JBL Reflect Mini BT - Reviews

zwart
Soort
oordopjes

NHG72 11-10-2016 Product paar maanden in bezit

Goed geluid mooie bass erin

Ik heb hem gekocht juli 2016 en het is heel fijn In gebruik. Zowel voor telefoon als tablet. Gebruik hem dagelijks nu na 3 maanden geeft hij bij 30% geladen aan batterij laag en gaat zelf automatisch uit. Dat is toch wel irritant. Ondanks hij de laatste 30% niet meer verbruikt gaat hij zeker langdurig mee 4-6 uur

Pluspunten

• Blijft goed in de oren hangen.
  • Goede bass
  • Contact met telefoon zonder draad

Minpunten

• Snel dat batterij niet meer volledig werkt

T 19-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

JBL Reflect Mini BT, Topper! Wireless Bluetooth oortjes

Handig, geen draad die snel stuk gaat
Geen aux aansluiting die snel stuk gaat.
Gewoon opladen via mini usb net als je Mobiel(android)
De batterij gaat echt 8uur mee
En soms wel een paar dagen als je hem bij. Alleen bij het reizen gebruikt.
Meerdere toffe design kleuren.
De in ear oordopjes zijn in meerdere maten en het blijft echt in je oren zitten, ook tijdens rennen.
Een blauw lampje is een volle baterij en rood als de batterij bijna op is.
Al laad je maar een 15minuten op kan je toch weer even doorluisteren.
Goede balans want de batterijtje zitten verdeelt in de oortjes zelf.

Ik ben een paar kwijtgeraakt*-:-)
En meteen weer nieuwe gekocht, ze zijn gewoon simpelweg de beste Prijs/Kwaliteit keuze op dit moment
Voor in ear Bluetooth oordopjes.

Ook het rubber kan je goed schoonmaken. Zelf heb ik er ook een paar keer op gestaan en ze kunnen dus best een stootje hebben! Waren nog heel daarna. (m'n verloren setje)

Als je bang bent m kwijt te raken hebben ze ook een versie die met een kraagje om je ne kan hangen. Top extra.

Nog niet overtuigd? Die zelf even een vergelijking met andere aanbieders. Ik weet zeker dat.ie deze graag aanschaft,)

Ik gebruik Jbl reflect Bt nu al minstens een half.jaar en ben er erg blij mee!201609-7163799.
Ps mijn advies koop via jbl.nl of bcc

Mvg, T. een kieskeurige Amsterdammer. ;)

Pluspunten

• in-ear blijven zitten
  • overall design
  • rubber afwerking
  • stevig
  • batterijduur echt 8uur

Minpunten

• jammer niet in matzwart

Christian 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Alsof je muziek luistert door een blikje

3,7
Mocht je van muziek houden zal ik deze oordopjes niet aanraden. Ik ging van Klipsch R6i bedrade oordopjes (kosten 60 euro) naar deze JBL Reflect BT Mini draadloze oordopjes (89.99 euro). Voornamelijk uit gemak bij het sporten. Naast dat de oordopjes enorm veel muziek lekken, omgevingsgeluid hoor je hard door je muziek heen, produceren de oordopjes vrijwel nul lage tonen. Het luisteren van muziek via deze oordopjes is alsof je muziek luistert door een blikje.

De bluetooth ontvangst van de oordopjes is ook bedroevend. Als je de oordopjes in hebt en je hebt bijvoorbeeld je mobiele telefoon in je broekzak hebt zitten storen de oordopjes als. De slechte bluetooth ontvangst is makkelijk te reproduceren door slecht je hand rondom de afstandsbediening te plaatsen. Het geluid valt in een keer weg. Ik bezit een Nexus 6P, dus aan de telefoon ligt het iig niet.

Ik heb alle oordopjes die JBL levert bij de Reflect BT Mini geprobeerd, om te kijken of dit een beter resultaat zou geven. Ook heb ik diverse equalizers geprobeerd op mijn telefoon, maar lage tonen (bass) werden alsnog niet hoorbaar.

Zelf ben ik al jarenlang trouwe JBL klant met een surroundset en bluetooth portable speaker in het bezit. Ik dacht dat ik er goed aan deed de JBL Reflect BT Mini aan te schaffen. Maar helaas.

Als ik de oordopjes i.p.v. voor 89.99 euro voor 30 euro had gekocht zou ik nog teleurgesteld zijn in deze ondermaatse geluidskwaliteit.

Bluetooth audio was 4 jaar geleden bedroevend maar is helaas na al die jaren er niet beter op geworden.

Fred 30-01-2016 Product maand in bezit

Had de jbl reflect bt sport gekocht omdat ik hou van goede bas tonen als de muziek daar om vraagt. Deze headphones geven dat prima door. Ik heb ook de jbl everest 100 en die zijn qua klanken en dan met name de bastonen wel beter. Verschil is dat de reflect bt sweat proof zijn en dat is met sporten wel prettig. Qua pasvorm moet je wel de goede oorhulzen plaatsen anders gaan ze wel klemmen. Maar je krijgt er een aantal maten bij dus dan komt wel goed. Algemeen goede headphones qua sound en pasvorm. Sport je niet met headphones neem dan de jbl everest 100.