Medion ERAZER P7643 - Reviews

Schermgrootte
17,3 inch
Geheugen
8 GB

Beoordeling op basis van 1 review

Armie 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima laptop

Via de Medionshop deze laptop besteld. Vrijdag besteld, zaterdag bericht dat hij was verzonden en dinsdag in huis.
Keurig verpakt en snel geleverd dus.

De laptop heeft een fraai uiterlijk en zit degelijk in elkaar. Het 17.3 inch scherm toont mooie beelden en is uit alle hoeken goed leesbaar.
Windows 10 voldoet ondanks de wat negatieve recensies aan alle verwachtingen en draait keurig stabiel.
De vormgeving is zoals gezegd fraai en de behuizing voelt wat rubberachtig aan. Dit zorgt er voor dat je handen niet gaan zweten bij lang gebruik en dat is erg prettig.
De Mousepad is ook erg fijn in het gebruik. Is erg precies en kan naar gelang gebruikt worden als touchpad maar heeft tevens de button functie van de muis.

Het geluid wat er uitkomt is verrassend goed te noemen. Zelfs met de standaardinstellingen is het prima en het volumebereik is groot genoeg.

Opstarten gaat razend snel, zeker uit de slaapstand ben je binnen 10 seconden operationeel.

Verder werkt de WIDI functie via Google Chrome prima samen met mijn Chromecast 2 zodat alle beelden van de laptop 1 op 1 op de TV te bekijken zijn.

Kortom, voor zijn geld een prima laptop. Games heb ik er nog niet op gespeeld maar dat zal niet lang duren en ik verwacht dat dit geen probleem zal worden.