Siemens iQ700 EX875LVB1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 EX875LVB1E op Kieskeurig.be.

W. Nijenhuis 07-09-2018

Ontevreden

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

Nadat de Siemens inbouwapparatuur in onze vorige keuken 19 jaar probleemloos heeft gewerkt, 4 jaar geleden in onze nieuwe keuken opnieuw voor Siemens inbouwapparatuur gekozen (6 apparaten, in het duurdere Siemenssegment). In 4 jaar tijd hebben wij al een storing gehad aan Combi-oven, vaatwasmachine, afzuigkap en nu de inductieplaat. er werkt maar 1 zone. Gelukkig hebben we 5 jaar garantie (wel iedere keer voorrijkosten) op alle apparatuur en zijn de storingen onder de garantie verholpen. Ik houd mijn hart vast als over een half jaar de garantie ophoudt. Daarnaast zijn de doorlooptijden voor het oplossen storingen erg lang. We moeten nu een week wachten voordat de kookplaat wordt gerepareerd. Combioven ca. 6 weken, Afzuigkap ca. 2,5 week. Vandaag gebeld met de Siemens Servicedienst, alleen op de urgentielijst stonden al 459 meldingen. Het had dus geen zin daarop geplaatst te worden en het zegt misschien ook wel iets over het huidige Siemens kwaliteitsniveau. Kortom slechte aftersales. Wij zijn het vertrouwen in Siemens volledig kwijtgeraakt na 4 storingen in 4 jaar tijd. Wij kopen in de toekomst dan ook geen Siemensapparatuur (in de breedste zin) meer.

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Doorlooptijd storingsmeldingen
  • Voorrijkosten vallen niet onder de garantie

J.Mensing 06-11-2018

Siemens inductie 4-5 pitten

Fantastische inductie.
Vooral het gedeelte dat samengevoegd kan worden voor een grillplaat is bijzonder handig.

Pluspunten

• koken gaat veel sneller
  • veel ruimte voor pannen

Minpunten

• kookplaten blijven lang warm

Axel de K 06-03-2018

Ruime inductieplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

Bewust een 4 pits gekozen. Hierdoor kan je gerust meerdere grote pannen kwijt.
Ook een grillplaat besteld lijkt mij ideaal.
Teven een mooi design voor in de keuken.

Marteijn 11-01-2018

Erg fraaie inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

Inductieplaat warmt snel op. Waterkoker niet meer nodig, gewoon met de fluitketel! Veel ruimte voor alle soort pannen. Bovendien ziet de inductieplaat er erg mooi uit!

Pluspunten

• design
  • warmt snel op

Minpunten

• krasgevoeligheid

Lyndell de Graaf 08-04-2021

Grote inductieplaat, eenvoudig in gebruik, makkelijk schoon.

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

Na 25 jaar overgestapt op inductie, ik wou dat ik dat eerder had gedaan. Grote plaat, super makkelijk in bediening. Met de extra boost-functie kookt, bijvoorbeeld het water, supersnel waardoor het eten snel op tafel staat, wat ideaal is in een druk, sportief gezin als het onze. De extra grote rechthoekige deel van de plaat, wat ideaal is voor een bak/grilplaat wordt veel gebruikt voor de kipsaté. En als laatste, wat erg fijn is, is dat de inductieplaat erg makkelijk is schoon te maken.

Pluspunten

• makkelijk in bediening
  • boost- functie
  • kinderslot
  • makkelijk schoonmaken

L.I. van Dijk 06-04-2021

Ideale kookplaat!

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Functioneel en erg intuïtief! De flexibele zone is een uitkomst voor kleine pannetjes, maar ook ideaal voor de grote bakplaat!
Kortom: ideaal!

Rob 14-03-2021

Prachtig om te zien en zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

Product gekozen op basis van uiterlijk in combinatie met aantal kookplaatsen.
Bediening is erg eenvoudig en de kookplaat is eenvoudig te reinigen zo ziet de keuken er altijd netjes uit.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Vormgeving
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• na 3 maanden nog niet ontdekt.

ElCee 06-01-2021

Super fijn

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne kookplaat - met heel veel opties, maar toch zeer makkelijk in gebruik en onderhoud. Kinderen kunnen hier ook makkelijk gebruik van maken

Tweedekeer dat wij alle apparaten van Siemens aanschaffen bij onze keuken en zeer tevreden !

Krijn 29-12-2020

Prettige inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima werkende inductiekookplaat. Functies zijn duidelijk en eenvoudig.

nancy 13-09-2020

super kookplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beste aankoop ooit! Prima in gebruik en zeer makkelijk te reinigen

Ivo 17-08-2020

Koopplaat, super functioneel!

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

Overgegaan van gas koken naar inductie koken. Wat een gemak en plezier met deze kookplaat, altijd genoeg ruimte voor onze pannen (gezin van 5 personen) , waarbij de bediening voor zichzelf spreekt! Als ik dit eerder had geweten, had deze plaat al een paar jaar eerder in mijn keuken aanwezig geweest.

Pluspunten

• Veilig bij overkoken water van de pan
  • Boost functie is een verademing

JR2000 16-08-2020

Wat een fijne inductie plaat is dit

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer ruim opgezetten inductie plaat voor ruimte voor 5 pannen. Alle type pannen passen er op. Zelf een braadslee past er ruim op. Plaat reageert lekker snel en zeer overzichtelijk in gebruik.
Echt een aanrader voor de echte keuken prins/prinsess.

Maurits 19-07-2020

Doet alles wat het moet doen en meer

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige en intuitieve bediening. Inductie reageert snel op wijzigingen in de instellingen.

inductiekookplaat 14-07-2020

inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Helemaal goud om met deze kookplaat te koken

Inductie kookplaat 10-06-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een grote, ruime kookplaat met 5 verwarmingszones, dus heel gemaakelijk om een aantal pannen tegelijk te gebruiken. de bedieing werkt ook heel plezierig en makkelijk.

Sietske 26-05-2020

inductie

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] eindelijk ruimte om te wokken en meer klaar te maken in een keer

Tanja 11-05-2020

Prima inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

Inmiddels 4 maanden in gebruik en dat bevalt prima. Grill plaat voor op de kookzone is ook een echte aanwinst.

margaretha 05-05-2020

Flexibel koken

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne, praktische inductieplaat. Vooral met het flexibel kookgedeelte heb ik ontzettend veel plezier en het gemak na het koken, een doekje over de plaat en weer als nieuw.

Marjan 27-03-2020

Prima inductieplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden over de werking en de bediening van de inductie kookplaat. Makkelijk in schoonmaken.
De power on knop zou duidelijker te zien moeten zijn dat is het enige wat ik zou veranderen!

Kobus 13-02-2020

Ruime plaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX875LVB1E

Groot, zelf de keuze welk kook gedeelte er gebruikt wordt. Makkelijk schoon te houden en erg snel warm

Pluspunten

• keuze kookgedeelte
  • ruim