De'Longhi DEM10

• Maximale ontvochtiging in vierkante meters 20 m²
  • Maximale ontvochtiging in kubieke meters 90 m³
Tristar Luchtontvochtiger 10 L - Defrost functie

Qlima D512

• Ontvochtiging 12 liter per 24 uur bij 32°C/ 80% R.V.
  • Aantal snelheden 2
Qlima D512
6,9 (10)

Steba LE 160

• Ontvochtiging 16 liter per 24 uur bij 32°C/ 80% R.V.
  • Kleuren wit
Steba LE 160

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,3

tijan 30-07-2016 Product jaar of meer in bezit

ging snel kapot

5,3
Apparaat deed zijn werk prima, echter...ging na 14 maanden (2 mnd na verlopen garantie) kapot. De condensator is een zwakke schakel in dit model; er zijn veel gebruikers die klagen over een kapotte condensator.

Crokusje 24-07-2014 Product jaar of meer in bezit

Werkt nu veel beter tegen in het begin... Reden? Haalt veel water uit de lucht, moet dagelijks geledigd worden bij ons... Maakt wel enorm veel lawaai, als je er een tik tegen geeft, maakt hij tijdelijk iets minder herrie, maar toch nog altijd behoorlijk storend... Staat in de ruimte naast de living, maar is continue hoorbaar. Wateropvangbak voelt prullerig aan, maar houdt stand tot nu toe. Nog geen losse onderdelen of afgebroken onderdelen, dus relatief tevreden. Ben op zoek naar een stiller model voor in de slaapkamer...

Ducky1951 11-09-2014

Wij hebben vier ontvochtigers van dit type in huis draaien.
Ontvochtigen doen ze uitstekend; alleen het lawaai is een ergernis.
Ik heb er één uit elkaar geschroefd. Gestript zonder behuizing maken ze geen excessief lawaai, maar zodra de behuizing er tegenaan komt begint de boel te vibreren. Met rubber ringetjes tussen de schroefverbindingen wordt het beter. De helft van de schroeven kunnen ook weggelaten worden; dat helpt ook weer iets. De constructie van de behuizing blijft toch een zwak punt. Ik zou zelf geen nieuwe ontuchtiger van dit type meer kopen.