Bionaire BU7000-I - Reviews

3,8 liter
Kleuren
zilver, zwart

kaatjefloep 12-12-2010 Product jaar of meer in bezit

helemaal niet tevreden,staat bij m´n schoonmoeder en bij haar komt er heel vaak witte poeder uit het apparaat,ondanks regelmatig wisselen van filter,die aardig aan de prijs zijn,snap niet hoe andere mensen zo tevreden kunnen zijn

Tessa99 24-01-2010 Product kwartaal in bezit

Sinds deze winter in huis en zeer tevreden.Buiten het feit dat het voor een luchtbevochtiger een mooi design is doet het apparaat gewoon wat het moet doen.Geen last meer van hoofdpijn en vermoeide ogen.Ook aan de vloer is het te merken.Gebruik is zeer eenvoudig en duidelijk.Bijvullen gaat ook makkelijk in in tegenstelling tot mijn vorige.Of het apparaat zuinig is dat weet ik niet maar stil dat in ieder geval wel.

dick1968 02-01-2010 Product paar weken in bezit

een paar weken in bezit, het apparaat staat eigenlijk continue aan in de kamer. Gebruik is simpel.Apparaat is daarnaast redelijk mooi om te zien al is uiteraard de werking belangrijker. Heb een grote kamer met daarnaast nog een grote open keuken. Als ik de luchtvochtigheid meet dan kom ik op zo'n 42% nog te laag eigenlijk maar dat ligt niet aan het apparaat maar aan het aantal kuubs. Ik overweeg om nog een luchtbevochtiger als deze aan te schaffen dus kan het zeker aanbevelen. Maakt af en toe wel een borrelend geluid maar nog niet echt storend.