Fysic FC-28 - Reviews

Maximale bevochtiging in kubieke meters
150 m³
Tankinhoud
8 liter
Kleuren
wit, zwart

Hettie 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Fysic FC-28

Geeft goede bevochtiging. Duidelijke verbetering van luchtvochtigheid na al een paar dagen. Geschikt voor grotere ruimte.

Pluspunten

• duidelijke display
  • hydrometer
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• Waterreservoir is lastig vullen en terug plaatsen
  • Moet op 60 cm hoogte staan
  • Zwaar vol reservoir
  • Niet te doen voor oudere/minder krachtige mensen
  • Condens op tafeltje

Jan Planije 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ultrasone luchtbevochtiger type FC-28

De vochtigheidsgraad was veel te laag in mijn woning daarom heb ik ik voor dit apparaat gekozen.
Het werd ten eerste heel snel geleverd en ten tweede is de bediening en de Nederlandse beschrijving is voor iedereen goed te begrijpen. Het apparaat werkt uitstekend en voldoet aan de verwachtingen.

Roger 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Fysic FC-28

Het apparaat werkt goed. Veel mogelijkheden om in te stellen. Verder kan je geurolie toevoegen wat voor een aangename geur zorgt.

Pluspunten

• Automatische instelling luchtvochtigheid

Harry 17-09-2016 Product paar weken in bezit

Groot apparaat

We hebben de fysic fc-28 gekocht om de luchtvochtigheid te regulieren vanwege longproblemen. Het apparaat is eenvoudig in gebruik, de toetsen zijn overzichtelijk en er zit een goede gebruiksaanwijzging bij. Een grote kamer met open keuken kan het apparaat gemakkelijk aan. Enig nadeel is dat het vullen lastig is en een vol waterreservoir erg zwaar is en onhandig qua vorm en grootte is.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Handleiding
  • Vermogen

Minpunten

• Vullen waterreservoir
  • Gewicht waterreservoir

Antoinette 13-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Fysic FC-28

Mijn vader van 97 gebruikt elke dag en nacht de Fysic FC-28, dit i.v.m. zijn droge ogen. Heeft hierdoor minder last van zijn ogen. Kan nu meer zijn activiteiten ondernemen, wat een meerwaarde geeft voor zijn leven. Nadeel dat het voor hem te zwaar is om de fysic FC- 28 bij te vullen. Krijgt gelukkig veel aanloop van verpleging en familie, die ondersteunen hem hierin. Ook is De Fysic FC-28 makkelijk te bedienen. Wat voor mijn vader een pre is.
Door het vele gebruik geeft het een waas over het meubilair en ramen. Maar dat neemt niet weg dat hij er erg blij mee is.