De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HP8663 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mypa18 11-03-2021

Het is een fijn product.

Geschreven voor: Philips HP8663

Fijn product, maakt helaas erg veel lawaai.
Ook is het product niet echt heel sterk. Met n 2 jaar ( net na garantie periode gaat deze vaak stuk)

Sandra... 18-02-2021

Erg handig in gebruik

Geschreven voor: Philips HP8663

Ben er erg blij mee zeker omdat ik fijn haar heb. En dat je bij een opzet borstels de kammetjes naar terug kan draaien zodat je haar niet in de knoop blijft zitten. Echt een goede oplossing.

LindaH56 23-01-2021

Heel handig hairstyling apparaat

Geschreven voor: Philips HP8663

In vergelijking tot mijn vroegere haardroger ondervind ik dat mijn haar nu veel beter in model blijft en dat ik veel sneller klaar ben. Door de vele handige hulpstukken, kan je zowel stijl haar als golvend haar maken.

Mjv8 05-05-2020

Veel mogelijkheden met opzetstukken

Geschreven voor: Philips HP8663

Veel opzetstukken, waardoor veel mogelijkheden. Maakt wel veel lawaai en droogt minder snel dan oude föhn.

marheu 23-12-2014

Ik gebruik de hairstyler een paar weken. Ik heb van mezelf erg veel haren waardoor mijn haren zwaar zijn en snel plat gaan zitten. Door het gebruik van de hairstyler met ronde borstel krijg ik meer volume in mijn haar.
Daarnaast is de hairstyler erg gebruiksvriendelijk en ligt gemakkelijk in mijn hand.
Kortom, de hairstyler is een aanrader!

mirte00000001 23-12-2014
  • Product maand in bezit

Ik gebruik de hairstyler nu een maand en ik heb er voor- en nadelen aan ondervonden. Mijn krullende haar is niet prettig in combinatie met dit apparaat. De borstel klit vast in mijn krullen en zorgt voor moeilijkheden. Daarom stijl ik mijn haar voor het gebruik van dit apparaat met een stijltang. Wanneer ik dit gedaan heb, kan ik mooie stevige grote krullen maken die lang blijven zitten. Met dun haar is het prettig dat dit apparaat zoveel volume kan geven.

mirte00000001 23-12-2014

6,5
Ik gebruik de hairstyler nu een maand en ik heb voor- en nadelen ondervonden. De hairstyler werkt niet goed met mijn krullende haar. Wil ik grove krullen maken, dan zal ik het eerst moeten stijlen. Helaas lukt dit niet met de stijlfunctie van dít apparaat. Deze is te zwak. Wanneer ik mijn haar gestijld heb met een stijltang, merk ik dat mijn haar makkelijk te bewerken is met deze hairstyler. Grote krullen gaan makkelijk, kleine krullen wat moeizamer. Als laatste wil ik delen dat het opzetstuk van de föhn erg klein is, hierdoor gaat drogen onaangenaam langzaam.

Karin en geert 20-12-2014

Ik vind het een hele fijne krul borstel als ik mijn haren gewassen heb en ze dan droog dmv deze föhn borstel heb ik meteen krullen de ronde borstel met pinnetjes gebruik ik hiervoor je kunt verschillende warmte standen kiezen meestal begin ik met de warmste en dan erna wat koeler om de krul te behouden.
Mijn dochter gebruikt meestal de borstel zonder de pinnetjes om haar haren te stijlen je kunt de pinnetjes gebruiken of niet dmv een knopje op de borstel.
Met het gewone blaasmondje kun je haren gewoon drogen zoals je gewend bent met elke andere föhn.
Wat ik erg fijn vind aan deze krul stijl borstel dat je je haren niet meer elke dag hoeft te krullen/stijlen het blijft langer zitten ik heb half lang haar.
Conclusie een erg fijne krul stijl borstel waar je veel mee kunt doen!

Karin en geert 20-12-2014

wat een ontzettend fijne makkelijke manier van krullen en ook om je haren stijl te maken makkelijk te bedienen. je doet de borstel erop als je haren wilt krullen zet de knop aan en je hoeft alleen maar een keer in je haar te draaien en vast te houden ipv elke keer bewegen als je wilt kun je erg warm krullen maar ook minder warm en als laatste kun je ook koelere lucht blazen zodat je krullen beter blijven zitten.
mijn dochter gebruikt hem om haar haren te stijlen ze pakt de stijl borstel en heeft langer stijl haar.Wat ik ook erg fijn eraan vind dat je nu niet elke dag je haren hoeft te föhnen of stijlen het blijft zeker twee dagen zitten .
Ik heb niet zo'n dik haar maar het zit na gebruik van dit apparaat erg mooi!
Ik test het nu ongeveer 3 weken en ben erg tevreden over!

BrittV2014 13-12-2014
  • Product maand in bezit

Ik heb van mezelf erg dun haar en ben daarom altijd op zoek naar manieren om mijn haar in het juiste model te krijgen zodat het er vol en rond uitziet. Een normale fohn maakt mijn haar aan de bovenkant erg plat, vandaar dat ik de Philips Airstyler ben gaan gebruiken. Door de ronde borstel die makkelijk door je haar glijdt kun je, je haar om een simpele manier meer volume geven. De Airstyler is niet te warm, daardoor kun je de borstel dicht bij de hoofd houden en langzame bewegingen maken. Door de diversiteit aan opzet stukken is het ook erg makkelijk om je haar telkens op een andere manier te stylen, zowel krullen, als slag, als stijl. Mijn ervaring met de Airstyler is top en ik raad hem dan ook zeker aan, aan mensen die meer volume en verandering willen