Siemens EX975LXC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX975LXC1E op Kieskeurig.be.

Dirk 18-07-2021

Kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote kookplaat . Zijn er zeer tevreden mee. Kunnen drie grotepannen naast elkaar staan zonder dat ze elkaar raken zou het iedereen kunnen aanraden om een grote kookplaat te kopen. zeer handig in gebruik. is even puzzelen maar als je weet hoe allen mogelijkheden werken is het een top aankoop.

basriet 22-05-2021

Uitstekende inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inductie kookplaat hebben we een paar weken in gebruik. De overstap van gas koken naar inductiekoken is zonder problemen verlopen. Het aansluiten op de 3 fase groepenkast was een klusje van een zaterdag. Inclusief het trekken van een extra kabel naar de keuken.
Het koken met deze kookplaat is heel eenvoudig. De kookplaat reageert lekker direct en werkt eigenlijk net als een gasstel. Kortom, een uitstekende aanschaf.

Eus en Elvira 03-10-2020

Mooi, gebruiksvriendelijk en enorm uitgebreid

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben de kookplaat enkele maanden in gebruik en zijn uiterst tevreden.
Hij is heel mooi en strak en makkelijk schoon te houden/ maken.
Het gebruik van de flex zones is ideaal. Het maakt echt niet uit hoe groot je pan is, hij kan altijd volledig verwarmd worden!
De boost functie is top om snel te verhitten.
Met onze gietijzeren pannen van le Creuset moeten we echter wel rustig het vermogen opvoeren, snelle verhitting is voor die pannen niet aan te raden, dan kunnen ze krom trekken.
Er zitten nog diverse functies op die we nog niet hebben uitgeprobeerd, zoals bijvoorbeeld de voorgeprogrammeerde verschillende standen binnen 1 flex zone.
De wintermaanden komen eraan en ik zie er naar uit om e.e.a. uit te gaan proberen.
Ook zijn er zeer mooie items verkrijgbaar die speciaal voor de plaat gemaakt zijn, zoals een grillplaat en een braadpan met stoominzet.
Die komen op mijn verlanglijstje voor de kerst.
Ik hoop nog jaren te genieten van deze plaat, het was een investering maar het is het zeker waard!!

E Links 07-05-2020

Geweldige Flex Inductieplaat EX975LXC1 90 cm breed

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Flex inductieplaat IQ700 EX975LXC1E, 90 cm breed overtreft onze kook fascinatie mede door de vele optie mogelijkheden.
Wat een geweldig stuk techniek heeft deze plaat. Je moet er wel op koken & bakken met stalen pannen omdat de kracht van de magneten te zwaar is voor een normale inductie bakpan. Dit was het advies van de monteurs.
Je kunt op elke plek je pannen kwijt en individueel de pannen aansturen via het programma. Bijv. Meldingen dat de kooktijd voorbij is per pan tot warmhoudinstellingen zijn mogelijk oa.

Bertus abbink 24-10-2019

inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Gekozen om de mooie vormgeving en op aandringen van onze buren die dezelfde plaat hebben aangeschaft.
Bevalt uitstekend . Echt een mooie en makkelijke bediening.

Anoniem 28-07-2019

Wat een heerlijk apparaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu 2 weken in huis, super plaat. Installeren is een uitdaging met zijn groote (je gat in aanrechtblad moet 80 cm breed zijn) maar als het eenmaal staat is het een heerlijk ding. Super veel functies en de flexzones zijn heerlijk. Automatische panherkenning! top ding!

Frank 27-03-2018

Mooie grote kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Je kunt de pan neerzetten waar je wilt. Dit is ideaal, vooral met grote pannen. Je kunt zelf bepalen welke zones je wilt gebruiken om de pan neer te zetten.

Pluspunten

• Groot oppervlak
  • geschikt voor 5 pannen
  • Makkelijke bediening

Jeanne van Heumen 15-02-2018

Subliem

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Geweldig, deze inductie kookplaat, is zeer makelijk ingebruik, goed schoon te houden, meerdere functies, zoals het verschuiven van pan van voor naar achter en andersom de warmtebron schuift mee, een stukje technisch vernuft, en kookwekker met zichtbaar aftelklok, goed hoorbare wekker.

Maartje 07-09-2017

Fantastische kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LXC1E

Wij zijn sinds enkele dagen in het bezit van deze kookplaat. Zijn altijd gewend geweest om op gas te koken en het omschakelen naar inductie kost geen moeite. Grote plaat, passen veel pannen op en de flexibele zones ervaren wij als erg handig. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Grote kookplaat
  • Flexibele zones
  • Makkelijk in het gebruik