Dyson AirWrap complete multistyler

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dyson AirWrap complete multistyler op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annelies 26-09-2022

Elke dag van de kapper

Geschreven voor: Dyson 400689-01

Omg! Met mijn halflang haar wist ik met een gewone haardroger geen raad. Maar met de Dyson lijkt het alsof ik elke dag van de kapper kom! Heel eenvoudig in gebruik, mijn stijl dun haar ziet er elke dag goed uit. Top item, met de krullen moet ik nog even oefenen, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Pluspunten

• De vele opzetstukken
  • Makkelijk wisselen opzetstukken
  • Drogen en stylen in 1

Minpunten

• Krullen is toch nog even zoeken

v****************@h********** 26-09-2022

Stijlen zonder je haar te beschadigen!

Geschreven voor: Dyson 400689-01

Ik heb deze Dyson ondertussen al een maandje in gebruik en ben echt positief verrast. Ik had wat schrik voor een lange en ingewikkelde handleiding, maar dit valt echt heel goed mee. Deze multistyler is echt zeer eenvoudig te bedienen. In het begin moet je wel even wennen en de juiste techniek zoeken , maar eens je deze doorhebt is het echt zeer gemakkelijk. Ik gebruik de multistyler vooral om mijn haar pluisvrij te krijgen en om krullen te leggen. Ik heb zeer fijn en breekbaar haar waardoor ik geen klassieke stijltang meer gebruik om krullen te leggen, mijn haar was altijd zeer hard beschadigd als ik met de stijltang aan de slag ging. IK had eerst wat schrik dat het met deze multistyler ook ging zijn, maar dat is dus absoluut het geval niet! Mijn haar blijft echt gezond. De mooie opbergdoos vind ik ook absoluut een pluspunt, je kan alles altijd netjes opbergen. Mijn krullen zakken alleen wat snel uit, als tip heb ik gelezen dat je haar eigenlijk best nog voor 90 procent vochtig zou moeten zijn voor je krullen legt. Dat ga ik dus zeker nog eens proberen.

Pluspunten

• stijlen zonder je haar te beschadigen
  • mooie opbergdoos
  • zeer eenvoudig te bedienen
  • vele opzetstukken

Minpunten

• prijs

i************@g******** 21-09-2022

Snel, zacht en stijlvol haar

Geschreven voor: Dyson 400689-01

Toen ik de Dyson Airwrap uit de verpakking haalde dacht ik ‘Zou ik eindelijk een apparaat gevonden hebben die mijn verwachtingen kan waar maken?’ Mijn haar is zeer dun en pluizig dus mijn dagelijkse routine bestond uit wassen, blazen en met de stijltang het glad maken. Ook niet te lang want dan werd ik gek van mijn haar dat statisch wordt. Dus ik was super benieuwd om de Airwrap uit te proberen. Voor mij doet de Dyson Airwrap zijn naam en prijs wel eer aan. Ondanks de hogere prijs krijg je wel veel opties om je haar in model te brengen. Één toestel voor droog, stijl of krullend haar, waar je anders 3 verschillende apparaten voor koopt. Het enige wat wel is, dat het een zekere handigheid vergt, zeker in het begin ben je wel wat langer bezig om het wat onder de knie te krijgen, maar na een paar keer ben je er zo mee weg. Dus om op mijn eerste vraag terug te komen: ‘De Dyson Airwrap maakt zeker zijn verwachtingen waar.’

Pluspunten

• 1 toestel nodig
  • Kwalitatief
  • Anti-pluis
  • Volume
  • Zacht haar

Minpunten

• Prijs
  • Geen gewone borstel erbij

e*****************@g******** 20-09-2022

Wat een resultaat

Geschreven voor: Dyson 400689-01

heb reeds mijn haren geföhnd en glad gemaakt met het toestel, en hoe leuk is het! Het valt enorm goed in de handen, het geluid is minimaal, de vele leuke opzetstukken. Voor mijn fijn, dun haar is het makkelijker om dit te föhnen en iets meer volume te krijgen. Ik krulde onlangs mijn haar, even wennen voor het gebruik, maar wat waren mijn haren leuk! Ik ben iemand die zelf niets kan met mijn haren, maar nu.. met de verschillende leuke opzetstukken kan ik zelf wat meer variatie brengen. Zelfs mijn jongens zijn nu heel blij met het droog föhnen van hun haar.

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Stil
  • Handig
  • Snel
  • Verschillende opzetstukken

t**************@h********** 20-09-2022

Met de juiste techniek mooie dingen mee te doen

Geschreven voor: Dyson 400689-01

Bij het uitpakken merkte ik onmiddelijk de zeer hoge kwaliteit op: zowel van de opbergdoos maar vooral van het toestel en de accessoires zelf: deze voelen heel erg degelijk aan. Het opzetzstuk van de haardroger gebruik je normaal als eerste en met mijn fijne haren ging dat heel vlot. Het verschil met een normale haardroger is even wennen, maar eens je dat beet hebt gaat het heel vlot. Daarna wou ik krullen maken maar daar heb ik de juiste techniek nog niet voor gevonden. Door het coanda-effect pikt het mijn haar heel vlot op en zuigt het mijn haar mooi rond de barrels. De uitdaging zit hem in het niet uitzakken van de krullen nadien, daar moet ik nog wat op oefenen en vermoedelijk ook nog de juiste producten voor vinden. Heel handig dat je verschillende standen van warmte kan kiezen: ik werkte voor mijn fijne haren het liefst op de middelste stand. Het shot koude lucht dat je best als laatste nog even door de krullen zet is ook heel handig te bedienen. Daarnaast ligt het product zeer prettig in de hand tijdens het krullen zelf. Om echt het maximale uit het product te halen, moet je als niet professionele haarstylist best wat oefenen vermoed ik. Gelukkig zijn er online heel erg veel tips en tricks te vinden.

Pluspunten

• kwalitatief product
  • veel online tips te vinden

Minpunten

• kennis en techniek nodig
  • prijs