Sennheiser Consumer Audio CX200TW1 Sport zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser Consumer Audio CX200TW1 Sport zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Kiki91 24-11-2022

Onmisbaar

Voor sporters en joggers zijn dit de beste oordopjes om te krijgen. De oordopjes blijven goed in het oor zitten, zijn stof- en waterbestendig, goed geluid en een lange batterijduur. Ze zitten in een handig doosje, waar ze ook opgeladen worden. Er zijn verschillende oordopjes en oorvleugels in verschillende maten bijgeleverd zodat je een goede pasvorm voor je oren kan creëren. Bij het eerste gebruik dien je de oortjes te installeren met de app. Hier moest ik even zoeken hoe ik de connectie moest maken, maar eenmaal de connectie gemaakt was, ging alles zeer vlot. Ze zijn snel opgeladen en gaan lang mee. Dit best klinkende oordopjes die ik tot nu toe gehad heb. Ik gebruik ze dagelijks!

Pluspunten

• goed geluid
  • lange batterijduur

Minpunten

• eerste koppeling met Bluetooth

a*******@t********* 14-11-2022

Comfortabel tijdens sporten

De Sennheiser Sport True Wireless earbuds zitten comfortabel tijdens het sporten. Ik heb een nauwe gehoorgang, maar ze zitten toch goed met de kleinste silicone stopjes. Zelfs bij een lange duurloop blijven ze goed zitten en voel ik na een tijdje zelfs niet meer dat ik ze in heb. Het is ook fijn dat er verschillende earfins inzitten, zodat je kan voelen welke het beste zijn voor jou. Ik was vooral overtuigd door de “Aware en Focus” opties. Ik sport niet graag buiten met muziek, omdat ik me dan te afgesloten voel van de buitenwereld en bang ben dat ik het verkeer rond me te weinig op ga merken. Met de Aware stopjes op de earbuds, voelde ik me echter wel veilig en deel van de buitenwereld, terwijl ik toch nog naar muziek kon luisteren. De focus stopjes gebruik ik op het werk als ik me wil focussen met bellende of pratende collega’s rond mij. Het verschil met de Aware stopjes is echt opmerkelijk. Het geluidskwaliteit van de earbuds is voor zowel muziek als bijvoorbeeld audiobooks of podcasts duidelijk en helder. Met de Aware stopjes is het iets minder hoorbaar, maar dit is natuurlijk ook de bedoeling. Klein minpunt vind ik wel dat er in de houder geen plaats is voorzien om de andere set dopjes mee te nemen, zo is het toch lastiger om te switchen tussen de twee. Voor de prijs van de earbuds had er voor mij ook een reinigingsstaafje in mogen zitten.

Pluspunten

• veel dopjes en ear-fins zodat het altijd goed past
  • licht
  • comfortabel

Minpunten

• geen reinigingsstokje
  • geen plek in doosje voor extra siliconene dopjes

r****************@g******** 12-11-2022

Zeer prettige eerste ervaring!

Algemeen heb ik een zeer goede eerste indruk van dit product. De basisverpakking van de oortjes,waarbij ze onmiddelijk ook opgeladen worden, is heel functioneel en mooi. Ik had even wat problemen om de beide oortjes via bluetooth aan elkaar te linken, maar eens dit verholpen was kon ik volop genieten van dit product. Het geluid is erg goed van kwaliteit, met bassen die diep gaan, zoals geadverteerd. In het begin had ik wat pijn toen ik de oortjes in deed, maar dat verdween na een tijdje. Mogelijk lag dit aan het feit dat ik geen earbuds gewoon ben - ik draag meestal een hoofdtelefoon. Ik heb dit product al getest tijdens het hardlopen en tijdens het fietsen, en telkens was het resultaat zeer positief. De oortjes bleven perfect op hun plaats (zelfs tijdens het trail lopen)!

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Zeer aangenaam tijdens het sporten