Brother HL-3170CDW - Reviews

Printsnelheid (zwart)
23 pagina's/min
Kleur(en)
zwart, ivoor

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

Peter A1969 21-05-2016

Brother kleuren LED printer

Ik heb de Brother HL-3170 CDW enkele dagen in bezit. Nadat de printer was afgeleverd heb ik en hem uitgepakt. Alles was netjes verpakt en de toners zaten al in de printer. Ik hoefde alleen de beschermfolie er af te halen. De installatie van deze printer onder Windows 8 en 10 was een fluitje van een cent. Deze printer heb ik via een netwerkkabel in mijn netwerk gehangen. Daarnaast gebruiken we ook een aantal Apple devices. De Brother iPrint app gedownload en binnen een paar minuten had ik al de eerste print uit de printer vanuit de iPhone. Over de degelijkheid kan ik nog niet beoordelen maar de printer zit stevig in elkaar. De printer is uitgerust met toners voor 1000 pagina's. Dat komt bij meerdere merken voor, dus dat zie ik niet als een probleem. Als vervanging zijn er hoge capaciteits toners beschikbaar. Ik heb even rondgekeken of de toners qua prijs de pan uit rijzen, maar dat valt mee. Zeker als je alternatieven gebruikt dan is het goed betaalbaar. Al met al ben ik tevreden en is dit tot nu toe een goede aankoop. Ik hoop dat de printer ook nog lang zijn werk zal doen. De printkwaliteit is goed en fotoprints vielen me zeker niet tegen.