JBL E40 BT - Reviews

Soort
koptelefoon (over oor)

JAAP 30-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Voor mijn verjaardag gehad

Goede geluidskwaliteit zit goed maar na paar maanden beginnen de oorkussens te verteren lijkt wel kauwgom maar gehad voor mijn verjaardag geen bon dus kan niet terug naar de winkel ik vindt dat dit niet mag gebeuren voor zo'n apparaat

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Oor kussens

Bartje 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

deze koptelefoon had ik veel eerder moeten hebben, ruim voor 2 stuks van een zogenoemde dr. Weetnie wat loos is maar linkerzijde stopt iedere keer, service van de dr.(BeatsbyDre) was no-go gezien orginaliteit nie kon worden vastgesteld nadat ik m een kleurtje had gegeven, ondanks 'void' sticker, dus nu deze (draadloze) jbl-koptelefoon die van m'n pan waaide met 50km/h en toen (pas ...) duz weer linkerzijde stuk die geheel kosteloos en zonder vaag geouwehoer gerepareerd is door jbl. Helaas leven we in een tijdsbestek dat zelfs 'het supreme' (Beats/iphones) gewoon troep is. Kwalitatief is zelfs deze jbl beter vind ik, en goedkoper duz ook. Nadeel: langdurig luisteren heeft effect op uwe oorshells gezien fysiek-formaat luidsprekers en het draadje van de oplader is een usb-jack en die's nie zo universeel .....

Clemens 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

Dynamiek van het geluid had beter kunnen zijn. In deze prijsklasse andere phones geluisterd, maar die vielen qua vormgeving of handzaamheid af.

Sterke punten.

Bluetooth 4.0
Draag gemak
Handsfree bellen echt super.
Handzaam
Heerlijk schreeuwend JBL Logo

HvH 07-09-2015 Product paar weken in bezit

5,7
Aantal wken in bezit. Fijne koptelefoon lijkt het, maar kan er nog niet heel veel van zeggen.
Nadeel is dat er helemaal geen online handleiding is, alleen de quick start en die zit erbij.
Hoe laadt je het ding op? Geprobeerd via de meegeleverde usb-kabel in een stekker, maar na 3 uur nog een rood lampje. Moet het lampje aan zijn als je gaat laden? Via de computer, geen reactie....
Vreemd en slecht van het ontbreken van een beschrijving!

Dennis 17-08-2015 Product half jaar in bezit

Ik had eerst een koptelefoon van een merk waar ik veel spijt van had... maar die waren ook rood (beats) dus zocht ik een tijd naar een nieuwe rode koptelefoon die dus WEL goede geluidskwaliteit gaf, voor een niet al te duur prijsje.

Ik kwam deze koptelefoon tegen en ze klonken zeer goed toen ik ze uitteste in de mediamarkt.

Ik had ze gelijk gehaald en heb ze nu al een half jaar en ben er ZEER tevreden over en raad hem mensen echt aan. tot nu toe geen echte problemen op 2 kleine dingetjes na, maar er zijn ook vele pluspunten.

ten eerste had ik de eerste maand een beetje pijn aan me oren als ik te lang luisterde, hij zat niet helemaal goed en na een beetje wennen ging dat beter.

ten tweede als je je muziek TE hard zet, gaat hij als je heel goed oplet en luisterd een beetje kraken op de achtergrond, maar voor een normale muziekliefhebber moet je daar echt geen last van hebben.

daarentegen, ik vindt de bass op deze koptelefoon uitstekend. hij is heel mooi zuiver en helder en het geluid zelf ook, de bass en het geluid zelf zijn mooi gebalanceerd dus je hebt niet teveel of te weinig bass.

al met al vindt ik dit echt de perfecte koptelefoon voor een mooi prijsje, natuurlijk is het ook super dat er bluetooth opzit waardoor het dus super makkelijk is voor het dagelijks leven.

ik raad deze koptelefoon echt aan, ik vindt hem echt geweldig!

Raymon1999 10-07-2015 Product half jaar in bezit

De JBL E40 BT is een van de beste koptelefoons om muziek mee te luisteren. De vormgeving is erg mooi en hij is goed afgewerkt. De Bluetooth-functie is ontzettend handig, want je kunt overal naartoe lopen zonder je apparaat mee te hoeven nemen. Ook de ShareMe-functie voor het delen van muziek met een andere JBL koptelefoon is mooi uitgevonden. Als je gebeld wordt kun je zo opnemen met de koptelefoon en een gesprek voeren dankzij de ingebouwde microfoon op het oorstuk. Dit alles in een modern en stijlvol design.

Over de geluidskwaliteit valt weinig te zeggen, want alle producten van JBL hebben een goede geluidskwaliteit en deze koptelefoon bewijst dat maar weer! Ook de batterij gaat lang mee, in een half jaar heb ik hem 4 keer opgeladen (dan staat hij zeker 2 uur per week aan). De batterij gaat 16 uur mee. Daarbij is de laadtijd ook niet lang. En wanneer de batterij leeg is kan geluisterd worden via de meegeleverde aux-kabel zodat je eigenlijk altijd muziek kunt luisteren.

De prijs past perfect bij deze koptelefoon, je betaalt echt voor wat je krijgt.

Conclusie: De JBL E40 BT is een goede aankoop!

Carlo_Amico 03-04-2015 Product kwartaal in bezit

Net als al mijn voorgaande koptelefoons, heb ik deze uitvoerig getest alvorens aan een review te beginnen. Voor de test luister ik naar uiteenlopende muziek. Van klassiek tot Techno en van Soul tot rock. En ik luister op verschillende apparaten, iPad, iPhone en Samsung Galaxy S4.
Inmiddels heb ik deze JBL ruim 3 maanden in mijn bezit en kan ik alleen maar vol lof zijn.
Ik zal eerst twee kleine puntjes van kritiek geven, dan hebben dat maar gehad.
Kwalitatief voelt ‘ie iets minder dan zijn grotere broer, de E50BT. In de praktijk is ‘ie echter stevig genoeg. Er is bijvoorbeeld geen gekraak van plastic als je de koptelefoon draagt.
Tweede punt, vind ik de plaatsing van de aan/uit knop niet goed gekozen. Soms raak je hem per ongeluk aan bij het goed op je oren willen zetten. Dan gaat ie uit. Maar door nog een keer op het knopje te drukken ben je zo ver gekoppeld.
Over koppelen gesproken, dat gaat met alle apparaten heel eenvoudig.
Kom ik tot een van de belangrijkste punten, het geluid.
Persoonlijk vind ik het uitgebalanceerd. Misschien niet heel gedetailleerd. Toch is er voldoende nuance in de muziek. De basweergave is perfect. Niet zoveel als die van de veel te dure headphones van een bekende nep dokter en dat is alleen maar positief.
Over het algemeen vind ik dat het geluid het beste is als de koptelefoon gekoppeld is aan mijn iPad.
Over de capaciteit van de batterij ben ik zeer tevreden, 16 uur speeltijd (zoals JBL belooft) is bij normaal volumeniveau makkelijk haalbaar.

MaHes 09-12-2014 Product kwartaal in bezit

Prima pasvorm en geluid.
Na enkele maanden wilde ik weer eens via BT luisteren.
Volledig opgeladen, maar helaas de BT wil niet meer aan.
Grrrrr

maxvergnes 19-10-2014 Product maand in bezit

Heb deze koptelefoon gewonnen bij een actie op de facebooksite van JBL.
Koptelefoon is stevig, heeft goed geluid(niet alleen via de kabel maar ok via BT), batterij gaat erg lang mee.
Al met al een aandrader om te kopen

hart4kieskeurig 13-09-2014 Product maand in bezit

Ik heb een lange tijd gekeken en geluisterd naar diverse headsets voor mijn 2 zoons.
ze wilde allebei draadloos, dus bluetooth was een must.
Ik heb zelf de Beats solo 2 (bedraad), goed, solide. maar (te) veel bass en natuurlijk niet draadloos en ERG duur.
Voor mijn jongens wilde ik max 100,- Euro stuk uitgeven, draadloos en zeer solide en het liefst inklapbaar. Met een lange accuduur !!
Maar liefst 2 weken gezocht en uiteindelijk deze JBL Synchros E40BT tegen het lijf gelopen.
Een schot in de roos.
De headset ziet er stoer en solide uit, en voelt ook zeer solide aan met de aluminium draaipunten en sterke hoofdband. Ook heel goed te verstellen.
De oorkussens zijn heerlijk zacht (ze zitten ook beter als de Beats)
De bediening zit op de ronde aluminium JBL plaat (oorschelp) en werkt feilloos en voelt ook weer erg solide aan.
Aanmelden bluetooth met iphone gaat kinderlijk eenvoudig en werkt vervolgens automatisch.
Opladen werkt met een USB snoertje, gewoon op je iphone/ipad lader. (binnen een uur vol)
Daarna kan je +/- 14uur luisteren, dit is gewoon ongelofelijk lang

Het geluid is werkelijk verbluffend en zeer goed. Een mooie diepe bass en werkelijk twinkelend hoog. (ECHT beter als mijn Beats)
Geluid blijft erg goed en valt nooit weg (dmv bluetooth)
Luisteren is kopen !! (inmiddels mijn Beats te koop gezet, en voor mijzelf dezelfde gekocht)

Dit is mijn beste aankoop op geluidsgebied ooit, zeker voor € 99,-
Prettig en goed comfort en zeer solide.

Helaas zit er alleen geen hoesje bij...