Philips 6923410710502 - Reviews

Model
over het hoofd
Klankkast
gesloten

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,9

EL-Nino-1980 07-10-2013 Product paar dagen in bezit

Voor zn geld een prima koptelefoon, zit prettig, bereik is redelijk, wanneer je ermee door huis loopt wel wat ruis te horen. Voor gebruik op de bank met muziek of gamen een prima aanschaf.

vincentkok 27-11-2013 Product maand in bezit

Prima koptelefoon voor een redelijke prijs. Eerste indruk is goed binnen 5 minuten helemaal online. Vond het geluid wat zacht, maar dit moest ik in de tv instellen. Mijn vrouw nu blij ik voetbal kijken zij rustig aan het lezen.( behalve als er gescoord wordt). Kan hem aanbevelen.

hoela 20-09-2013 Product maand in bezit

Uitstekende draadloze koptelefoon . Geen ruis makkelijk te installeren op eigen gevoel , documentatie stelt niet zo veel voor . In de koptelefoon zit een versterker . Goed geluid redelijke bas. Goed draagcomfort . Heeft een bereik van ongeveer 30 meter . Ik las wat discussie over het terzijner tijd vervangen van de twee oplaadbare AAA batterijen van Philips. Er zouden speciale dure Philips batterijen in moeten. De oplossing was andere AAA oplaadbare batterijen wat bij te snijden .Met dit type is niets aan de hand daar passen alle AAA batterijen in .Prima koop,prima resultaat

hoek38 11-07-2013

Prefect geluid, veel functies en gemakkelijk te bedienen.

Het is een geweldige belevenis dat je ongestoord zonder omgevingsgeluiden kunt genieten van je favoriete muziek. Maar ook het gebruik bij het volgen van een TV-programma wordt de verstaanbaarheid aanzienlijk verbeterd. Het frequentiebereik van de telefoon is voor mij prima. De bedieningsmogelijkheden aan de telefoon zelf vind ik een groot gemak. Ook een lagere tijd gebruik te maken is de druk op je oren nauwelijks hinderlijk. Bijkomstig gemak van draadloos is, dat je het programma kunt blijven volgen van een TV programma, terwijl je in de keuken een kopje koffie zet !!

wibootje 30-08-2012

goede geluids kwaliteit

een min puntje de oorschelpen van de koptelefoon blijft plakken aan je hoofd omdat de oorschelpen zijn bekleed met skai-doek dit had beter afneembare stretch doek mogen zijn neemt zweet op en je kan ze wassen .

Wimsa 22-10-2011

Prima apparaat

Dit apparaat doet gewoon goed wat het moet doen.
Is eenvoudig te bedienen en heeft een prima geluidskwaliteit.