Sony MDRXB650BT - Reviews

rood

8,9

Jennifer 26-07-2016 Product paar weken in bezit

Top headphone!

De sony headphone is comfortabel, stijlvol, er gaat geen geluid verloren en een super geluid! Ben er super tevreden over.

anneevdv 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Top koptelefoon met ultiem gebruiksgemak

Erg fijne koptelefoon. Sluit buitengeluid bijna helemaal af waardoor het zorg voor een extra warm en vol geluid. Mooi design waar je zeker mee gezien mag worden. Werkt super, ben erg tevreden

TwanVV 23-07-2016 Product paar weken in bezit

Een echte aanrader

De headphone heeft een mooi design, waar ik me comfortabel mee voel om op straat te lopen. Het is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te 'installeren'. Het heeft echt een goed geluid, voornamelijk de bas. Ik vind het prettig dat ik niet in de knoop zit met een snoer en dat de batterij daarbij ook nog eens langs mee gaat. (ik heb hem in 3 weken tijd maar 1 keer hoeven op te laden, terwijl ik dagelijks wel 1,5 uur er gebruik van maak). Als je de koptelefoon op hebt, zit je eigen echt in je eigen zone. Mooi concert-geluid.

xInekeee 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Erg goede koptelefoon!

Wanneer je de doos opent is het gelijk al van 'wauw' wat een mooi ding! De koptelefoon maakt verbinding door NFC of bluetooth en is daardoor draadloos. Dit is erg handig, geen gedoe met draden. Op de doos staat 'extra bass' en dit maakt deze koptelefoon ook echt waar! Het geluid, en vooral de bass, heeft mijn verwachtingen echt overtroffen! Het klinkt erg goed en maakt het luisteren naar muziek een stuk leuker! Ik zou deze koptelefoon aan iedereen aanbevelen die van geluid houdt met een erg goede kwaliteit!

Janedoe30 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Super mooi lichtgewicht design

Het is een geweldige headphone. De maximale geluidsniveau is precies goed. Daarnaast is het zo licht dat je soms vergeet dat je de headphone op hebt. Ook kun je jouw inkomende telefoongesprekken opnemen zonder je telefoon erbik te pakken en houden.

Sierkje 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Sony koptelefoon

Een hele fijne lichtgewicht koptelefoon, door het gewicht blijft hij erg goed op je hoofd zitten. De koptelefoon is gemakkelijk te koppelen via Bluetooth aan de telefoon. Door de goede pasvorm van de schelpen kun je optimaal genieten van de hoge kwaliteit geluid. Het enige nadeel is dat je geheel wordt afgesloten voor je omgeving.

mark-20 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koptelefoon van Sony

Nu de Sony een aantal dagen in bezit en erg tevreden. Een mooie koptelefoon die er wat design betreft ook goed uitziet. Koppelen via bluetooth en NFC gaat erg soepel met je smartphone (Nexus 5) en onthoud en koppelt de keren daarna wederom erg snel. Knopjes op de rechterschelp werken goed. Batterijduur is erg lang, na 3 dagen luisteren is de koptelefoon nog steeds te gebruiken.

MK-AP1 21-05-2016 Product paar weken in bezit

Werkt makkelijk i.c.m. telefoon

Ik heb deze koptelefoon nu twee weken in gebruik en ben er blij mee. Het koppelen via bluetooth gaat snel en tot nu toe betrouwbaar. Verder is het ontvangst tot nu toe goed, ik heb namelijk nog niet veel haperingen gehad. Er zit overigens geen bluetooth stick voor de computer bij, dus als je deze met je bluetoothloze pc of laptop wilt gebruiken dan dien je er nog wel een aan te schaffen. De sneltoetsen aan de onderkant werken overigens ook goed. Dus qua connectiviteit valt er eigenlijk niets op aan te merken.

Jojoilmaru 21-05-2016 Product paar weken in bezit

Fijne hoofdtelefoon

Wat een superhoofdtelefoon, goede geluidskwaliteit, draagcomfort is ook goed, mooi geluid, makkelijk te bedienen door de knopjes op het rechteroor en draadloos erg blij mee!