Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WF-C500 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Myri 24-10-2021

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Sony WF-C500

Mooie, compacte verpakking. Het is heel gemakkelijk dat de oortjes in het doosje blijven zitten via een magnetisch systeem. Dit is perfect tegen het uitvallen.
Het geluid is super goed. Je vangt weinig externe geluiden op.
Het is heel handig dat er verschillende maten topjes in de verpakking zitten voor verschillende grootte van oren. Soms heb ik wat last van lichte pijn aan mijn oren wanneer ik ze lang draag, maar misschien moet ik de juiste maat nog vinden.
De oortjes blijven wel mooi in de oren zitten, je hoeft zeker niet bang te zijn om ze te verliezen.
Wanneer je op de rechteroortjes duwt, kan je het geluid veranderen van harder naar stiller. Dit moet je wel wat gewend worden, maar denk op termijn wel super handig. De linkerkant is om een liedje te pauzeren, denk ik, nog niet zo veel gebruikt. Wanneer iemand belt, is het wel handig dat je via de knopjes kunt opnemen en afleggen.
Mooie klanken in alle genres van muziek. Goede prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Mooie klank
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Na lang dragen wat last van pijn in oren