Bosch BKS4033 - Reviews

4,4

• Slecht

Stefco2 25-01-2015 Product paar dagen in bezit

2,3
Ik heb dit apparaat al geruime tijd geleden gekocht en bijna nooit gebruikt omdat het waardeloos is : zuigt absoluut niets op zelfs niet als alles optimaal is schoongemaakt Heb net beslist dat het geen zin heeft dat het onding elektriciteit blijft verbruiken en gooi het dus de vuilbak in Bosch: nooit meer

B VAN DIJK 02-12-2013 Product kwartaal in bezit

2,3
DE BOSCH BKS4033 VOOR 2 MAANDEN GEKOCHT BIJ BCC DOET TOTAAL NIET WAT JE VAN EEN KRUIMELDIEF MAG VERWACHTEN.
IK VRAAG ME AF WIE ONTWERPT ZO EEN WAARDELOOS DING.
VAN BOSCH BEN IK BETERE KWALITEIT GEWEND.
SCHANDE BOSCH!!!
NIET KOPEN DUS.

pottootje1982 24-07-2013 Product maand in bezit

3,7
Onderschrijf bovenstaande review. Nauwelijks zuigkracht voor droge kruimels, laat staan dat ie iets vochtigs zou moeten kunnen zuigen... Heb geprobeerd een muisje op te zuigen (je weet wel, wat je op je beschuit doet), maar hier heeft het simpelweg de kracht niet voor... Niet kopen!

Sander_Rs 17-08-2012 Product half jaar in bezit

Ik heb redelijk wat Bosch apparatuur in huis en over eigenlijk alles best tevreden... behalve deze kruimezuiger. Zuigen doet 'ie namelijk niet. de meest envoudige kruimeltjes blijven gewoon liggen. Erg jammer aangezien ik deze kado heb gekregen... toch maar op zoek naar een betere.

S.R.

Sebastian77 29-01-2012 Product maand in bezit

3,3
Wat een waardeloos apparaat. Hij zuigt voor geen meter. In het begin deed hij het op zich nog wel maar na een aantal keer gebruiken zuigt het apparaat zelfs geen stof van de openhaard op. Oplaadstation is ook zo goedkoop mogelijk gemaakt en dus ook niet echt stevig. Zou dit apparaat niet aanbevelen.

Boot65 19-12-2011 Product paar weken in bezit

Dit apparaat ook gekocht via de airmiles shop.
Wat een miskoop! Je moet de knop ingedrukt houden en dit valt niet mee als je artrose aan je handen hebt.
Bovendien zuigt hij voor geen meter. We hebben al diverse kruimelzuigers gehad, maar deze is echt waardeloos. Hij zuigt nog geen hondenhaar op en is snel verstopt. Een mailtje naar Bosch heeft (nog) geen enkele reactie opgeleverd.
Nu moet ik dus een nieuwe, betere, gaan kopen.
Airmiles en Bosch, bedankt :-((((

C. Peeters 17-12-2011 Product paar dagen in bezit

Wat een tegenvaller. Kruimeldief van Bosch gekocht via Airmiles shop. Dacht dat het wel goed zou zitten met een apparaat van zo'n gerenomeerd merk. Maar zuigen doet hij niet. Hij heeft nauwelijks zuigkracht en zuigt alles stof en haren van een vlakke ondergrond. Zodra het ook maar iets zwaarder is zoals zandkorreltjes hagelslag enz. lukt het hem niet op dit op te zuigen zelfs niet van een parketvloer. Waardeloos dus hij gaat er weer uit. Het apparaat ziet er verder mooi uit.Fraai design, met fel blauwe indicatielamp tijdens opladen.

mammamia1976 22-08-2011 Product kwartaal in bezit

6,3
Met veel enthousiastme de kruimelzuiger gekocht. Mijn kinderen houden van een boterham met hagelslag maar om nou iedere keer de stofzuiger te moeten pakken daar had ik geen zin meer in.
Mooi apparaat om te zien maar zuigen ho maar. Hagelslag gaat nog net als het bij ons op de vloerbedekking ligt op tafel gaat het bijna niet.
Kortom mooi uitziend apparaat maar zuigen doet ie niet.
Helaas

Martijn 69 10-06-2011 Product kwartaal in bezit

5,3
Oude B&D Dustbuster van 4,8 Volt, deed het nog wel maar niet meer optimaal. Wat mag je ook verwachten, heb hem volgens mij reeds meer dan 10 jaar.

Dacht een goede koop te doen met deze Bosch met 9,6 Volt (meer vermogen en dus meer zuigkracht). Tegendeel blijkt de werkelijkheid te zijn. Heeft moeite met de meest eenvoudige kruimels op te zuigen. Moet het eerte met een bezem bijeenvegen en dan de zuigmond meerdere keren over het hoopje kruimels bewegen. En dan nog neemt ie niet alles op. Een ouderwetse veger en blik werkt beter !!.

Een goede kruimeldief krijgt zijn waarde door een goede zuigkracht en een lange werkduur. Doordat de zuigkracht zeer laag is vind ik dit product waardeloos. Nooit meer een Bosch en ga nu op zoek naar een betere.

hangijswijtgijswijt 09-11-2010 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, voelt zeer degelijk aan, in ieder geval qua gewicht. Zuigkracht voldoende in vergelijking met onze vorige kruimeldief van B&D.
Jammer is dat je de aan/uit knop ingedrukt moet houden tijdens het zuigen wat bij het wat zware apparaat enige inspanning vraagt.