Braun SB1

8,7 (3)

BaByliss Hot Straightening Brush Fuchsia - HSB100E

BaByliss Hot Straightening Brush Fuchsia - HSB100E Best Reviewed nov 2016
8,6 (5)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Amby 08-11-2012 Product jaar of meer in bezit

Ik borstel er iedere dag mijn haar mee. Nog steeds vind ik het niet een wonderborstel, de reclames zijn echt zwaar overdreven. M'n haar wordt er wel zachter en wat minder statisch van. Ik heb (geloof ik) één keer dat batterijen vervangen van de borstel, dus dat vind ik best netjes.

Inmiddels ben ik er wel achter dat je dat ding niet tussen je benen moet klemmen (wat ik nog wel eens doe als ik met m'n haar bezig ben). Tenminste, het kan wel, maar als je het doet terwijl hij aanstaat dan krijg je een elektrisch schokje van dat dingetje op de achterkant. Beetje opletten geblazen dus, niet geschikt voor kindertjes...

Amby 17-08-2011 Product paar weken in bezit

De borstel lijkt inderdaad wel te werken. Mijn haar wordt er wel zachter van, misschien glanst het ook wat meer, maar dat weet ik niet zeker. Het is niet veel groter dan mijn gewone borstel, en omdat je de borstel zelf kan afnemen is hij ook goed te reinigen. Ik hoop dat het in de winter statisch haar tegen zal gaan.

Wat ik wel jammer vind is dat er een open stukje op de borstel zit wat je niet moet aanraken als de borstel aan staat. Normaal gesproken klem ik m'n borstel even tussen m'n knieën als ik een elastiekje in doe, maar bij deze borstel leidde dat tot een klein, maar onaangenaam elektrisch schokje.

Of dit ding al met al 30-40 euro waard is? Misschien als je haar snel statisch wordt... Voor de rest van ons denk ik dat je beter je geld kan investeren in een varkensharen borstel o.i.d.

MHam 14-02-2011 Product maand in bezit

Een geweldige borstel. Ik kan mijn haar borstelen zonder dat het statisch wordt, en ik heb heel fijn haar. En na het borstelen glanst het heel mooi