Shure SE535 - Reviews

in oor
Klankkast
gesloten

Nede0435 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

Vanmorgen besteld bij Bax-Shop.nl, vanavond afgeleverd! Super service voor die 9,95. Twee jaar geluisterd naar de voortreffelijke SE425. Helaas is deze gesneuveld in de vakantie. Voor 145 euro had ik een nieuwe linkerspeaker kunnen kopen, maar de recenties van de duurdere SE535 waren wel erg goed. Je leeft maar één keer en dus de SE535 toch maar besteld. Nu na een paar uur luisteren kom ik al tot de conclusie dat ik deze twee jaar geleden al had moeten kopen. Wat een geweldig geluid! Vol, ruimtelijk en een lekkere vette bas. Ik moet al mijn favoriete muziek opnieuw gaan beluisteren. Na het inspelen moet het nog mooier worden, ik kan niet wachten. Een echte aanrader zou ik zeggen.

heinekenz 06-12-2012 Product half jaar in bezit

Ik ben een audiofiel en heb veel goede dingen over deze shure's gelezen en uiteindelijk tot aanschaf over gegaan.
De dopjes worden in een mooie verpakking met legio losse dopjes geleverd en er zit er vast een bij die goed bij je oren passen.
Inspelen: tja, das iets anders, heb de dopjes met muziek een 4 tal dagen (dag en nacht) laten spelen (volume van de Cowon J3 op 20) en ben toen pas gaan luisteren, maar helaas, ze klonken nergens naar..... pas een week later ging ik dingen horen die ik kon waarderen. Maar nog niet tevreden. Na een maand intensief gebruik kwamen ze pas echt los. Wat voor muziek je ook draait, elk instrument kan je volgen, elke noot is hoorbaar.
Nu ruim 4 maanden verder kan ik maar een ding zeggen WAANZINNIG