ETNA KI260ZT

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI260ZT op Kieskeurig.be.

Herman 09-01-2020

Goede inductiekookplaat voor zeer schappelijke prijs

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Inmiddels ervaring met merken van , zogenaamde , grote naam maar het blijkt dat deze ook stuk gaan. In de familie heeft iemand al heel lang een Etna inductie kookplaat en die werkt nog uitstekend vandaar deze keuze.

Pluspunten

• Netjes afgewerkt
  • Duidelijke instructie vh aansluiten
  • Eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 10-01-2020

Beste Herman, bedankt voor je review. Het blijkt wel weer dat mond op mond reclame de beste reclame is. Veel kookplezier.

Groet Heidi van webcareteam ETNA

Peter 19-12-2019

Prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Heb deze in een aanbieding gekocht en is dezelfde dag ook ingebouwd. Kan niet anders zeggen prima spul.
Had hiervoor een keramische, maar inductie is nog beter en het kook ook veel sneller.
Prima ding.

Pluspunten

• Makkelijk in te bouwen
  • Dubbel schakelen voor een grote bodem

Minpunten

• Ledje blijft branden

Officiele reactie van Atag 20-12-2019

Beste Peter, bedankt voor je mooie beoordeling en een mooie bijkomstigheid dat je de KI260ZT in een aanbieding hebt kunnen aanschaffen. Veel plezier met je inductiekookplaat gewenst. Groet Claudia Webcare team ETNA.

johan386 24-11-2019

Top kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

ik heb deze inductie kookplaat gekocht omdat deze veel opties heeft ten opzichten van andere merken in de zelfde prijs klasse verder zit het product er mooi afgewerkt uit een echte aanrader

Pluspunten

• boost functie

Officiele reactie van Atag 26-11-2019

Beste Johan,
Wat fijn dat je de moeite neemt om deze mooie review te plaatsen. Wij wensen je veel kookplezier met deze ETNA inductiekookplaat.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Maurice 16-11-2019

Goed werkende kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI260ZT

Het product ziet er mooi en strak uit en werkt perfect (aangesloten op 2 fase )
Het product heeft 2 minpunten. Geen achtergrondverlichting bij de toetsen en een handleiding waarin staat dat de kookplaat beschikt over voorgeprogameerde kookstanden deze werken echter niet of de handleiding is niet duidelijk.
Verder 100% tevreden

Pluspunten

• Mooi en strak uiterlijk
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Geen achtergrondverlichting

Officiele reactie van Atag 19-11-2019

Beste Maurice, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik lees dat je problemen hebt met het instellen van de voorgeprogrammeerde kook standen. Om dit te verhelpen willen wij graag met je in contact komen. Indien gewenst kun je contact opnemen via webcare@atagbenelux.com.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA