Bose AE2w

kleuren
zilver, zwart
Stereoboomm HP600
9,4 (4)

Beoordeling op basis van 1 review

hansg65 24-12-2014 Product paar dagen in bezit

Na enige aarzeling deze dure hoofdtelefoon gekocht en nog geen seconde spijt van! De hoofdtelefoon zit nog comfortabeler dan het exemplaar in de winkel, is vederlicht en het geluid is heel mooi. Helder, sprankelend, perfect. In reviews wordt wel eens gezegd dat de hoofdtelefoon te weinig laag geeft. En dat de hoofdtelefoon niet hard genoeg kan. Iedereen die dat zegt heeft simpelweg een beschadigd gehoor. De hoofdtelefoon kan zowel op mijn Samsung Galaxy S5 als mijn laptop hard genoeg en heeft een natuurgetrouwe weergave van alle frequenties. Als je een onnatuurlijke bas wilt hebben of je gehoor nog verder wilt beschadigen, moet je niet naar een kwaliteitsmerk als Bose kijken. Voor liefhebbers van een mooi stukje muziek die de vrijheid van draadloos willen, kan ik dit exemplaar van harte aanbevelen. Net ook mijn eerste Skype call ermee gedaan, dat werkte ook prima. Erg blij mee dus!

Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk na een paar dagen nog weinig van zeggen, maar de hoofdtelefoon ziet er degelijk uit en voelt prima aan. Wel een beetje jammer dat je een case van een derde partij aan moet schaffen om je dure aanschaf een beetje veilig in je laptop tas mee te kunnen nemen, vandaar een 8 voor duurzaamheid.