Inventum MT50

Beurer FT90

Type thermometer
oorthermometer, digitale thermometer, voorhoofdthermometer, orale, rectale of voor onder de oksel
Beurer FT90

5,9

• Slecht

Cato77 02-04-2011 Product jaar of meer in bezit

4,8
Erg onnauwkeurig! Mijn dochter is panisch voor de 'billenthermometer'.. maar de MT50 geeft altijd rond de 36 graden aan... koorts of niet. Dus dan komt alsnog de strijd om rectaal te meten.En de prijs vond ik nog behoorlijk hoog. Ik had er echt meer van verwacht en vind deze aanschaf weggegooid geld.

astrid 12 20-03-2011 Product jaar of meer in bezit

Is totaal niet betrouwbaar. Als deze bijvoorbeeld 37.3 C aangeeft, dan weet ik dat mijn kind waarschijnlijk verhoging of koorts heeft, maar hoeveel is de vraag. Alsnog moet ik hem rectaal temperaturen. Onlangs gaf ie rond de 38 gr aan, terwijl mijn kind 40,5 had!! Nadat ik een klacht had ingediend bij Inventum, kreeg ik een vaag antwoord dat hij metingen geeft tussen de 36 en 38gr., dus zo'n 2 graden speling kan hebben!
Dat is toch geen acceptabel apparaat! Hij was duur (40 euro), daar verwachtte ik toch wel iets meer van.
Het leek zo'n ideale thermometer, helaas...

Gerna 12-11-2009 Product paar weken in bezit

4,5
Had deze gekocht bij de kijkshop. Leek me wel erg handig, aangezien mijn zoontje het echt verschrikkelijk vindt om de temp. te meten.
Wat een slecht ding zeg. Mijn zoontje had echt bijna 40 graden koorts rectaal, en dit ding meet nog steeds in de 37 graden, en geeft een smiley. Echt heel raar. Als je ook meerdere keren achter elkaar meet heb je soms ook heel verschillende waarden. Geef mij maar een gewone thermometer of een goede oorthermometer. Er is maar een goede plaats voor dit ding, en dat is de vuilnisbak. Zonde van het geld.

Valk 05-05-2008 Product half jaar in bezit

Ik heb deze thermometer nu al een tijd in het bezit, gelijk gekocht toen deze op de markt kwam, maar ik ben er erg tevreden over. Het was in het begin even wennen, want het werkt toch totaal anders dan een gewone thermometer. Maar als je de gebruiksaanwijzing precies op volgt dan zijn de metingen goed. Tegen de slaap aanzetten, knop indrukken en over de huid langs het voorhoofd halen. De thermometer moet echt contact hebben met de huid, anders krijg je inderdaad rare temperaturen. Het grote voordeel is dat je kind er niet wakker van wordt en dat wordt het bij de andere themometers wel.

angelique80 10-03-2008 Product paar dagen in bezit

wat een waardeloos ding zeg! heb hem aangeschaft om gauw even de temp. van mijn kinderen op te kunnen meten, maar de nauwkeurigheid is onvoorspelbaar!!! mijn zoon had een temperatuur van bijna 39 graden (via een rectale meting) en dit ding gaf nog steeds 36.9 aan. Dit vind ik met gevaar van koortsstuipen toch veel te gek!
verder is het heel moeilijk om goed langs het voorhoofd te gaan...
Ga gauw op zoek naar een oorthermometer!!!

_Desiree_ 30-11-2007 Product kwartaal in bezit

Deze thermometer is een ramp. Langs het voorhoofd gaan en je hebt de juiste temp. Dat valt tegen. Bij een temp van 20 graden, zie je nog een smiley. Ga je nog een keer langs het voorhoofd op dezelfde manier, dan komt er opeens een hogere temperatuur uit. Geen pijl op te trekken. Ik ga nu opzoek naar een oorthermometer.