Sony MDR-RF865RK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-RF865RK op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ramblingjoe 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Zeer mooie en degelijke kwalitatieve hoofdtelefoon. Zeer gebruiksvriendelijk. Fantastisch geluid in elke hoek van het huis. Bij hoger volume wel enige onzuiverheden te detecteren in de klank. Prijs/kwaliteit dik in orde!

Willy 09-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Zeer degelijk afgewerkt product. Aangenaam draagcomfort, eenvoudige bediening en zeer goede geluidskwaliteit. In één woord : prima.

alex.xxx 18-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Na via internet wat vooronderzoek te doen bestelde ik de koptelefoon Sony MDR-RF865 online.
De koptelefoon werkt goed. Het volume van de geluidsbron moet redelijk hoog gezet worden om de ontvanger niet te laten uitschakelen. Doch dit staat ook meermaals in de gebruiksaanwijzing vermeld. Het uiteindelijke volume van de koptelefoon is perfect te regelen aan de koptelefoon zelf. Wanneer ik m'n hoofd op een kussen leg verplaatst de koptelefoon wel m'n bril wat hinderlijk is. Maar vermoedelijk zal ik dit probleem hebben met iedere on-ears-koptelefoon. Tot op heden ben ik tevreden van de aankoop.