Samsung Galaxy Buds zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds zwart op Kieskeurig.be.

6,3

Manuel van der Horst 20-02-2020

Geweldig maar.....

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik heb sinds Augustus de Samsung Galaxy buds, ik ben overal erg tevreden want: Comfort is geweldig, werkt snel in combinatie met de Samsung S10, makkelijk op te laden door draadloosladen onderstuining, de prijs is erg goed als je het vergelijkt met de kwaliteit! Nu de wat minderen dingen: Voiceassistent werkt erg traag, er zit geen active noise cancelling op en dat merk je wel als je bijvoorbeeld met het vliegtuig onderweg bent, de ambientsound werkt voor geen meter, de microfoon is ook niet goed meestal verstaan mensen mij niet waardoor ik alsnog verder moet met mijn telefoon. Eind-oordeel een 7 omdat het geluid erg goed is en de Prijs maar er zijn ook zeker nog wat verbeter punten. Maar in de nieuwste Galaxy buds+ lijken de meeste ding wel opgelost!

Hopelijk heb ik u geholpen!

Pluspunten

• Prijs in kwaliteitsverhouding
  • Vallen niet makkelijk uit oren
  • Geluid is erg goed
  • Werkt snel met Samsung
  • Draadloos opladen

Minpunten

• Voiceassistent werkt niet soepel
  • Geen noise cancelling
  • Ambientsound
  • Microfoon

Vankaa 21-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Het is een fijne oortje. Makkelijk mee te nemen gaat ook lang mee en lekker wireless. Nee ook niet te veel plaats lekker compact!!

Anoniem 01-06-2021

Geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik heb de oortjes nu 2 jaar en ze doen het nog steeds heel goed. De muziek klinkt goed een hoede bass. Je kan er mee bellen en de microfoon doet het goed.

Anoniem 31-03-2021

Ge wel dig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Geweldig geluid en, een goede batterij duur. perfect design zodat ze niet uit je oren vallen, wat bij mij met apple oortjes gebeurt. heb deze oortjes een half jaar geleden verloren buiten door mijn hond (gisteren gevonden achter de bank buiten ;p) ze hebben regen en sneeuw doorstaan buiten in de tuin en ze doen het nog zoals voor dat ik ze verloren had, gewoon prachtig :).

Sibeij 27-01-2021

Samsung buds passen niet goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds wit

Oortjes passen niet goed. Draaien ze in de oorschelp maar zitten zo strak.....doet na 10 min pijn. Alle soorten rubbertje s gepast, ook zonder maar dan vallen ze uit...

Pluspunten

• Heel goed geluid

Minpunten

• Zitten te strak met rubbertjes
  • Zonder vallen ze uit

AnnevE 25-01-2021

Error

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik had de galaxy buds gekocht door de goed beoordelingen. Het geeft goed geluid en zit comfortabel maar na 3 maanden ging mijn rechter oortje kapot. Op gestuurd naar samsung om het te laten repareren nieuwe gekregen helemaal prima. Toen weer na een paar maanden ging alweer de rechter kant kapot. Het zelfde riedeltje en wordt allemaal goed geregeld. Nu heb ik het ongeveer 5 keer opgestuurd en mijn garantie is nu voorbij dus kan het niet laten repareren. Mijn rechter oortje is alweer kapot. Ik ga er niet vanuit dat het aan mij ligt want ik doe er niks bijzonders mee. Gewoon indoen als ik onderweg ben en meer ook niet. Ik hoop dat hier nog een oplossing voor komt.

Persoon 12-10-2020

Mooi geluid!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Heel mooi met heel mooi geluid. Maar na een tijdje ging mijn rechter oortje kapot. Het geluid hiervan werd heel zacht. Nu is ook mijn andere oortje kapot gegaan.

Donnie11 10-06-2020

Goede oortjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik heb deze oortjes nu bijna een jaar en ze blijven nog steeds goed zitten en blijven de goede kwaliteit behouden kwa geluid. Ze zijn ook erg makkelijk schoon te maken.

Raym 21-04-2020

Voldoet niet aan de verwachting

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Deze buds gekocht icm een smartwatch in de hoop zonder telefoon te joggen. Geluid is top. Minpunten zijn dat als je hem aanraakt tijdens het rennen je in ene je playlist kwijt kan zijn en als je wandelt is je horloge vermoedelijk te ver weg en stoort hij.

Anoniem 01-04-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik zou normaal gesproken nooit zoveel geld uitgeven voor oordopjes maar na het gebruik van de galaxy buds zou in de toekomst zeker nieuwe bestellen. Ik hou van muziek luisteren en het comfort van de Galaxy buds zijn echt ongekend. Zelfs tijdens het sporten vallen ze niet uit, kortom geweldig!

Anoniem 25-02-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

De oortjes kunnen je naar je eigen maat maken. waardoor ze niet uit je oor kunnen vallen. Het geluid is goed en zijn zweet bestendigd

Anoniem 22-02-2020

Galaxy Buds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Het zit fijn en gemakkelijk ...........

Anoniem 05-02-2020

Goed, alleen vallen ze soms uit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Het zijn oortjes met uitstekende geluid, goede pasvorm, en perfect voor bij het sporten, maar het kan soms wel eens voorkomen dat het uitvalt tijdens het muziek luisteren. Voor de rest uitstekende Oortjes

Jappie073 24-01-2020

Heel goed ,maar........

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik heb deze buds vandaag gehaald en ze doen het super goed zitten super fijn
Maar ik wil als voice assistant veranderen van bixby en ik weet niet Hoe dat moet dus dat is het het enigen

WvM 17-01-2020

Goede pasvorm en prachtig geluid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds wit

Wat een mooie techniek. Er is goed nagedacht over de pasvorm. Door gebruik te maken van de richeltjes in de oorschelp zit die mooi vast zonder dat het hinderlijk is. Heel anders dan het type van de AirPods. Ook geen steeltjes. Het is wel belangrijk, dat je de juist maar dopjes kiest. Er zijn drie maten. Ook drie maten ringetjes voor in de oorschelp. Zeker in combinatie met een Samsung telefoon is het koppelen en bedien heel simpel. Ik gebruik de S9+. Je kunt op de telefoon kiezen uit drie verschillende geluidsmodi. Op de dopjes zelf kun je ook functies bedienen, zoals pauze, nummer vooruit of achteruit, telefoon aannemen of gesprek beëindigen. Dit werkt met een touchpad op ieder oordopje.

Pluspunten

• pasvorm
  • geluid
  • bediening
  • oplaaddoosje
  • draadloos laden

Minpunten

• adviesprijs hoog

Hido 15-01-2020

Ze vallen makkelijk van de oren af.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Kwalitatief zijn ze wel goed. Maar ze zitten niet goed vast in je oren. Als je te veel naar binnen duwt krijgen de oren last van.

LennartB 09-01-2020

Helemaal geweldig!

Mooi design
Uitstekende geluidskwaliteit
Makkelijk te verbinden met telefoon/tablet
Blijven goed in het voor zitten
Zitten fijn, ook na een lange tijd dragen

marloes12354 29-12-2019

Geweldige oortjes!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

ik heb met kerst galaxy buds gehad. ik gebruik ze i.c.m. mijn Samsung Galaxy S8. ik vindt ze echt geweldig en er komt zo´n goede muziek uit en de bass is duidelijk aanwezig.
ik moest wel even wennen maar ik zou nu niet meer anders willen! je hebt geen geknoei meer met een draad of zit ergens tussen vast met een draad!

Max95 24-12-2019

Goede earbuds, een persoonlijk nadeel....

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

De Galaxy earbuds zijn precies wat ik ervan verwachtte! Goed geluid, goed draagcomfort en prima accuduur. Echter kleeft er aan de oplaadcase een nadeel voor mij... Gezien het feit dat ik kleurenblind ben, is de batterij indicator van de case niet of nauwelijks af te lezen voor mij. Dit is erg jammer en had voorkomen kunnen worden dmv andere kleuren of een knipperlichtje

Gadget tester nl 23-12-2019

Super maar één minpuntje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik heb de galaxy buds al ongeveer een half jaar
En ik ben echt verbaast over de kwaliteit.
Ik had ze een keer laten vallen en... ze werden het nog echt boven mijn verwachtingen.
Minpuntje Het lichtje aan de voor kant is een beetje eigenwijs