Sony SEL100400GM

Filtermaat
77 mm
Brandpunt
100 - 400 mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SEL100400GM op Kieskeurig.be.

Linda35 24-09-2019

FE 100-400mm G Master super telephoto zoomlens

Geschreven voor: Sony SEL100400GM

Een prachtig stukje techniek in dit objectief. De scherpte is fenomenaal over het hele bereik van 100 tot 400mm. Ik gebruik deze op de A7RIII
De afneembare statiefmount is arca Swiss compatible wat superhandig is.
Een uitstekende lens met een groot zoombereik. Scherpstelling is bijzonder snel en de scherpte is subliem.
Licht in gewicht, tegen over mijn oude lens de 150-600mm F5-6.3 DG OS HSM | Sports en de Sigma MC-11 adapter nu werkt alles sneller en doeltreffender.
Ik ga hier nog een hoop plezier mee beleven met de FE 100-400mm G Master super telephoto zoomlens.

Pluspunten

• Licht
  • scherp
  • groot zoombereik

Anno 31-01-2019

Subliem Objectief

Geschreven voor: Sony SEL100400GM

Zocht een krachtige 400 mm telelens voor op mijn Sony Alpha 6500. Was niet moeilijk om voor de SEL100400GM te kiezen. Werkt zeer goed samen met de Alpha 6500. Heb de lens gekocht met de 1.4 teleconvertor. Betekend dat ik in combinatie met de krobfactor beschik over een telelens van meer dan 800mm.
Nu een maand in gebruik maar en ben zeer content met de snelheid van scherpstellen en de kwaliteit van de kleuren. Beeldstabilisatie werk goed maar een statief is toch wel handig met deze gewichtige krachtpatser. De lens krijgt geen 10 van mij puur en alleen maar vanwege het feit dat hij wel zwaar is.

Pluspunten

• Uitstekende kwaliteit
  • Geen lensafwijking bij de rand
  • Goede beeldstabilisatie
  • Snelle scherpstelling

Minpunten

• Gewicht

Rob 23-07-2018

prachtig objectief

Geschreven voor: Sony SEL100400GM

erg fijn objectief. Ligt goed in de hand en de beeldstabilisatie is sensationeel. ideaal voor natuurfotografie. Scherpstelling ook erg snel en werkt goed.

Pluspunten

• beeldstabilisatie
  • snelle scherpstelling

Minpunten

• prijs