Philips Double Contour HP6368/00 - Reviews

Werkt op batterij
Waterdicht

6,7

mh73 09-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Scheert alleen de eerste keer perfect

4,5
Toen ik dit apparaat net had, was ik zeer tevreden. Helaas geeft het een steeds slechter scheerresultaat. Nu moet ik het tijdens het scheren al schoonmaken, anders gebeurt er niets meer. Helaas is het apparaat lastig schoon te maken, vooral de haartjes die tussen het voorste scheerblad blijven zitten, zijn nauwelijks te verwijderen. Het is jammer, met mijn eerste Philips ladyshave heb ik 15 jaar gedaan, die daarop ging 5 jaar mee maar deze kan wat mij betreft na een jaar al de vuilnisbak in. Wanneer maken jullie er weer eentje die het goed doet?

tazuma 19-05-2015 Product paar dagen in bezit

ik heb de LADY -shave net enkele dagen maar ben tevreden over de kwaliteit. En aangenaam bij het scheren
het apparaat scheert lekker zacht

ger35 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Goede ladyshave, alleen jammer dat er geen beschermkapje bij zit. Verder prima apparaat, ook handig dat je er nat mee kan scheren.

Zhao123 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Erg handig en makkelijk product in gebruik. Je huid voelt zacht aan. Ik vind het scheren met een scheermes eigenlijk even handig.

maryvon 08-05-2015 Product paar dagen in bezit

5,5
we vinden het apparaat niet goed scheren helaas!!!!, we hopen uiteindelijk eens een apparaat te vinden die zijn werk goed doet

Jeanne B.B. 03-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik er zo al een gehad heb maar dan zonder de gouden scheerbladen. Ik heb echter een super gevoelige huid dus vandaar.

Rekelsteeltje 01-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik hem zelf al een jaar en ben dik tevreden over het scheerresultaat. De accu gaat best lang mee en reinigen is erg eenvoudig.

Navepijls 24-04-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat, prettige scheerkop die mee beweegt. Nog geen rode vlekken. Jammer dat er geen batterijen in kunnen, nu moet ik op vakantie nog een oplader mee.

A.A.M. Smulders 24-04-2015 Product paar dagen in bezit

Het scheerresultaat is super en huidvriendelijk. Enige minpuntje is de aan- en uitknop, je moet wat hard drukken.

Tessa2015 18-04-2015 Product paar dagen in bezit

Hij werkt prima zoals het beschreven staat.
Helaas niet veel opties, maar daar hebben wij hem ook niet voor gekocht.
Zeker een aanrader voor vrouwelijke scheerapparaten.

jansie43 25-03-2015 Product half jaar in bezit

2,2
Nu bijna een half jaar in bezit. Diverse malen een poging gewaagd, maar iedere keer weer tijdens het scheren van de oksels last van schrammen. Helaas een miskoop.

Bloempje1968 19-01-2015 Product kwartaal in bezit

Het was een cadeautje voor onze dochter. Het is een handig scheerapparaatje! Hij is gemakkelijk in gebruik! Hij bevalt dus prima!

Yv123 16-01-2015 Product maand in bezit

Ik heb deze ladyshave aangeschaft voor het scheren van mijn bikinlijn. Tijdens het gebruik scheert de ladyshave niet goed en veroorzaakt allemaal wondjes, doordat er aan de haartjes getrokken wordt. Dit is helaas een echte miskoop.

YvonP 10-01-2015 Product paar weken in bezit

De Philips Ladyshave, type HP638/00 scheert super glad zonder huidirritatie! Vriendelijk in gebruik.

Marlene2 01-01-2015 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in gebruik
Goed product
Goedkoop
livht goed in de hand
klein, makkelijk mee te nemen
Handig f=draagtasje
leuk kleurtje
en verder weet ik niets meer hierover te vertellen

familie1984 19-12-2014 Product paar weken in bezit

Het ligt fijn in de hand en heeft voor mij een prima scheerresultaat. Ik ben tevreden over dit product.

vandijkbax 14-12-2014 Product paar weken in bezit

sommige delen van mijn benen moet ik zeker 2 keer scheren voor het haar(stoppeltjes)echt goed weg te krijgen en dan glad benen heb verder werk hij best goed

steffi1996 08-12-2014 Product paar dagen in bezit

Erg fijn gebruik. Fijne opzet stukjes. Makkelijk gebruik. Makkelijk schoon te maken.
Nog 1 gekocht voor kerst.

ElCeRe 07-12-2014 Product paar dagen in bezit

Net geprobeerd, dit product bevalt tot nu toe prima. Mooi scheerapparaat voor de vrouw en op veel gebieden te gebruiken

Monique076 06-12-2014 Product paar dagen in bezit

Mijn dochter van 16 is er erg blij mee. Erg makkelijk in gebruik (ook onder de douche). Ziet er leuk uit, niet te groot dus makkelijk vast te houden en te hanteren.