Boneco Air Washer 1355N - Reviews

Maximale bevochtiging in kubieke meters
125 m³
Mogelijkheid tot luchtreiniging
Tankinhoud
8 liter

5,8

• Slecht

Karin Q 17-12-2008 Product jaar of meer in bezit

5,3
Ik heb het apparaat nu een jaar en ben er ook niet tevreden over. Het apparaat moet inderdaad regelmatig volledig gereinigd worden. Als je vergeet op tijd water bij te vullen dat stinkt de hele kamer. Ook is het apparaat niet degelijk uitgevoerd. Er zitten kleine plastic tandwieltjes aan die zeer gevoelig zijn voor afbreken. Bovendien vind ik het resultaat van luchtbevochtigen niet optimaal. Ik had er meer van verwacht. Nu heb ik heb dus wel in een grote ruimte staan maar qua capaciteit zou hij het aan moeten kunnen. Ik ga in ieder geval zoeken naar een ander apparaat. Deze Boneco was zijn geld niet waard. (bovendien ook nog eens een duur apparaat)

bernddasbrot 07-09-2008 Product jaar of meer in bezit

6,3
Ik heb dit apparaat nu bijna twee jaar. Ik ben er niet zo tevreden over.
Het apparaat is stil genoeg als het werkt. Het werkt ook echt goed, de vochtigheidsgraad steeg bij mij met ongeveer 15%. Fijn is ook dat het apparaat geen verwarmingsweerstand nodig heeft, dat drukt het elektrisch verbruik.
Maar je moet het wel zeker elke twee weken uit elkaar halen en zuiver maken. Dat betekent: bak reinigen en alle 22 schijven demonteren en reinigen. Daar ben je vlotjes een uur mee bezig. Bovendien heb ik een probleem met de watertank. Er zit een bacteriologische vervuiling in die ik er maar niet uit krijg. Daardoor komt schuim in de tank en stinkt het geregeld. Gewassen met heet water, detergent, niks helpt. Volgens de fabrikant moet ik dan maar een nieuwe tank kopen, maar die kost 55,- EUR. Dure boel als je dat bijna elk jaar moet doen.