Philips AC2936

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2936 op Kieskeurig.be.

van der Staak 05-04-2021

Luchtzuiveraar doet uitstekend zijn werk.

Geschreven voor: Philips AC2936

Goed hanteerbaar apparaat. Zuivert de lucht zodanig dat wij aanzienlijk minder last hebben van hoesten in huis. 's-Nachts slapen wij een stuk beter.

Jolanda 27-02-2021

Philips serie 2000i luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC2936

Wij hebben het apparaat gekocht omdat mijn zoontje een huisstofmijt allergie heeft, wij hebben het apparaat nu 1 week en mijn zoontje heeft het minder benauwd tijdens de nacht en wordt s' morgens minder vol wakker.Fijn dat het apparaat een nachtmodus heeft en dus muisstil is.Wij vinden het een TOP product!!

Thomas P 06-01-2021

Fijn ademhalen, zonder allergie!

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na deze luchtreiniger enkele weken te mogen uitproberen ben ik aangenaam verrast. Het apparaat ziet er stijlvol uit, maar is best wel groot. Dit heeft dan weer als voordeel dat het rondom lucht aanzuigt en ook de grotere kamers in huis aankan (tot 85 m2). Voor kleinere kamers heeft Philips gelukkig de 1000 series ontwikkeld. Voor je de luchtreiniger in gebruik neemt moet je enkel nog onderin het toestel de filter plaatsen. Deze schuift er gemakkelijk en intuïtief in. Vervolgens kan je het toestel in gebruik nemen en met de knoppen bedienen. Via de Clean Home applicatie heb je ook alle bedieningsmogelijkheden en krijg je een historiek van de luchtkwaliteit in huis. Naar mijn ervaring is de ventilator haast onmerkbaar stil wanneer het rustig is in huis. Wanneer je gaat rondlopen en veel luchtverplaatsing creëert dan zal hij in automodus harder blazen tot zeer hard, met het bijhorende geluid. Indien dit als storend wordt ervaren kan je handmatig de ventilator instellen, maar dan ga je natuurlijk ook minder reinigen, net wanneer dit nodig is. Deze reiniging is er dan ook. Na enkele dagen merk je dat de lucht zuiverder is. Ik kijk ernaar uit om dit toestel in huis te houden en ben overtuigd van zijn werking. Ik had liever de test zien plaatsvinden tijdens het voor of najaar, wanneer er veel meer allergenen in de lucht zijn, maar voor huisstof is het alvast geslaagd (mits je regelmatig blijft schoonmaken). Ik heb de filter schoongemaakt door deze uit te kloppen en te stofzuigen, dit ging vlot en er kwam toch een hoop stof uit, ondanks dat we het huis constant schoonmaken. Tot slot vind ik het best wel prijzig, maar voor de kwaliteit en het nut toch zijn geld weer waard.

BOst 06-01-2021

Ik had niet verwacht hier zo tevreden mee te zijn

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik verlucht mijn woonkamer dagelijks en dacht dat dit zorgde voor voldoende frisse lucht maar dankzij de kleurindicator bovenaan het toestel, merkte ik al snel dat de lucht binnen toch niet zo schoon was als ik dacht. Verschillende factoren zorgen ervoor dat het toestel automatisch aanslaat (als deze in de automatische stand staat uiteraard) als bv. de hond binnenkomt, de keuken gebruikt wordt, een deur open blijft staan. Dan zuivert hij een paar minuten op hogere stand en van zodra de lucht terug proper is, gaat hij in automatische stand. Ik was eerst wat sceptisch over het toestel, maar nu ik hem in huis heb ben ik heel blij en gerustgesteld, ik zou niet meer zonder kunnen.

Mn 06-01-2021

Mooie lichtreiniger van philips

Geschreven voor: Philips AC2936

lang in gebruik dus nog niet echt resultaat kunnen bemerken met allergieën omdat het seizoen er nog niet voor is. Mooi design wel wat aan de grote kant.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Handige app

Minpunten

• Groot

ThomasDeTester 03-01-2021

Beter slapen, al sinds dag 1.

Geschreven voor: Philips AC2936

Al sinds de eerste dag dat ik de Philips luchtzuiveraar in gebruik nam, had ik een merkbare betere rust. Het apparaat is stil, en werkt erg effectief.

Je kan de zuiveraar ook via Wi-Fi met je telefoon verbinden. Helaas werkt dit alleen met 2,4Ghz netwerken. Voor veel mensen is dit geen probleem. Maar, voor een aantal mensen betekent het toch dat je sommige wifiinstellingen moet veranderen.

De luchtzuiveraar heeft vier standen, Auto (deze gebruik ik eigenlijk altijd), Turbo (als je net de deur lang open hebt gehad, of een vieze lucht in huis. Let op! Dit maakt het apparaat erg luid) Slaap en eco. (Beide standen zetten de ventilator op de laagste stand. In slaap gaan ook de lichten op het apparaat uit.)

Het scherm is ook erg fijn, met behulp van kleuren en cijfers zie je gemakkelijk en snel de luchtkwaliteit in huis. Tevens is dit ook op de app te zien.

Het is en erg fijn apparaat, en hij is zeker aan te raden.

Pluspunten

• Scherm
  • Intuitief
  • App

Minpunten

• Werkt alleen met 2,4 Ghz netwerken.

SonjaSjaak 03-01-2021

Luchtreiniger philips

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Luchtreiniger mogen uitproberen. Werkt heel makkelijk via app op de telefoon en heeft automatische stand. Zodra ‘slechte’ lucht gedetecteerd wordt (of als we beginnen te koken) slaat hij automatisch aan en gaat ook weer uit als dit opgelost is. Nog niet heel

Anoniem 02-01-2021

Werkt super

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is en super toestel mijn vriend heeft er minder last van van zijn allergieën, het enge waar we van schrokken was dat het apparaat wat groter uitkwam dan we dachten maar werkt wel super

Mark23342 02-01-2021

Weinig tot geen last meer van allergieën

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de luchtreiniger nu ongeveer twee weken in gebruik en ben positief over de werking van de luchtreiniger.
Hij was groter dan ik had verwacht maar je kan hem goed in een hoek van de kamer zetten waar hij niet echt opvalt, de luchtreiniger is makkelijk te koppelen aan je WIFI netwerk zodat je deze kan bedienen met een app ook als je niet thuis bent.
De luchtreiniger beschikt hiervoor over 4 standen automatische, turbo, slaap en zachte modus, Als het apparaat wat harder zuivert is hij niet stil, maar in de slaapmodus maakt het apparaat geen lawaai zodat deze ook op de slaapkamer gebruikt kan worden.
Ik gebruik de luchtreiniger in de woonkamer het apparaat slaat direct aan door de automatische detectie van "vuile" lucht bijvoorbeeld tijdens het koken of het branden van een kaars.
Weinig tot geen last meer van allergieën en apparaat dat doet wat hij beloofd.

Guyta 01-01-2021

Zeker een aanrader zou ik niet zonder kunnen!

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze prod. mogen testen voor een 2 tal weken en het is een heel goede ervaring geweest, ik en mijn gezin zijn er echt heel erg blij mee geweest.
+ Minder last van allergieën en verstopte neus
+ Minders last van geuren (roken/koken)
+ Voelbaar beter lucht kwaliteit
- Turbo mode is nog al luid maar is niet constant op allen bij hevig rook binnen.
- Niet zo verplaatsbaarder ( bv. willen zou fijn zijn, maar weg ook niet echt veel dus valt wel mee)

Tweelingmama 01-01-2021

Verrast door de luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC2936

Voor we het product in huis hadden, vroegen we ons af of we het verschil echt wel zouden merken. Toen we de luchtreiniger hadden neergezet, bleek al snel dat het wel degelijk zijn werk deed. Het apparaat staat in de buurt van onze twee kattenbakken. Normaal is de luchtkwaliteit 1-2 (hoe lager het getal, hoe beter), maar als er een kat uit de bak komt schiet de waarde ineens naar 14-16. Het apparaat slaat dan gelijk aan, en na een paar minuten is de waarde weer 1-2. Wat opvalt is dat we de kattenbakken ook veel minder ruiken dan voorheen. Ook met koken slaat het apparaat aan, waarna de waarde weer snel zakt naar 1-2.

De lucht voelt veel frisser en minder stoffig. Ook heeft ons bezoek met een kattenallergie daar sinds de komst van de luchtreiniger veel minder last van. Met twee baby’s in huis is het een fijn idee dat de lucht schoner is, zeker omdat we ook twee katten hebben rondlopen.

Pluspunten

• Lucht voelt schoner
  • Gevoelig
  • Minder last van kattengeurtjes
  • Makkelijk te koppelen aan de app

Minpunten

• Groot apparaat
  • Filter moet regelmatig schoongemaakt worden
  • Je hoort de reiniger altijd een beetje

RS 30-12-2020

Zeer goede luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2936

Over het geluid ben ik ook zeer tevreden. De turbo stand maakt nogal wat lawaai, maar dat is natuurlijk te verwachten. De andere standen zijn zacht, waarbij de slaapstand zelfs zo zacht is, dat je hem bijna niet hoort.

Op het eerste gezicht schrok ik een beetje van de omvang. Hij was groter dan verwacht en ik vond het lastig om een plekje in huis te vinden waar hij niet zo zou opvallen. Uiteindelijk werd het achter de grote kamerplant. Ik dacht dat hij achter de plant misschien niet goed zou kunnen zuiveren, maar dit is allerminst het geval! Hij doet het uitstekend, zelfs dus als hij een beetje verscholen in een hoekje staat.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Handige app
  • Werkt goed

Minpunten

• Meer info in app

Evakl 30-12-2020

Hij werkt echt

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin was het even wennen, hij sloeg regelmatig aan bijvoorbeeld tijdens het koken of als de deuren open stonden. Maar na een paar dagen merkte ik enorm veel verschil met mijn allergische reacties. Deze waren minder aanwezig en beduidend minder erg.
Is makkelijk in gebruik, via de app of het display. Heeft 4 standen waarvan wij vooral de automatische of slaapstand gebruiken.
Het apparaat is wel vrij groot en kan dus een sta in de weg vormen. Filter is makkelijk schoon te maken met de stofzuiger en ong een jaar te gebruiken.

Kortom, wij hadden deze al veel eerder moeten aanschaffen en zijn er enorm blij mee.

Liezzie 29-12-2020

Super luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin stond ik wat sceptisch tegenover dit systeem of het wel degelijk zou werken. Na 1 week was ik al overtuigd. Het product is enorm makkelijk te installeren. Via de app kan je alles mooi opvolgen. Bij het koken of poetsen gaat de luchtzuiveraar automatisch een tandje bij zetten om de lucht te zuiveren. De lucht is stukken frisser in huis en heeft een lichte koeling ook af. Het geluid valt zeer goed mee, het is zeker en vast geen stoor element in de living of slaapkamer. Echt een topproduct en aanrader, is zeker het geld waard!

RSoes 29-12-2020

Werkt goed en de app is handig!

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de luchtzuiveraar nu twee weken in huis en zijn zeer positief. Het verminderd duidelijk kattenallergie en huisstofmijtallergie. Het is leuk om in de app te kunnen zien hoe de kwaliteit in huis is. Tijdens het koken gaat hij dankzij de automatische stand vanzelf harder werken om de luchtkwaliteit weer goed te krijgen. Verder is het handig om te merken dat bepaalde dingen veel sterker effect hebben op de luchtkwaliteit dan gedacht. Wanneer ik een aantal kaarsjes aansteek ‘s avonds, krijg ik al snel een melding dat de luchtkwaliteit onvoldoende is.

Joan 28-12-2020

Een luchtreiniger die doet wat hij beloofd

Geschreven voor: Philips AC2936

Ik kreeg via mijn app op de telefoon regelmatig een melding dat er deeltjes in de lucht werden geconstateerd. Ondanks je deze niet aan hoeft te zetten dicteert hij wel de deeltjes in de lucht er was een constante doorstroom van geventileerde lucht dit resulteerde in een aangenaam gevoel en een vrije adem we hebben deze gebruikt op de slaapkamer en ik werd nu wakker met een redelijk open neus , normaal zit mijn neus helemaal dicht maar nu was deze open, ook was het niezen een heel stuk minder.

Pluspunten

• Lange levensduur
  • Werkt zelfs in stand-by modus
  • Haalt de kleinste deeltjes uit de lucht

Minpunten

• Maakt wel wat lawaai
  • Kwa vormgeving is hij vrij neutraal

Joan1988 28-12-2020

Schone lucht

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Er was een constante doorstroom van geventileerde lucht dit resulteerde in een aangenaam gevoel en een vrije adem ik heb erg last van allergieën en merkte met deze luchtreiniger dat ik veel vrijer kon ademen en wakker werd met open holtes. Ik kreeg via mijn app op de telefoon regelmatig een melding dat er deeltjes in de lucht werden geconstateerd. Ondanks je deze niet aan hoeft te zetten dicteert hij wel de deeltjes in de lucht. Een erg fijn apparaat voor als je last hebt van allergieën zoals mij!

MariaKMB 28-12-2020

Erg prettig apparaat.

Kortom;
Mooi design.
Schone lucht.
Weinig tot geen last meer van allergieën binnenshuis.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Filter gaat lang mee

Minpunten

• Voor verbinden met telefoon bij router plaatsen.

MariaKMB12 28-12-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een product met een mooi design. We hadden in eerste instantie verwacht dat hij kleiner zou zijn. Maar door het mooie design past die ook in een klein hoekje en is hij niet storend voor de omgeving. Het apparaat is ook te bedienen door middel van je mobiel. Hier kun je hem synchroniseren. Ook bij verschillende telefoons tegelijk. Hierdoor krijg je overal een melding als de lucht niet schoon genoeg is, als je hem.op automatisch hebt staan. Er zitten 4 verschillende standen op. Waaronder nachtmode. Bij ons staat die altijd op automatisch. Zelfs als we een kaars uitblazen geeft die aan dat de lucht vervuild is.
Kortom;
Mooi design.
Schone lucht.
Weinig tot geen last meer van allergieën binnenshuis.

Benthe 28-12-2020

Top product!

Geschreven voor: Philips AC2936

Zeer goed apparaat. Hij staat op de slaapkamer, waar hij voornamelijk aanslaat bij bijvoorbeeld het opmaken van het bed. Is gemakkelijk in gebruik. Zowel te bedienen op het apparaat zelf als met een app. Er is een slaapmodus aanwezig, apparaat is dan niet te horen/zien.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Slaapmodus
  • Ook te bedienen met een app
  • Schonere lucht