Philips MiniVac FC6144/01 - Reviews

500 ml
Nat en droog zuigen

Kees VdZ 09-03-2016 Product paar dagen in bezit

WAT EEN VERADEMING !!!

Naar nu blijkt na het ontvangen van onze nieuwe Philips FC6144, hebben wij bijna 5 jaar echt zitten tobben met een AEG Rapido AG408 kruimeldief.

Wat hebben we ons zelf aangedaan in de afgelopen jaren. We hadden dat ding direct weg moeten doen.

Onze nieuwe Philips Minivac FC6144 is GEWELDIG !!!
Hij doet precies waarvoor je hem hebt aangeschaft: hij zuigt kruimels en stof vliegensvlug op.
Je hand wordt nog ouderwets "opgezogen" als je hem voor de zuigmond houdt. Onvoorstelbaar GOED en dat voor deze prijs !

Ons advies: geen tel langer nadenken, geen andere reviews meer nalezen en van alles en nog wat vergelijken. NEE, gewoon bestellen zo'n ding en op ons gezag: JE ZULT ER GEEN TEL SPIJT VAN HEBBEN.
Dit is echt hoe een kruimeldief hoort te werken.

Philips technici van harte bedankt, jullie hebben ons leven weer een beetje leuker gemaakt !

Ilse 29-10-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze gekocht vanwege de positieve reviews op kieskeurig. Nu heb ik hem ongeveer 2 maanden en hij doet het inderdaad prima. Over de degelijkheid kan ik nog niks zeggen, eerst eens kijken hoe lang hij meegaat.

riebroek 24-10-2014 Product paar dagen in bezit

Na een heleboel kruimeldieven van verschillende merken op aanraden van iemand deze geprobeerd.
Een verademing, deze kruimeldief zuigt namelijk als een tierelier en produceert daarbij ook nog eens weinig lawaai t.o.v. de anderen die ik had.
Accu houdt het ook lang vol, de tijd moet natuurlijk nog uitwijzen of de accu's lang goed blijven maar voor nu echt heel goed.
Ik vind het een aanrader, je kunt alleen discussieren over de combinatie rood met goud (nou ja, doet denken aan Iron Man) maar dat is natuurlijk puur persoonlijk en doet niks af aan de functionaliteit, die is gewoon goed. Voldoende accessoires ook.

PBV 11-12-2013 Product paar weken in bezit

Een prima kruimeldief die doet waarvoor ik hem heb aangeschaft: de kruimels onder de kinderstoel opzuigen.
De zuigkracht hiervoor is prima, je hoeft het apparaat niet op de kruimels te duwen, zoals soms bij andere kruimelzuigers wel het geval is.

Ben Blom Delft 26-09-2011 Product paar dagen in bezit

Perfecte kruimelzuiger, ook wanneer je huisdieren hebt!
Hij doet wat ie moet doen... minimaal 10 minuten zuigen met een krachtige motor en simpel te reinigen.

Prima product en een goede leverantie door Redcoon met track en trace.

groeten uit Delft
Ben Blom