Carmen CR1025 - Reviews

straightener
Methode
warmtestyler

EstherHW 16-08-2014 Product half jaar in bezit

Makkelijk mee te nemen en oplaadbaar! Compact en eenvoudig in gebruik. Ideaal voor een avond op stap!

Joanne82 11-08-2014 Product maand in bezit

Dit lijkt op een mini versie van mijn andere stijltang die ik heb. Deze nini gebruik ik onderweg. Thuis eerst mn haar met mn grote tang en als mn haar moet worden bijgestyled haal ik deze uit mn tas (bijvoorbeeld in de auto of bij de toiletten). Hij werkt goed voor enkele plukjes. Is niet geschikt voor je hele haar als je wilt ontkrullen maar hij is echt bedoeld voor bijstylen. De plaat glijdt makkelijk door het haar en hij warmt snel op.

GerlindeB 11-08-2014 Product paar weken in bezit

Voor de vakantie is deze ideaal! Je stopt het in je tas en stapt zo het vliegtuig in (of de trein). Het apparaat is zo warm en koelt gelukkig ook snel af. Wel helemaal opladen want dan heb je er het meeste plezier van!

Ingehop87 07-08-2014 Product maand in bezit

Heel handig om mee te nemen! Mooi klein en snoerloos!! En er zit een hitte bestendige hoes zodat je niet hoeft te wachten tot ie afgekoeld is! Fijn apparaat!

Anne_S 05-07-2014 Product paar weken in bezit

Heel fijn klein tangetje om bij te stylen. Oplaadbaar en dus snoerloos te gebruiken. Ik kan thuis met men grote stijltang men haren stylen en het op school nog even bijwerken. Ook handig is het hoesje dat erbij zit. Ben erg blij dat er zoiets op de markt is gekomen.