ETNA KGV358WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGV358WIT op Kieskeurig.be.

H.L. Smetsers 12-10-2019

Een pronkstuk in de keuken

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Zoals wij al ruim 50 jaar ETNA kook toestellen gebruiken hebben we alweer gekozen voor een ETNA gas kookplaat.
De ETNA kookplaat hebben we gekozen vanwege de betrouwbaarheid, gemakkelijke bediening en gemakkelijk schoon te houden. Wat zeker ook belangrijk is de uitstraling van de kookplaat in de keuken. Belangrijk is de veiligheid van de uitschakeling gastoevoer bij doven van de vlam.

Pluspunten

• bediening
  • veiligheid
  • uitstraling
  • eenvoudig te instaleren
  • Gebruik al meer als 50 jaar ETNA producten

Officiele reactie van Atag 14-10-2019

Geachte heer/mevrouw Smetsers,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat u zo enorm tevreden bent. Wij wensen u veel kook-plezier met deze kookplaat van ETNA.
Webcare Team ETNA

Jaap 13-04-2021

Vertrouwd merk

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Mijn vorige Etna gaskookplaat heb ik 8 jaar gehad, 1 brander deed het niet meer. Etna is een vertrouwd merk dus na mijn vorige Etna werd het dit keer weer een Etna. Enige minpuntje is de afdekplaat, één kant sluit niet aan op de kookplaat.

Pluspunten

• kookt goed
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• afdekplaat scheef

Officiele reactie van Atag 15-04-2021

Beste Jaap. Bedankt voor je mooie reviewscore. Fijn dat deze gaskookplaat zo goed bevalt maar het is inderdaad jammer als de afdekplaat niet mooi aansluit. Zou je zo vriendelijk willen zijn je gegevens en eventueel een foto en factuurdatum te mailen naar webcare@atagbenelux.com? Dan gaan we voor je kijken naar een oplossen.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Trudie 15-12-2020

Sudderpit veel te groot

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Mooi apparaat, makkelijk in onderhoud.
De sudderpit gaat echter veel te hard, zelfs met een extra sudderplaatje. Het kookt ipv sudderen.

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste Trudie,

Bedankt voor je review maar wat vervelend dat de sudderbrander te hard gaat ondanks een sudderplaatje. Graag willen we even contact hierover. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com? Bedankt alvast voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

MARIA 10-10-2020

Kooktoestel op gas

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Dit gasstel ziet er strak uit, prachtige uitstraling!
En niets te duur, als je bedenkt dat we met een aantal jaren toch allemaal van t gas gaan !
Ik ben er heel content mee.

Officiele reactie van Atag 12-10-2020

Beste Maria,

Bedankt voor het plaatsen van deze korte, maar zeer positieve review. Goed te lezen dat je zo enthousiast bent over onze gaskookplaat. We wensen je nog heel veel jaren kookplezier toe.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA