Sennheiser MTW3 wit

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MTW3 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

shakading 20-11-2022

Beste wireless oortjes die ik ooit heb gehad!

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

Ik kom van een hoofdtelefoon en ik ben zo enthousiast over deze Sennheiser Momentum True Wireless 3 oortjes! Ze passen zeer goed en vallen niet uit bij het fitnessen (Een hoofdtelefoon bij benchpressen is niet zo praktisch) . Ik moest wel even een andere adapter zoeken die het beste paste voor mijn oren maar door de verschillende versies was dit een koud kunstje. Ik had het meeste schrik voor de noice canceling en ik moet zeggen dat dit zeer goed is voor oortjes. Ook het geluid is enorm goed en met de SennHeiser Smart Control App kan je de geluidsinstellingen eenvoudig aanpassen. Ook het design van de oortjes en case is enorm mooi en strak. De batterijduur is ook enorm goed en door middel van de case gemakkelijk terug op te laden. Ik zou geen andere oortjes meer willen!

• Batterij
  • Geluid

Minpunten

• Prijs

Carcoke 15-11-2022

Lap, nu al kwijt aan mijn vrouw

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

Eerste indruk: heel stijlvol afgewerkt, met gevoel voor design. De case oogt kwaliteitsvol, en is met smaak ontworpen. Het geluid is erg goed van kwaliteit, met bassen die diep gaan, zoals geadverteerd. In het begin had ik wat pijn toen ik de oortjes in deed, maar dat verdween na een tijdje. Mogelijk lag dit aan het feit dat ik geen earbuds gewoon ben - ik draag meestal een hoofdtelefoon. De noise canceling heb ik getest tijdens het stofzuigen - een van de redenen waarom ik deze gekocht heb. Hier vielen de prestaties echter sterk tegen. Nochtans veroorzaakt stofzuigen een homogeen, uniform, voorspelbaar geluid, iets waar een gemiddelde ANC-filter wel mee om kan.

Pluspunten

• Mooi design
  • Goed geluid
  • Kwaliteitsvolle afwerking

Minpunten

• Duur
  • Noise cancelling valt tegen

Jonathan 11-11-2022

Indrukwekkend geluid en afwerking voor zo’n kleine oortjes.

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

Dit is mijn eerste indruk van de Sennheiser True Wireless 3 na een week aan intens gebruik.

De eerste indruk begint bij de verpakking. Minimalistisch maar bevat alles dat nodig is. Inclusief extra opzetstukken en handleidingen.

Verder is de case indrukwekkend met een smaakvolle stof, sterke scharnieren en een magnetische sluiting.

De oortjes zelf zijn ook mooi gemaakt met een mix van metaal en kunststof. Misschien iets te minimalistisch in design, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Verbinden met de oortjes gaat best vlot. Eerste keer oortjes even aandoen en 3 seconden lang beide oortjes tegelijk ingedrukt houden. Daarna is het een kwestie van verbinden en beginnen. Hierna verbinden ze steeds automatisch. De verbindings kwaliteit is uitstekend op korte afstand maar ondervind storingen vanaf 20m. Dat is toch wel een minpunt.

Wat geluid betreft was mijn verwachting hoog door de reputatie van Sennheiser. Je kan ze niet vergelijken met een studio hoofdtelefoon. Maar in vergelijking met de dure oortjes die ik al had, klinkt alles zeker goed. De bassen zijn goed voor zo’n kleine oortjes, mijn muziek klinkt iets zuiverder dan ik gewend ben en alles klinkt heel gebalanceerd.

Bij de oortjes komt er ook een bijpassende app. Deze biedt een simpele equalizer en de optie om zaken zoals de bediening van de oortjes te personaliseren. Verder is de app ook nodig om de oortjes van updates te voorzien. Zo is er nu al een update uitgekomen die wat extra features met zich meebrengt, zoals multipoint connections. Multipoint connections werkt trouwens verrassend goed. Ik kan snel overschakelen tussen mijn 2 telefoons, iPad en werklaptop voor telefoontjes, meetings en het luisteren naar muziek.
De oortjes liggen met de juiste opzetstukken relatief comfortabel. Pijn doen ze niet en ik kan ze uren dragen. Voor meer comfort ga ik ze ook eens met memoryfoam dopjes uitproberen.

De bediening van de oortjes gaat via een touch gevoelig oppervlak aan de buitenkant. Deze reageren zeer snel maar zijn wel erg gevoelig. Zo heb ik al per ongeluk een telefoongesprek beëindigt. Het is verder wel indrukwekkend hoeveel functies ermee bediend kunnen worden!

Accuduur is verder meer dan voldoende en zeker wat er geadverteerd wordt.

De kwaliteit van de microfoons is ook goed voor meetings en telefoontjes. De noice cancellation werkt verassend sterk in omgevingen met veel wind. In andere omgevingen is de noice cancellation goed, maar niet de beste van de markt. De transparantie modus werkt dan weer zeer efficiënt.

Conclusie.
Voor hun formaat, features en prijs, zijn deze Sennheiser geweldig!
Ik ben blij met mijn aankoop en raad ze met plezier aan.

Pluspunten

• Zuiver geluid en goede features
  • Super afwerking van oortjes en case
  • Zeer reactieve bediening
  • Goede App met veel extra’s
  • Multi point connections werkt uitstekend

Minpunten

• Te beperkte equalizer
  • Bluetooth verbinding op lange afstanden
  • Notice cancellation dimt niet super veel

w*********@g******** 09-11-2022

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Sennheiser MTW3 zwart

Ik ben aangenaam verrast door deze earbuds van Sennheiser. De oordoppen passen zeer goed en vallen niet uit, zelfs niet bij het sporten. Bovendien werden er meerdere adapters meegeleverd zodat je de oordoppen kan aanpassen aan de maat van je oren. Ook het geluid is zeer goed: met behulp van de Sennheiser Smart Control App kan je de geluidsinstellingen aanpassen in functie van je eigen voorkeuren. Er zit zelfs een geluidstest in om super makkelijk je eigen ideaal profiel in te stellen. Je kan tot 20 profielen opslaan in functie van de situatie waarin je de earbuds wenst te gebruiken. In deze app kan je ook de resterende accuduur lezen, zowel van het oplaadbakje als van de oordoppen zelf.

Pluspunten

• geluid
  • past goed
  • gebruiksvriendelijk (app)

Minpunten

• resterende accuduur enkel zichtbaar in app