AEG HK634200FB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG HK634200FB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Anna 14-12-2016

Mooie kookplaat, goede toetsaanduiding

Geschreven voor: AEG HK634200FB

Mooie kookplaat, inductie, dus wordt niet heet, werkt heel snel, bediening en uitleg eenvoudig, goed schoon te houden, redelijke prijs

Pluspunten

• Snel door powertoetsen

phouterm 12-02-2014
Geschreven voor: AEG HK634200FB

Nadat onze vorige AEG inductie kookplaat defect was geraakt direct op zoek gegaan naar een waardige opvolger. Deze plaat is gisteren geleverd door Bemmel en Kroon (perfecte service), en ik heb hem binnen 10 minuten gemonteerd (hoefde alleen de stekker om te zetten).
Perfecte kookplaat, ziet er strak uit en de bediening is super. Op iedere kookunit een Power functie waardoor je producten snel op temperatuur zijn.
Ook handig: vanwege het mooie oppervlak zijn we zuinig op de plaat, als je er per ongeluk iets op zet/legt krijg je een waarschuwing signaal te horen. SUPER!