ETNA KGG673ZTA

Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw
Pandragers
geëmailleerd gietijzer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGG673ZTA op Kieskeurig.be.

King 08-09-2020

Mooi design

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Het zit er top uit, en voor ons is het handig dat de wokbrander in het midden zit. Ik heb het zelf ingebouwd. Dit geen ook er gemakkelijk. De maten kwamen ook overeen met onze vorige kookplaat. Alleen een extra moer erbij gekocht en alles binnen 1 uur ingebouwd. .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

• Inbouwmaten

Officiele reactie van Atag 09-09-2020

Beste King,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. We vinden het fijn om te horen dat het inbouwen je makkelijk af ging. We wensen je veel kookplezier met deze gas-op-glas kookplaat met wokbrander.

Groet Heidi

Mark 17-08-2020

Gaskookplaat: prijs-kwaliteitverhouding ++ (8,5)

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Fraai en zeer degelijk is een bijzondere combinatie. Etna maakt het wederom waar.
Een sieraad voor je keuken (met name vanuit zijn eenvoud), en dat voor een relatief goedkope prijs.
Inbouw is prima zelf te doen. Uiteraard wel voorzichtig met de aansluitingen.
Materiaal massief en degelijk. Daarbij zijn de panhouders mooi, en relatief hoog en hierdoor goed schoon te houden, net zoals de glasplaat. Is ook zichtbaar zuiniger en efficiënter met de bron, dan ons oude toestel.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Prijs Kwaliteit verhouding

Officiele reactie van Atag 18-08-2020

Beste Mark,

Bedankt voor deze enthousiaste review. ETNA maakt het wederom waar; kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Fijn dat de KGG673ZTA aan al je wensen voldoet.
Veel kookplezier!

Met vriendelijke groet, Femke

Frans stevens 26-07-2020

KOOKPLAAT KGG673ZTA

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

We hebben onze kookplaat 63 cm vervangen, voor een ETNA kookplaat van 73 cm de KGG673ZTA.
Vanwege gezonder koken wilde ik graag een wokbrander en die bevalt ons goed.
Ook heb ik nu meer ruimte voor de pannen, zodat ik uitgebreid kan koken.
Samen met de nieuwe Etna oven is het een mooie aanwinst voor de keuken,en voor meer kookplezier.
We zijn er erg tevreden mee. Dit is een kookplaat van goede kwaliteit

Pluspunten

• Meer ruimte voor de pannen
  • Makkelijk in het gebruik
  • Stoer uiterlijk

Officiele reactie van Atag 27-07-2020

Beste Frans,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent met deze kookplaat. Dat ook onze oven zo goed bevalt is helemaal top!
We wensen je veel plezier van beide.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Saskia 04-07-2020

Mooie kookplaat, belabberd ontwerp

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Mooie kookplaat om te zien. Je kan hem alleen niet boven een Etna inbouwoven inbouwen want de uitgang van de gasslang zit precies op een plek waar de oven een bult heeft zitten. Te gek voor woorden. Ik dacht slim te zijn om alles bij 1 merk te houden.... Voel me redelijk bekocht.

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Beste Saskia,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat je hier tegenaan bent gelopen.
Helaas kunnen wij niet beoordelen in hoeverre de inbouwmaten en benodigde ruimte in je keuken zijn besproken en bekeken bij de aankoop van de gekozen apparatuur.
Hopelijk is er nog een mogelijkheid dit te bespreken met de verkopende partij.

Met vriendelijk groet, Ursula

Rob 29-04-2020

Prachtige design kookplaat

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Mooie gaskookplaat, gas op glas, makkelijk in onderhoud.
Vorige gas- glaskookplaat ook van ETNA, aangeschaft destijds (1999) met onze Bruynzeel keuken.
Heeft dus een levensduur van 21 jaar bereikt. Wel 8 jaar geleden, 2 pannendragers vervangen.
De keus voor een nieuwe gaskookplaat was dus gauw gemaakt, weer een ETNA!
Echt super kwaliteit!

Pluspunten

• design
  • super makkelijk schoon te maken.
  • Degelijke uitstraling

Minpunten

• GEEN

Frank 02-01-2020

Mooie glasgaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KGG673ZTA

Vandaag geïnstalleerd ziet er mooi uit heeft een mooie prijs, vervolgens ook nog gekookt en het werkt allemaal prima.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • De prijs
  • Werkt goed

Minpunten

Officiele reactie van Atag 03-01-2020

Beste Frank,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de kookplaat.
Heel veel kookplezier!
Met vriendelijke groet, Femke