Philips MiniVac FC6149

Capaciteit (droog vuil)
0,50 liter
Nat en/of droog
droog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MiniVac FC6149 op Kieskeurig.be.

Han 22-08-2016

Philips kruimeldief

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Doet zijn werk naar behoren. Redelijk sterk zuigvermogen voor een kruimeldief. Handig leeg te gooien. Strak en mooi design, ligt prettig in de hand door vorm en materiaal van handgreep.

Nadeel zuigkracht daalt als je meegeleverde slang met borstelset gebruikt die voor de auto bestemd zijn. Je moet, als je dieren hebt, wel regelmatig de filter uitkloppen.

Pluspunten

• Zuigt goed tov goedkopere
  • Design is mooi strak
  • Extra accessoires
  • Prettig design handgreep

Minpunten

• Zuigkracht autoborstel
  • Filter snel vuil

kattenkop 17-06-2014

Ik vind het een perfect apparaat eenvoudig te bedienen zuigt alles op ook de katten korrels dit is mijn 3de kruimeldief heb nog nooit zo,n goede kruimeldief gehad, een aanrader.

kattenkop 05-10-2014

Ik ben de kattenkop en ik ben nog steeds dik tevreden over mijn apparaat, ik kan het echt aan bevelen.

ouwe opa 18-02-2016

Beste kattenkop. Ben je na 1,5 jaar nog altijd tevreden over de kruimeldief?
Groet, Michel.

kattenkop 19-02-2016

Ik, kattenkop ben na anderhalf jaar nog steeds dik tevreden over mijn kruimeldief.

KGreif 04-04-2016

Handig en optimale zuigkracht

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Deze kruimeldief heeft een veel grotere zuigkracht dan de vorige die ik had.
Er zijn handige hulpstukken bij zodat je ook je auto, bank... makkelijk kan stofzuigen.
Je kan makkelijk zien wanneer hij vol is omdat dit deel licht doorzichtig is.

Marielle 31-03-2016

handzaam en goede zuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Ik gebruik een kruimeldief dagelijks. Snel door je kamer en keuken en het is weer opgeruimd. Deze kruimeldief zuigt heel goed, is handzaam, licht in gewicht en makkelijk in gebruik. Je kunt de vuiligheid er met 1 klik uitkiepen in de prullenbak. Hij is goed schoon te maken met evt. een nat doekje aan de binnen- en buitenkant. Hij is doorzichtig dus je ziet of hij bijna vol zit. De hulpstukken die erbij zitten vind ik handig, kan je er net wat meer mee en je hoeft niet je grote zware stofzuiger met snoer uit te kast te halen.Ik heb hiermee snel een schoon huis. Blij mee!

stgj 14-03-2016

Top aankoop

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

top toestel, grote zuigkracht, we gebruiken hem zowel in huis al voor het reinigen van de wagen. de zuigkracht blijft constant en krachtig. De bijgeleverde hulpstukken zijn zeer praktisch.

Marielle034 09-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

Ideale Kruimelzuiger met veel extra accessoires

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Zuigkracht is erg goed, beter dan verwacht. Door de vele accessoires is hij binnen en voor in de auto te gebruiken. Het handig meegeleverde slangetje is makkelijk om de autostoelen en de meubels binnen van vuil en stof te ontdoen. Verder handzaam en makkelijk te monteren. Erg makkelijk om mee te nemen op vakantie voor de Camping dmv handige meegeleverde opbergtas

Rozeboom 21-11-2019

zwakke accu

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Apparaat had een fantastische zuigkracht. Gekocht in januari 2019 maar nu (Nov.) bijna geen zuigkracht meer. Apparaat opengemaakt (Stom natuurlijk ivm garantie) en het bleek dat 1 van de 10 accu's gloeiend heet was. Zwakke schakel?
Waarom lees ik niets in de handleiding over dat constant onder lading zijn niet goed voor het apparaat is?? Vanaf Jan.2019 heeft hij bij ons namelijk we onder lading gestaan!
Dat blijkt m.i. funest.
Waarom geen indicatie dat de accu vol is en waarom geen automatische of schakelbare voedings onderbreking? Nu moet ik het apparaat handmatig uit de oplader halen met kans dat dit vergeten wordt.
Ik vind dit een groot min punt.

EllieG 31-03-2016

Meer dan een kruimeldief!

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Krachtig en veelzijdig in gebruik, een aanrader. Deze kruimeldief is veel sterker dan mijn oude kruimeldief en mijn man gebruikt deze nu nog voor de auto. Stuk handiger dan de stofzuiger gebruiken!

Veelie 22-03-2016

Geweldige kruimelzuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Deze kruimelzuiger is handig voor in huis maar ook te gebruiken voor even in de auto. Breed inzetbaar en met diverse hulpstukken. Compact en handig in gebruik. Een echte aanrader!

Anoniem 18-12-2019

Plezierig apparaat

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Handig en veelvoudig inzetbaar apparaat, zowel in huis als in de auto. Van deze kruimelzuigers zijn er een aantal in mijn directe omgeving in gebruik tot volle tevredenheid.
Alleen jammer dat alleen de batterij verslijt en niet te vervangen is. Ook jammer voor het mileu, zie uitwisselbaarheid van batterijen voor boormachines etc.

martin48 06-11-2019

Goede stofzuiger, slechte accu

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Gekocht n.a.v. goede reviews en voldeed het eerste jaar prima. Daarna wilde hij niet meer opladen en zelfs het laadlampje brande niet of heel kort. Omdat de garantie toch al ten einde was het apparaat maar eens opengeschroefd. 10 stuks 1,5/1,2 volt accu's van 1250mah zitten er in. vervangen is duur maar onze bekende zweedse woningboer bracht uitkomst. daar 10 x Ladda 1,2 volt 2450mah gekocht en er in gesoldeerd. zuigertje werkt weer prima, laadt weer op en heeft nu de dubbels zuigtijd (ongeveer 25 min)

Henne 2 23-12-2019

Een krachtige kruimeldief

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Een geweldige kruimeldief welke doet wat wij er van verlangen. Zeer grote zuigkracht en ook geweldig te gebruiken in onze auto, top product.

Van Beveren 18-11-2019

goed hanteerbaar,handig voor de auto

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Behoefte aan een kruimeldiefzuiger voor in de auto.
Goede zuigkracht met voldoende accessoires.
Fijne handgreep. Het schoonmaken was eerst wat ingewikkeld.

Anoniem 08-10-2019

het is voor mij een heel goede hand stofzuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

ik heb een nieuwe gekocht omdat mijn vorige handstofzuiger kapot was gegaan en ik de handstofzuiger bijna dagelijks gebruik

Omar 20-04-2019

top product, aanbevelen.

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

mijn vrouw is heel blij ervan. het is een top product. Deze kruimeldief heeft een grotere zuigkracht dan de vorige die ik had.
Er zijn handige hulpstukken bij zodat je ook je auto, bank.
Je kan makkelijk zien wanneer hij vol is omdat dit deel licht doorzichtig is.
het alleen een minpunt dat kruimeldief snel op is en moet na het gebruiken opgeplaad worden.

Elfje12345 19-01-2019

Mooi, maar defect

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Het is een mooi apparaat, zuigt ook goed alleen blijft de oplaad indicator branden (wij hebben hem nu ongeveer 14 dagen). En dat niet alleen, hij blijft ook echt altijd opladen. Na een dag niet gebruiken is het handvat en de adapter warm. Dat betekent dat de accu's erg kort zullen leven, als ze op een dag niet ontploffen (en extra stroomverbruik). Jammer anders had hij 5 sterren gekregen.

Hans504 17-11-2018

Prima product , gewent van Philips

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

een minpunt is, dat het stofzakje niet meer geleverd wordt, ik heb het product pas aangeschaft , dat vind ik best wel irritant !

Bjorn100 20-10-2018

Te snel defect

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

In mei 2017 gekocht, en terwijl hij het deed was ik er tevreden mee. Echter lijkt de kruimelzuiger sinds een maand niet meer op te laden. Gebaseerd op enkele andere reviews hier is dit helaas geen unieke situatie.
Daarom is de kruimelzuiger nu helaas na 1.5 jaar al niet meer te gebruiken, en ook is het oplaadstation niet apart te bestellen. (Dan ga ik er nog maar vanuit dat het probleem een defect oplaadstation is, en niet een defect in de kruimelzuiger zelf).

Voor de prijs helaas een miskoop geweest gezien de korte levensduur.

AKST 27-02-2018

Mooi en fijn apparaat

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Mooi Design, handige en mooie accessoires, jammer dat het oplaad lampje blijft branden als de stekker in het stopcontact zit en de accu is opgeladen.

Mamadelief 16-11-2017

Goede kruimelzuiger, maar na 2 jaar laadt hij niet meer op

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Altijd erg fijn gevonden, tot hij niet meer oplaadt. Heel lang met aan de telefoon gezeten met een medewerker van Philips, maar geen resultaat. We weten niet waar het precies aan ligt. Hij doet het wel met de auto-oplader, maar laadt hier niet mee op. Verder dus nu onbruikbaar thuis en niemand kan zeggen waar het aan ligt. Daar vind ik hem wel veel te duur voor, dus hier baal ik van...