Philips SHQ3305WS/00

Thomson HED54N

Draadloos
in oor
Thomson HED54N

Beoordeling op basis van 1 review

• Slecht

Tom van Mierlo 21-07-2015 Product paar dagen in bezit

Philips maakt erg goede koptelefoons met stevige duurzame materialen. Ze gebruiken vernuftige technieken om te zorgen dat ieder persoon de oortjes past, maar dat wil niet altijd zeggen dat ze lekker zitten. Ik vind deze oortjes erg goed zitten, mede dankzij de verstelbare oorklemmen. Deze zijn gemaakt van een flexibel maar stevige kunststof waardoor ze bij fatsoenlijk gebruik lang mee kunnen gaan. Alles leek erop dat dit product een goede aankoop was, maar dit veranderde drastisch toen ik er liedjes mee ging luisteren. Het goede verhaal is dat er geluid uit komt. Als je verwacht dat je voor deze prijs een mooi diep geluid krijgt met een goede bass, dan kan je beter even verder zoeken. Er zit totaal geen bass in. Voor dit geld kan je oordopjes kopen waarbij het net lijkt of je midden in de discotheek staat, maar hieruit komt alleen maar schel geluid uit. De hoge tonen zijn helder, maar de lage zijn nergens te bekennen. Oordopjes die je eventueel bij de aankoop van een telefoon krijgt zijn vele malen beter.

Qua materiaal en comfort zijn dit uitstekende oortjes, maar als je op zoek bent naar enig fatsoenlijk geluid, dan kan je voor dezelfde prijs betere producten van Philips krijgen.