09-2020

Voor en nadelen

Geschreven voor: Philips AC3829

Het zuivert goed, maar is wel bewerkelijk. Filters schoonmaken en vervangen. Ook het waterreservoir vaak bijvullen. Als iemand de stekker er per ongeluk uit trekt, en je bent niet thuis, kan je het hele apparaat weer opnieuw gaan installeren. Het apparaat staat in ons geval bij een 91 jarige Tante, die nog wel eens stekkers verwisseld. Ik kan dan pas na een paar dagen het apparaat installeren.

GauchaBoo 10-09-2020

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips AC3829

Product werk na behoren, is zeer still. Het display is heel simpel en geeft meteen een inzicht wat de luchtkwaliteit is. Makkelijk te bedienen. App is super handig voor bediening en inzicht.

Copd GOLD 3 22-06-2020

Uitstekend, apparaat

Geschreven voor: Philips AC3829

Luchtreiniger ziet er mooi uit en doet uitstekend zijn wek. Mijn vrouw heeft COPD GOLD 3 en heeft sinds deze luchtreiniger minder hoest aanvallen.

Leik 20-06-2020

Ervaren is geloven :-)

Geschreven voor: Philips AC3829

Maximaal haalbare schone lucht binnen huis, ‘geruisloos’. Hoor je hem wordt er hard gewerkt om de ‘vieze’ luchtjes weer op te ruimen. Zelfs de luchtvochtigheid wordt op peil gehouden naar wens.

Kapnah 24-04-2020

Wil niet meer met wifi koppelen

Geschreven voor: Philips AC3829

Gebruik deze luchtzuiverende nu bijna een jaar. Moet nu in een keer alle filters vervangen. Tot mij schrik is het water bevochtiging filter zwaar vervuild. Dus of hij doet N werk heel goed of het hoort niet, zie foto.

Verder verliest ie continue z'n wifi verbinding. Luktme niet meer om te koppelen.

Ik ga maar eens nieuwe filters kopen... ik wel erg duur.

R.Benda 16-04-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips AC3829

Apparaat werkt naar tevredenheid.
Vrijwel geruisloos en houdt het vochtgehalte prima op ingestelde waarde.