Philips MiniVac FC614901 - Reviews

11 min.
Inhoud kruimelopvang (droog)
500 ml
Nat en droog zuigen

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Han 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Philips kruimeldief

Doet zijn werk naar behoren. Redelijk sterk zuigvermogen voor een kruimeldief. Handig leeg te gooien. Strak en mooi design, ligt prettig in de hand door vorm en materiaal van handgreep.

Nadeel zuigkracht daalt als je meegeleverde slang met borstelset gebruikt die voor de auto bestemd zijn. Je moet, als je dieren hebt, wel regelmatig de filter uitkloppen.

Pluspunten

• Zuigt goed tov goedkopere
  • Design is mooi strak
  • Extra accessoires
  • Prettig design handgreep

Minpunten

• Zuigkracht autoborstel
  • Filter snel vuil

kattenkop 17-06-2014 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een perfect apparaat eenvoudig te bedienen zuigt alles op ook de katten korrels dit is mijn 3de kruimeldief heb nog nooit zo,n goede kruimeldief gehad, een aanrader.

kattenkop 05-10-2014

Ik ben de kattenkop en ik ben nog steeds dik tevreden over mijn apparaat, ik kan het echt aan bevelen.

ouwe opa 18-02-2016

Beste kattenkop. Ben je na 1,5 jaar nog altijd tevreden over de kruimeldief?
Groet, Michel.

kattenkop 19-02-2016

Ik, kattenkop ben na anderhalf jaar nog steeds dik tevreden over mijn kruimeldief.

KGreif 04-04-2016 Product paar weken in bezit

Handig en optimale zuigkracht

Deze kruimeldief heeft een veel grotere zuigkracht dan de vorige die ik had.
Er zijn handige hulpstukken bij zodat je ook je auto, bank... makkelijk kan stofzuigen.
Je kan makkelijk zien wanneer hij vol is omdat dit deel licht doorzichtig is.

Marielle 31-03-2016 Product paar weken in bezit

handzaam en goede zuiger

Ik gebruik een kruimeldief dagelijks. Snel door je kamer en keuken en het is weer opgeruimd. Deze kruimeldief zuigt heel goed, is handzaam, licht in gewicht en makkelijk in gebruik. Je kunt de vuiligheid er met 1 klik uitkiepen in de prullenbak. Hij is goed schoon te maken met evt. een nat doekje aan de binnen- en buitenkant. Hij is doorzichtig dus je ziet of hij bijna vol zit. De hulpstukken die erbij zitten vind ik handig, kan je er net wat meer mee en je hoeft niet je grote zware stofzuiger met snoer uit te kast te halen.Ik heb hiermee snel een schoon huis. Blij mee!

Marielle034 09-03-2016 Product kwartaal in bezit

Ideale Kruimelzuiger met veel extra accessoires

Zuigkracht is erg goed, beter dan verwacht. Door de vele accessoires is hij binnen en voor in de auto te gebruiken. Het handig meegeleverde slangetje is makkelijk om de autostoelen en de meubels binnen van vuil en stof te ontdoen. Verder handzaam en makkelijk te monteren. Erg makkelijk om mee te nemen op vakantie voor de Camping dmv handige meegeleverde opbergtas

Veelie 22-03-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige kruimelzuiger

Deze kruimelzuiger is handig voor in huis maar ook te gebruiken voor even in de auto. Breed inzetbaar en met diverse hulpstukken. Compact en handig in gebruik. Een echte aanrader!

EllieG 31-03-2016 Product paar weken in bezit

Meer dan een kruimeldief!

Krachtig en veelzijdig in gebruik, een aanrader. Deze kruimeldief is veel sterker dan mijn oude kruimeldief en mijn man gebruikt deze nu nog voor de auto. Stuk handiger dan de stofzuiger gebruiken!

stgj 14-03-2016 Product paar weken in bezit

Top aankoop

top toestel, grote zuigkracht, we gebruiken hem zowel in huis al voor het reinigen van de wagen. de zuigkracht blijft constant en krachtig. De bijgeleverde hulpstukken zijn zeer praktisch.

TurboNick3 27-11-2014

Super kruimeldief die krachtig genoeg is, makkelijk te bedienen en vele opties voor o.a. je auto uit te zuigen.

Ik vind deze kruimeldief geweldig.
Gebruik hem elke dat voor de kleinigheidjes waardoor de grote zuiger aanzienlijk minder gebruikt word.
Tevens zijn de bijgeleverde accesoires voor de auto erg handig.

TurboNick3 02-10-2014

Werkt super

Geweldig deze kruimeldief, werkt veel beter als de gemiddelde andere. Hij is krachtig en gaat lang mee op de accu en heeft veel ruimte om te zuigen.
De handige accesoires zijn inderdaad ideaal voor veel dingen zoals de auto

Mimy 24-06-2013

Krachtig

Zuigt goed en zelfs op een stoffen bank.

Ik heb een eerdere model gehad. Die heb ik weg gegeven en heb zelf een andere gekocht dus dat wil zeggen dat ik tevreden ben over dit product!

wimcor 23-06-2013

Zeer goed

Is overal in huis te gebruiken zonder dat je er veel voor hoeft te doen, pakken en er me werken.
Ook voor de auto is het zeer gemakkelijk om hem te gebruiken, genoeg power om helemaal te zuigen, kom je te kort dan is er nog het verlengsnoer om verder te gaan
In een woord fantasties

rvbs60 10-04-2013

ben zeer tevreden

Ik ben zeker heel tevreden over dit product in zijn algemeenheid.en een groot pluspunt vindt ik de extra zuigmonden die meegeleverd zijn.

Trigger1953 25-12-2012

makkelijk te bedienen, zeer goede zuigkracht

De minivac maakt wel veel lawaai, maar daar staat tegenover dat hij een krachtige motor heeft die inderdaad zijn werk naar behoren doet.makkelijk te bedienen en ligt goed en stevig in de hand.