Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2936 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SvGS 20-06-2022

Werkt perfect

Geschreven voor: Philips AC2936

Doet wat hij moet doen en dat doet hij perfect.
Zuivert de licht in mijn huiskamer razendsnel.
Geeft tevens verkoeling op warme dagen

Laminar 13-02-2022

Uitstekend product.

Geschreven voor: Philips AC2936

Mooi design, stil, efficiënt, uitstekende app met prima interface en veel informatie. Filters gaan erg lang mee. Kortom: ben blij met dit product.

NEGREBSOR 02-02-2022

Fantastisch

Geschreven voor: Philips AC2936

Door de constante wijze van informatie uit deze luchtreiniger hebben we de juiste controle over het binnenklimaat. De neus aanzienlijk minder geirriteerd!

RobTrix 08-01-2022

mooi design

Geschreven voor: Philips AC2936

het product werkt prima bij het koken gaat de turbo aan om luchtjes te zuiveren zelfs bij het uitblazen van kaarsen gaat de luchtzuiveraar sneller draaien
klok functie is ook prettig overdag kan hij uit
etens geuren worden goed gezuiverd

djanoko 03-07-2021

Helemaal tevreden met dit product

Geschreven voor: Philips AC2936

Het product maakt mijn hooikoorts allergie dragelijker en helpt kookgeuren te absorberen in mijn appartement

Anoniem 10-06-2021

Luchtzuivering

Geschreven voor: Philips AC2936

Prima product, goede zuivering zonder al teveel lawaai. Ook zeker goed voor mensen met luchtwegen problemen

Doer 10-06-2021

product werkt perfect

Geschreven voor: Philips AC2936

handig apparaat te bedienen met je mobiel en doet wat verwacht wordt en geef alle meldingen keurig aan

Gil72 01-05-2021

Wat een verschil, nu heerlijke frisse lucht.

Geschreven voor: Philips AC2936

4 persoons huishouden met hond.
2 van de 4 gezinsleden hebben een allergie voor hooikoorts en helaas ook voor de hond, maar sinds we deze luchtzuiveringen in huis hebben hebben we een heerlijke frisse schone lucht in huis zonder dat we last hebben van hooikoorts en de hond.
Super dus en aan te raden voor mensen die ook in z’n zelfde situatie zitten.
Daarnaast hebben we een houtkachel die ook de nodige fijnstof uitstoot, dus in alle gevallen helemaal top.

Mamy5 29-04-2021

Excellent purificateur. Aucun regret d’achat

Geschreven voor: Philips AC2936

Fonctionne pour la pièce de vie principale qui communique avec la cuisine. Un compagnon grand fumeur, un chien et un chat le tout dans une rue urbaine à forte fréquentation. Enfin de l’air frais ! Fonctionne généralement en mode automatique de 6h à 23h. Après 1 1/2 mois je viens de procéder au 2ème nettoyage du filtre (toutes les 360 heures d’utilisation) la capacité du filtre est à 88 %. Je viens de commander so petit frère pour l’étage.

TamaraW 18-04-2021

Product werkt goed, de app een pak minder

Geschreven voor: Philips AC2936

Ik ben heel tevreden over het product zelf. Het schiet snel in actie en lijkt de lucht goed te reinigen. Veel minder last van pollen dan voordien, dus het zal wel een verschil maken (zeker aangezien de pollen dit jaar erger zijn dan vorige jaren). Echter, de app werkt om de haverklap niet en dat is behoorlijk frustrerend. Ik ben ondertussen gestopt met de app proberen te activeren want ik erger mij er dood aan. Ik heb andere luchtreinigingsproducten van andere merken en vind het verbazend dat er echt nog geen enkel bedrijf is die in staat is geweest om een deftige app te maken hiervoor. Overal dezelfde problemen die terugkomen, en het licht niet aan mijn wifi-verbinding (ik heb overal google home in mijn huis en daar nooit problemen mee).

LauraDe 17-04-2021

Blij met onze luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC2936

Aanzienlijk minder stof en frisse lucht in onze woning. wanneer ons hondje voorbij gewandeld komt begint de luchtreiniger sneller te blazen.

fritsje 06-04-2021

zeer gevoelig apparaat

Geschreven voor: Philips AC2936

het apparaat werkt goed, verzamelt merkbaar veel stoffen , zichtbaar als je t filter opent. maar reageert wel wat zenuwachtig af en toe en springt dan merkbaar en best wel lawaaiig aan.dit zou m.i. wat geruislozer mogen.

van der Staak 05-04-2021

Luchtzuiveraar doet uitstekend zijn werk.

Geschreven voor: Philips AC2936

Goed hanteerbaar apparaat. Zuivert de lucht zodanig dat wij aanzienlijk minder last hebben van hoesten in huis. 's-Nachts slapen wij een stuk beter.

Jolanda 27-02-2021

Philips serie 2000i luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC2936

Wij hebben het apparaat gekocht omdat mijn zoontje een huisstofmijt allergie heeft, wij hebben het apparaat nu 1 week en mijn zoontje heeft het minder benauwd tijdens de nacht en wordt s' morgens minder vol wakker.Fijn dat het apparaat een nachtmodus heeft en dus muisstil is.Wij vinden het een TOP product!!

Sofie 35 28-01-2021

Zeer degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips AC2936

Werkt zeer snel, is makkelijk te bedienen, is vooral zeer efficiënt tijdens of na koken, poetsen, stofzuigen. In een zeer korte periode is de lucht terug zuiver. Is ook interessant voor kinderen, minder verkoudheden. Heeft een mooi modern design. Zeker een aanrader

Visser 25-01-2021

Super makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De luchtreiniger werkt super goed. Mijn man is allergisch voor huisstofmijt en deze luchtreiniger helpt enorm. Daarnaast is de automatische stand erg fijn.

Simonnnnnn12 12-01-2021

Mooi design en doet wat hij beloofd

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij wonen langs een drukke weg. Zo nu en dan ontkom je er niet aan om een raam open te zetten. Door de ingebouwde fijnstofmeter besef je pas hoeveel fijnstof er gefilterd wordt door dit apparaat. Toch wel een fijn idee om te weten dat hij dit filtert. Ook de verschillende standen zijn fijn. In de automatische stand schakelt hij automatisch in als het nodig is, dat werkt echt perfect. Vooral als je staat te koken en de afzuigkap bent vergeten aan te zetten.

J1212 11-01-2021

Minder benauwd en minder niezen door dit apparaat!

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze dochter had dit apparaat ook al en hier hoorde we goede ervaringen over. Nu zelf ook ivm allergieën en we zijn meer dan tevreden!

SMRJ 11-01-2021

Merkbaar schonere lucht!

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was al in het bezit van een oude luchtreiniger. Deze was inmiddels wel aan vervanging toe en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met deze Philips luchtzuiveraar. De lucht in huis is merkbaar schoner. Ik niesde voorheen een aantal keer per dag, nu gaan er dagen voorbij dat ik niet nies. Ook de kook-luchtjes in de open keuken zijn voor mijn gevoel sneller verdwenen. Het mooie touchscreen bedien systeem ziet er ook nog eens lux uit. Top ding!

Anoniem 11-01-2021

Hadden we veel eerder moeten doen!

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Meerdere personen binnen ons gezin hebben last van allergieen, maar vooral mijn zoon gaat zwaarder ademen op bepaalde momenten. Dat was een reden om een luchtreiniger in overweging te nemen. Dit hadden we veel eerder moeten doen! Het formaat van de luchtreiniger is mooi klein en past stijlvol in ieder interieur. Toch komt er (vooral op de turbostand) erg veel lucht uit.

Op het moment dat hij aan staat, klinkt het als een ventilator, maar dan zonder de forse luchtstromen direct te voelen. Direct na het aanzetten gaat de luchtreiniger meten. Hij meet fijnstof, giftige stoffen en geeft een allergenen score. Je hebt dus direct inzicht in de luchtkwaliteit in de kamer war je hem neerzet. Blauw is goed, rood is fout. Vanaf het eerste moment was hij paars (tussen blauw en rood in), maar vrij hoge waardes. Daar schrokken we even van, het is dus niet zo goed gesteld met de luchtkwaliteit in de woonkamer. Na een middag en avond draaien was het teruggebracht naar zeer goede waardes.

Er zijn drie standen. Slaapstand, dan hoor je hem geen geluid maken, maar hij doet het zeker, de turbostand, met veel lawaai en direct een groot resultaat, maar onze favoriet was de automatische stand. Iedere keer als we gingen koken of de cavia's verschoonden, sloeg hij direct aan. Nu merkten wij dat vooral bij de cavia's dta de stof bij het verschonen op onze longen sloeg. De luchtreiniger heeft dit duidelijk verbetert!

Het energie verbruik viel mij gigantisch mee! Het energieverbruik is gemeten met een energy socket.
Resultaat per stand:
Turbo: 54 watt
Automatisch: 19 watt
Slaapmodus: 6 watt

Al met al zijn wij zeer tevreden en het grootste nadeel is dat je er eigenlijk in iedere kamer één wil. Via de app op je telefoon heb je direct inzicht met historische tabellen. Een mooi fijn apparaat!