De'Longhi DEM10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi DEM10 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Crokusje 24-07-2014
Geschreven voor: De'Longhi DEM10

Werkt nu veel beter tegen in het begin... Reden? Haalt veel water uit de lucht, moet dagelijks geledigd worden bij ons... Maakt wel enorm veel lawaai, als je er een tik tegen geeft, maakt hij tijdelijk iets minder herrie, maar toch nog altijd behoorlijk storend... Staat in de ruimte naast de living, maar is continue hoorbaar. Wateropvangbak voelt prullerig aan, maar houdt stand tot nu toe. Nog geen losse onderdelen of afgebroken onderdelen, dus relatief tevreden. Ben op zoek naar een stiller model voor in de slaapkamer...

Ducky1951 11-09-2014

Wij hebben vier ontvochtigers van dit type in huis draaien.
Ontvochtigen doen ze uitstekend; alleen het lawaai is een ergernis.
Ik heb er één uit elkaar geschroefd. Gestript zonder behuizing maken ze geen excessief lawaai, maar zodra de behuizing er tegenaan komt begint de boel te vibreren. Met rubber ringetjes tussen de schroefverbindingen wordt het beter. De helft van de schroeven kunnen ook weggelaten worden; dat helpt ook weer iets. De constructie van de behuizing blijft toch een zwak punt. Ik zou zelf geen nieuwe ontuchtiger van dit type meer kopen.