Remington WDF4815 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Waterdicht

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

3,1

• Slecht
  • Slecht

Robert247 08-10-2011

5,2
Gekocht in combi met Remington IPL 5000 voor langdurig ontharen. Hiervoor moet je je namelijk eerst scheren. Voor het verwijderen van oksel haar gebruik je de ingebouwde trimmer. Maar deze heeft bij het verwerken van veel haar tegelijk de neiging om vast te lopen of the blijven hangen in het haar of plooien van de huidin oksel en schaamstreek. Eenmaal tot stoppels terug gebracht zouden de scheermesjes het over moeten nemen, maar haartjes die vrij plat ingegroeid zijn gaat ie meestal gewoon over heen. Kortom, het duurt dus echt veel te lang voordat je een paar vierkante centimeter zoals gewenst echt compleet kaal hebt.

Deze hebben we gekocht voor maar twee tientjes dus het is geen groot verlies. Maar nu gaan we wel op zoek naar een effectiever enwellicht duurder apparaat.

vosgroen 24-10-2017

In één woord Waardeloos

Na een aanbieding bij trekpleiter dacht ik : ik probeer het. waardeloos, dacht deze is niet goed, dus gemaild en een andere gekregen, exact hetzelfde resultaat. Je moet er veel keer heen en weer mee scheren en dan nog scheert het apparaat niet. Dus erg slechte aankoop !

Pluspunten

Minpunten

• alles