Samsung SL-M2825ND/SEE - Reviews

Printsnelheid (zwart)
28 pagina's/min
Kleur(en)
zwart, wit

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

Ivan07 27-07-2014 Product paar dagen in bezit

Een top printer vergeleken met mijn oude laserprinter.
Pluspunten:
- Robuuste, stofwerende vormgeving (papierlade + handinvoer binnenin)
- Ik kan een ruime hoeveelheid papier in kwijt.
- Heldere en scherpe afdrukken. Ook heel snel. Nauwelijks op OK geklikt en de printer slaat al aan.
- Handinvoer werkt ook prima. Onlangs een paar A5-jes uitgeprint en dit liep perfect.
- Originele tonercartridge voor deze printer is de helft goedkoper als mijn oude (!) printer.
- Met de bijgeleverde software Easy Printer manager kun je de hoeveelheid toner controleren. Verder kun je ook een automatische uitschakelstand instellen.
- Vorig jaar (2013) is deze printer door experts goed uit de test gekomen. Ik meen gemiddeld een 8. Dat was voor mij doorslaggevend om tot aanschaf over te gaan.

Minpunten:
- De papierlade steekt aan de achterkant iets uit. Het A4-formaat is namelijk iets langer als de printer.
- Printer maakt best wel veel geluid met het printen.

Minpunten zijn slechts minimaal. Deze printer bied veel meer voordelen als nadelen. Over de netwerkfunctie kan ik niets zeggen omdat ik geen thuisnetwerk heb. Maar volgens andere reviewers word deze printer wel goed herkend.