De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 PIF651FB1E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dse. 24-02-2022

Mooi ontwerp en functioneel

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi ontwerp en duidelijke bediening, gaat goed samen met mijn wokpit.

Adrie 07-02-2022

Een fantastische kookplaat!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

Wij zijn van gas overgegaan op inductie. Nooit gedacht dat het zo goed zou bevallen. Deze kookplaat is nauwkeuriger en sneller te regelen dan gas en veel makkelijker schoon te houden.
Jammer dat we niet eerder deze kookplaat hadden.

jaap 10-01-2022

bosch inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat, logische bediening, helemaal naar verwachting

rjoris 30-12-2021

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

Vandaag voor het eerst gebruikt, hiervoor een keramische kookplaat. Wat een verschil!! Makkelijk om te bedienen en alles kookt super snel.

Pluspunten

• Snel
  • Gemakjelijk

Minpunten

• Tot nu toe geen minpunten

Tuan tran 17-12-2021

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij doet het goed alleen ik kan niet glans krijgen , vlekjes zit onder de glas en wij kunnen niet bij . Met speciale schoonmaakmiddel voor inductiekooplaat lukt ook niet om schoon te kunnen krijgen en blijf daaroor vettig.

Jacqueline 05-12-2021

Prima

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inductiekookplaat werkt snel maar een vergelijking kan ik niet geven het is mijn 1ste kookplaat, ben er erg tevreden over.

Marcel 30-11-2021

Modern design inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moderne uitstraling heeft deze inductiekookplaat.
Waar de bediening is verwerkt in de kookplaat zelf. Deze kookplaat had ook wel de Makelijk kookplaat van Bosch genoemd kunnen worden en Makelijk met de hoofdletter M. Makelijk te bedienen. Makelijk schoon te maken en te houden. Makelijk en snel om het eten op te warmen of om er op te koken. Door de Makelijke bediening die ook nog heel veilig is is het een lust om op te koken. Veilig vooral omdat de kookplaat heel vlug afkoelt zodra je de pan ook maar even van de kookplaat af tilt. Tevens gaat er een lampje op kookplaat branden die bij de gebruikte warmtebron aan geeft dat dit nog warm kan zijn.
Wij zijn blij met de aanschaf lijkt nu net of we een nieuwe keuken hebben.

Marcel 25-11-2021

Modern design

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inductiekookplaat ziet er niet alleen heel modern uit maar ook de bediening is heel modern. Door eenvoudig enkele toetsen aan te raken die verwerkt zijn boven op de kookplaat is deze kookplaat heel eenvoudig te gebruiken. Door de harde glasplaat is deze makelijk schoon te maken met een vochtige doek dus niet meer schuren met een schuursponsje. Doordat de kookplaat heel snel opwarmt is het eten snel klaar. Zodra je de pan even optild gaat de kookplaat er onderuit en is deze binnen enkele seconden lauw en is het niet mogelijk om je er nog aan te branden zoals bij een gasfornuis. Dus moderne uitstraling makelijk in gebruik en veilig.

m**w@z**o.nl 18-11-2021

Een genot om op te koken en ook om het schoon te houden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

Het product heeft een moderne uitstraling en is makkelijk te bedienen door een eenvoudig bedieningspaneel op de plaat zelf. De kookplaat is makkelijke schoon te houden en eten koekt er niet vlug op aan. De 4 warmte bronnen warme goed en eten is vlug klaar. Zodra je de pan van de kookplaat op tilt stopt de warmte bron en is de warmte ook bijna meteen weg van de kookplaat . Als je van gas op inductie overgaat kan het wel zijn dat je nieuwe pannen moet aanschaffen de pannen zijn een stuk duurder. Wij zijn zeer te vrede met de aankoop ook de prijs kwaliteitsverhouding klopt want koken is nu een genot.

Pluspunten

• moderne uitstraling
  • makkelijk schoon te houden
  • eten is snel klaar

g**8@k**l.nl 16-11-2021

Een aanwinst voor je keuken

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

Het product werkt prima en geheel volgens verwachting. Met het facet geslepen glas, ziet het er ook prachtig uit.
Het enige min puntje is dat de standen aan de voorzijde niet verlicht zijn. in het duister is dit moeilijk af te lezen.

Pluspunten

• Werkt uitstekend
  • Ziet er goed uit
  • Goede handleiding

Minpunten

• Standenkeuze is niet verlicht

v**s@g**l.com 07-11-2021

aanrader

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

Ideale inductiekookplaat! handige bediening, eenvoudige tiptoetsen met bij elke plaat een eigen kookwekker, die ervoor zorgt dat na de ingestelde kooktijd de plaat uitgeschakeld wordt.

Eheh 21-06-2021

Mooie inductieplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Aangeschaft in combinatie met een Bosch schuine afzuigkap, helemaal naar onze zin!
De inductie werk bijzonder goed en heeft voldoende ruimte. Het fijne is dat er ook een stalen braadslede op kan.
Een aanrader zeker voor de kleinere keuken!!

Eheh 03-06-2021

Zeer goede inductie plaat!!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch in gebruik, gemakkelijk in te stellen, voldoende ruimte voor 4 pannen

Inductie 23-05-2021

Kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima. Veel fijner te doseren dan gas.
De speciale braadzone was even wennen met inschakelen maar werk nu prima.

Jan0591 03-01-2021

Fijne gebruiksvriendelijke kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig in gebruik, even wennen na decennia op gas te hebben gekookt. Voor sommige pannen een inductiekookplaat adapter moeten koken, zo kan ik de oude pannen blijven gebruiken. Ook voor een grote pan kan de achterste unit gebruikt worden. Voldoet aan al m'n wensen.

Jan0591 23-12-2020

Strak uiterlijk en simpel in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIF651FB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig in gebruik, fijne bediening, mooi facetrand, brede kookzones een echte aanrader en 't geld meer dan waard. De volgende apparaten worden vast en zeker ook van het merk Bosch.