Samsung Galaxy Buds Live brons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds Live brons op Kieskeurig.be.

Louise 17-03-2021

mijn oren krijgen vet veel pijn van deze oortjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live wit

ik heb deze oortjes gekregen voor afgelopen kerst. ik wilde ze terug sturen omdat ik ze nog geen 3 uur had gedragen en ze verschrikkelijk veel zeer deden aan mijn oren. ik mocht ze niet terug sturen vanwege hygiene. Uiteindelijk ben ik ze nu toch maar weer wat vaker dragen omdat mn oren er misschien aan moeten wennen. Ik wissel ze telkens af zodat ikatijd met 1 oor nog mn omgevig kan horen, maar ook omdat na een tijdje dragen voor mij ze gewoon te veel pijn doen alsof ik schokken krijg en vanochtend werd ik wakker en wilde ik mn oren schoonmaken en zat er donker bloed op mn wattenstaafjes van de plek waar de oortjes elke keer zo veel pijn gaan doen. ik heb kleine oren dus snap het wel, maar deze oortjes zouden goed zitten voor elk oor en dat is dus duidelijk niet zo.

Pluspunten

• verbindt snel
  • goed geluid
  • handig bij samsung telefoon

Minpunten

• verschrikkelijk pijnlijk
  • schok gevoel soms
  • bloed uit oren
  • onbegrijpelijk om in te doen

MamaChris1 07-10-2021

Eindelijk goede earbuds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Via youtube een filmpje gevonden van earbuds voor mensen met kleine oren/oorschelpen. Daar kwam ik uit op de Buds Live, tip: Gebruik gewoon de grootste rubber. Inderdaad het valt er niet uit!! Ik ben meeeeer dan tevreden!

Anoniem 25-09-2021

geweldig!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

erg goeie kwaliteit moeilijk kwijt te raken zien er uit als koffieboontjes haha en perfect geluidsysteem! eeg blij mee :)

Mike 30-07-2021

Hele fijne oortjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Hele fijne oortjes om te dragen. Er zit een heel goed geluid in. Makkelijk te verbinden met telefoon en IPad.
Blijven goed zitten, ook met sporten. Geen last dat de oortjes pijn doen in de oren maar dat kan iedereen verschillend zijn. Omgevingsgeluiden zijn wel hoorbaar maar dat is normaal ook bij andere type oortjes.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk te verbinden met telefoon of ipad
  • Goed geluid
  • Lang luister en gesprekstijd
  • Compact

Anoniem 23-06-2021

Te zacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Ik heb de beantwoording nu 2 weken maar ben er nog niet heel enthousiast over. De audio is echt te zacht. Zodra ik in gezelschap ben kan ik het gesprek door de oortjes niet meer verstaan. Ik heb alle instellingen nagelopen maar krijg het volume niet omhooggevallen.

Tubb 08-06-2021

Teleurgesteld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Ruiscanceling heb je niks aan en oortje zijn te groot voor mijn oor vallen er steeds uit het blijft niet zitten. Kan daardoor ook toch niet gebruiken omdat ik ze steeds weer in mijn oog moet duwen. Waardeloos!

Thomas345 22-04-2021

Werkt goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Heb deze oortjes gekregen bij het bestellen van mijn telefoon, en ben er erg blij mee. Vooral batterij is beter dan verwacht. Daarnaast versta ik iedereen goed en anderen verstaan mij ook goed. Alleen schoonmaken is lastig. Er komt soms wat stof in de microfoon, en dan is het lastig dat er uit te halen.

Tanja1970 15-04-2021

Prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live zwart

Vandaag deze oortjes gekocht. Wat een prachtig geluid zit er in. Moet wel even wennen aan de bediening. Heb de app gedownload die er bij hoort en je kan er alles mee instellen wat je maar wil. Moet nog even uitzoeken hoe precies maar veel belovend. Geluid is prachtig en kan best hard. Omgeving geluiden hoor je nog wel maar dat heb je normaal ook wel. Ze zitten lekker in je oren en je voelt bijna niet dat je ze in hebt. Blijven goed zitten en knellen niet. Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen omdat ik ze net pas heb

Lubna R 29-03-2021

Looks Amazing

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Happy to have my new buds live and exceeded my expectations. The voice quality is good and fits in my ears.

Anoniem 28-03-2021

Geweldige fijne oortjes goede kwaliteit geluid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

De Galaxy buds live zitten perfect en blijven ook goed zitten. Het geluid is super goed en ze zijn makkelijk in gebruik. Andere merken doen boj mij nvaak zeer, passen niet en blijven niet goed zitten. Maar ik ben voor 300% tevreden met deze oortjes. Leuke kleur ook dat bronze.

Admir 28-03-2021

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Kwaliteit is niet beste tijdens hardlopen bijvoorbeeld als ik buds live koppel aan me galaxy watch 3 en ik doe me handen langs me lichaam dan kraakt het en stottert geluid. Bijvoorbeeld met hardlopen zolang ik blijf hardlopen en me pols in de buurt van me hoofd is dan is het te doen maar als ik ga wandelen en me armen zijn langs me lichaam dan kraakt geluid en stottert liedje of programma waarnaar je luistert. Dus arm afstand van buds en galaxy watch is al te veel. Zonde van me geld was dit. En heb juist buds gehaald om ermee hardlopen en te koppelen aan me watch.

Anoniem 26-03-2021

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Wat een mooi geluid. Het in doen is nog wel een dingetje, maar als ze er in zitten blijven ze ook zitten.

JoyceB21 23-03-2021

Vrijheid ten top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Het geluid is echt heel goed, bedienen gaat gemakkelijk, bellen gaat prima, en je kunt ze prima de hele dag inhouden als je dat zou willen. Je voelt de oortjes namelijk helemaal niet! Ze vallen ook niet gemakkelijk uit, wat wel even wennen is, want omdat ze in principe niet 'klemmen', lijkt het in het begin alsof je ze gemakkelijk zou verliezen. Dat is tot nu toe niet gebeurd, ik ben écht heel blij met mijn aankoop!

Anoniem 23-03-2021

Mooi geluid!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Ik moest erg wennen aan hoe ze in je oor passen, maar na een tijdje voel je ze eigenlijk niet meer zitten. Ze vallen niet uit tijdens het sporten en sluiten je oor perfect af zodat je weinig tot geen achtergrond geluid hebt. Je moet ze niet dragen als je een wondje of iets dergelijks in je oor hebt, want dat doet pijn.

Raid2021 22-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Zeer fijne oortjes! Zitten lekker, je voelt ze bijna niet zitten. Geluid is goed. Aansluliten is een fluitje van een cent. Aanraakmogelijkheden vind ik zelf minder handig, maar zijn makkelijk uit te schakelen. Kortom, geweldig blij hiermee.

Bas H 22-03-2021

Lekker zittende heldere Buds

Deze Buds net gekocht.
Heel fijn zittende oordoppen.
Kraakhelder geluid, met veel instel mogelijkheden via de App.
Moet ze nog goed uitproberen maar nu altijd blij ermee.

Droon 21-03-2021

Ze werken fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Wat heerlijk om te luisteren en ze zitten stabiel en zonder pijn in mijn oren. De connectie verloopt ook erg soepel, mijn Samsumg Galaxy S20 ULTRA herkent ze meteen als het doosje open is.

Mustache 21-03-2021

geweldig geluid, voelt raar in je oren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

het is zeer zeker geweldig geluid, alleen het voelt raar in je oor. je weet niet echt of het goed zit in je oor.

KDH1102 21-03-2021

Very nice

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Very nice if they fit you. Sound quality is great for the price. If you don't want dirty in-ears and still wish for nice sound, these are a major go. I was skeptical about sound leaking, but it does not leak sound.

Mirjam85 21-03-2021

Super geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds Live brons

Geluid is super en ziekten goed ik wilde er heel lang niet aan maar nu met de nieuwe telefoons kan je niet meer anders en moet zeggen ben positief verrast. Vind het fijn dat ze niet mijn gehoorgang ingaan, vind ik persoonlijk wat hygiënischer dan die dat wel doen