Miele KM 6115 - Reviews

Best Reviewed mrt 2017 Miele KM 6115
Best Reviewed maart 2017
Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

Jack 09-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima kookplaat

Deze kookplaat heb ik meer dan 2 jaar in bezit, een simpele plaat met de juiste hoeveelheid features.
Super mooie plaat.

Pluspunten

• Degelijke plaat
  • Goed schoon te maken
  • Elke zone aparte kook tijd in te stellen
  • En ga nog ff door

F verhoeven 29-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede en eenvoudige bediening .Reageerd perfect

Het is onze tweede plaat .De vernieuwde versie heeft een groot aantal verbeteringen.Het aan en uitzetten kan niet meer gebeuren met poetsen ,tevens reageert alles snel en perfect.Klein minpuntje, de onderzijde laat veel warmte door

Marie-Jozé Heetkamp 25-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooie vormgeving,in gebruik prima

De kookplaat beantwoordt geheel aan onze behoeften, is goed schoon te houden, en dus prima in gebruik.

Pluspunten

• goed schoon te houden

A. Kolsteren 25-03-2017 Product paar maanden in bezit

Inductiekookplaat met bediening in het midden

Mijn vorige inductiekookplaat had de bediening aan de zijkant. Mijn huidige heeft de bediening in het midden, waardoor je moeilijk bij de toetsen kunt, als er pannen op de voorste 2 zones staan. Als meerdere kookzones in gebruik zijn, moet je te veel handelingen verrichten om de kookstand te wijzigen: eerst naar de kookzone en dan naar de plus/min toets. Daarna ben je te laat bij een andere kookzone (ook weer eerst kookzone en dan plus/min). Bij mijn vorige kookplaat kon je meteen elke kookzone wijzigen. Als een boosterfunctie wordt gebruikt, wordt de gekoppelde kookzone wel erg snel verlaagd of uitgeschakeld. Al met al is de kookplaat voor mij niet zo gebruiksvriendelijk als mijn vorige. En wat betreft de duurzaamheid: hopelijk gaat deze langer mee dan de vorige, die net buiten de garantietermijn de geest gaf.

Jos Leuris 24-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Miele Inductie kookplaat

Wij hebben voor deze Miele inductiekookplaat gekozen, omdat we prima ervaringen hebben met Miele apparaten.
We hebben deze kookplaat sinds december 2013 en we zijn tevreden over de kwaliteit.
Wel duurder dan andere merken, maar een goed kwaliteits / prijsverhouding.
Een aanrader.

Jos Leuris, Burgemeester van Agtstraat 20, 5591DD Heeze.

michel 24-03-2017 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig, gemakkelijk en betrouwbaar

Deze inductiekookplaat is eenvoudig in de bediening, gemakkelijk schoon te maken en doet zijn werk perfect. Dat hij er ook nog eens gelikt uitziet is mooi meegenomen. Kortom ik ben er erg tevreden over

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • snel werkend

Minpunten

• nvt

Hans Gommers 22-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Kookplaat

Wij hebben voor deze Miele kookplaat gekozen omdat de andere keukenapparatuur ook van Miele zijn en hier zeer goede ervaring mee hebben.Kookt prima,makkelijk te reinigen.De km 6115 kookplaat bevalt ons dus uitstekend en zullen hem dan ook zeker aanbevelen.

Simone Feenstra 22-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Inductieplaat

Het is een prima kookplaat wat naar volle tevredenheid werkt. Krachtige platen en ook de boosters doen het prima.

• Makkelijk in onderhoud

C.P.Kleingeld 22-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Electrisch koken als op gas

Wij koken al 47 jaar elektrisch, onder andere wegens het risico van brand als je een keer de plaat vergeet uit te doen. De Miele inductiekookplaat heeft de snelheid, de reactiesnelheid en het gemak van gas, maar is veel gemakkelijker schoon te houden. De inductieplaat is veel gebruiksvriendelijker dan de "oude" kookplaten of keramische. Als de pan eraf is, is de plaat heel snel koud, handig met kinderen in de buurt. Tot slot, wij hadden net na afloop van de garantie een defect. Dat werd goed verholpen en zonder vragen werd op initiatief van de monteur een reparatieprijs vastgesteld, rekening houdend met de leeftijd.

Pluspunten

• snel warm
  • snel koud
  • plaat blijft niet lang warm
  • niet zo heet als gas
  • niet zo heet als ander electr. platen

Nick 22-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gebruiksvriendelijke kookplaat

Zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke kookplaat. Werkt perfect, warmt snel op en koelt snel af. Alleen de kinderbeveiliging is soms even zoeken om uit te zetten.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel

Minpunten

• Kinderbeveiliging uitzetten is onhandig

J.L. van Ingen 22-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooie plaat blijft mooi

Ouderwetse gewone elektrische kookplaat is allang vergeten. Om maar niet te spreken van de nog oudere gasbranders. Heel eenvoudig te bedienen en prima schoon te houden. Dit is allebei van het grootste belang voor een weduwnaar van 85 jaar oud!

Pluspunten

• Zie boven
  • Zie boven

Minpunten

• geen enkel
  • geen enkel

Peeters. 22-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Kookgemak van alles in een!

Mijn Miele Inductie, zó gemakkelijk te bedienen met de Boosters en TwinBooster (snelkook), de kookwekker, restwarmte, warmhoudfunctie én kinderbeveiliging. Door mijn reumatische beperking is schoonmaken van de gladde oppevlakte klaar in een simpele beweging. Kortom: ik ben DIK tevreden!!

Pluspunten

• Beveiliging/ Kinderslot/ Vergrendeling.

Chris 21-03-2017 Product paar weken in bezit

mooie verdeling van de kookzones

Goede kookplaat. De 4 zones zitten zo uitelkaar dat we gemakkelijk 2 grote pannen tegelijk erop kunnen zetten zonder dat ze elkaar raken.

JC 21-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Probleemloze kookplaat

Fantastische kookplaat. Nog geen dag spijt van gehad. Vingerbediening werkt goed en is zeer gemakkelijk schoon te maken omdat de plaat volkomen vlak is

Pluspunten

• Gemak
  • Eenvoud
  • Betrouwbaar
  • Veilig

Minpunten

• Met te natte vingers geven soms problemen

Marianne Robijns 21-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Miele KM 6115

Heel fijn en prettig apparaat van Miele om te koken. Ook fijn dat je via de klok van allerlei instellingen kunt aangeven.

Jack 21-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima kookplaat

Ik heb deze plaat gekozen, omdat ik een vertrouwd en degelijk merk Wilde.
Deze plaat heeft features die je kan gebruiken ook al zul je het vergeten, zal de ingestelde feature de plaat uitschakelen.
Al vond ik de bediening wat raar, maar dit zal zeer snel wennen.
Ook vind ik de warm houd functie super, je kan makkelijk 30-45 min het eten warm houden (uiteraard deksel op de pan) zonder dat het eten zal verpieteren.
Ze is best wel snel warm als de turbo (2 standen) gebruikt wordt.
De prijs is misschien duur, maar als je kiest voor duurzaamheid, ben ik echt bereid om meer te betalen.

Pluspunten

• Degelijke plaat
  • Snel warm
  • Nuttige features
  • Zeer goed schoon te houden en maken

Minpunten

• Misschien de bediening
  • Prijs, als je miele kiest, kies je betroubaar merk

Esh 21-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede prestaties, handig in gebruik, wel erg krasgevoelig

Goede prestaties en gemakkelijk in gebruik. Na gebruik koelen de kookplaten redelijk snel af. Pannen moeten wel "pakken" op de plaat, anders gebeurt er niks. Krasgevoelige plaat.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk
  • Goede prestaties

Minpunten

• Krasgevoelig

Marcia 21-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Kookplaat snel ontregeld, met juiste code op te lossen

Was geen vrije keuze. In dit voorgezaagde gat pas alleen een Mieleen aangezien we stadsverwarming hebben was dit enige optie

Pluspunten

• Gaat 12 jaar mee

Minpunten

• Blokkerings systeem te scherp afgesteld

Luud 21-03-2017 Product paar maanden in bezit

Makkelijk in gebruik

Kookplaat is zeer makkelijk in gebruik en verwarmt erg snel. Onderhoud van de kookplaat is ook prima te doen.

Pluspunten

• gebruik
  • onderhoud

Piet01je 11-05-2013 Product kwartaal in bezit

3,8
Het apparaat ziet er gelikt uit. Het gebruiksgemak is slecht. Vaak loop je weer eens tegen een probleem aan op het moment dat je wilt gaan koken waar de slechte handleiding geen directe oplossing biedt. Van een keukenapparaat mag je verwachten dat dit gebruiksvriendelijk is zeker gezien de prijs die Miele hiervoor vraagt. Niets is minder waar, het is regelrecht een ramp. Zonde van de € 1.300 maar we blijven hier niet mee aan klungelen.

Officiele reactie van Miele 13-05-2013

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw Miele inductiekookplaat. Graag willen wij daarom met u in contact komen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adres gegevens en telefoonnummer in een e-mail te sturen naar webcare@miele.nl dan nemen wij contact met u op.

Miele Nederland Webcare

pieterbaremans 05-11-2013

Ik heb deze gloednieuwe kookplaat na enkele maanden omgeruild voor eentje van een ander bekend merk Neff. Dat is voor mij een verademing geweest zó prettig is deze in het gebruik dit i.t.t. die kookplaat van Miele. Daar kan Miele nog veel van leren.