Bose SoundLink on-ear

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bose SoundLink on-ear op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

sIII 17-03-2015
Geschreven voor: Bose SoundLink on-ear

Na lang zoeken naar een goede On Ear Bluetooth hoofdtelefoon bij deze terecht gekomen. Ik ben een redelijke liefhebber audiofiel en vind het geluid echt zeer mooi uitgebalanceerd. Mooie hoog die niet gaat vermoeien, punchy mid en warme zachte bassen. Kan alle muziekgenres aan. Zelf de stevige house tunes.

Zeer compact, staat licht op het hoofd en drukt niet te hard op de oren.
De materiaalkeuze is zeer goed, hoofdband bovenaan is een harde stof met carbon look en onderkant een soort zachte alcantara. Schelpen plastic maar goed afgewerkt en volledig inklapbaar. De kussens voor op de oren zijn extreem zacht.

Je kan 2 aparaten koppelen en makkelijk switchen. Ook telefoongesprekken aannemen en nummers doorspoelen kan je allemaal met de knoppen op de headphone zelf.

Wat ook positief is dat er een lithium batterij in zit welke je kan opladen met een standaard micro usb aansluiting. Ook geen gesukkel met wisselen van batterijen.

Bijgeleverde opberghoes is zeer compact en mooi afgewerkt. Kabeltje kan er mooi bij in een aparte opberg gleuf binnenin.

Heb een bluetooth dongle aangekocht voor aansluiting op mijn desktop om draadloos naar mijn pc te luisteren.
Voornamelijk wordt hij wel gebruikt om te luisteren via mijn smartphone (Android Samsung Note 4) welke de verbinding zeer vlot ging.

Al bij al dus zeer tevreden van mijn aankoop maar moet hem nog iets uitgebreider testen om een nog betere oordeling te kunnen geven.