Bosch PIA611F18E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

ger 01-09-2015 Product paar dagen in bezit

Deze kookplaat is super gemakkelijk in de bediening en zeker in onderhoud.Mijn buurman heeft hem 2 week in gebruik vandaar mijn mening.Ik zelf heb hem 1 dag.

Fam Otto 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Super inductie kookplaat

We koken al 12 jaar tevreden op inductie. Onze oude Bosch begon kuren te vertonen en dat ging irriteren. Reparatie van de printplaat kostte meer dan een nieuw exemplaar. De oude kostte 12 jaar geleden nog 1000 euro plus de installatie voor 380v. De nieuwe Bosch is 220 v en kost 350 euro bij een dik blauw mannetje. Dus minder geld, meer mogelijkheden en sneller koken.

Pluspunten

• Bediening
  • Schoonmaak

Minpunten

Ger 21-12-2015 Product kwartaal in bezit

Voor Mij is dit een superplaat.Ik heb hem nu 3 maanden en zou niet graag naar gas terug willen.Gemakkelijke bediening en gemakkelijk schoon te maken.

Hessel 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

De bediening is erg logisch,bij gebruik van de boostfunctie is het gerecht snel aan de kook,
ook de timerfunctie is erg handig.En last but not least het schoonmaken van de kookplaat: een fluitje van een cent.

NK 06-10-2015 Product paar dagen in bezit

Erg fijne inductieplaat. Vrij groot dus genoeg ruimte voor pannen en ook handig dat de stekker in een normaal stopcontact past.

Aangepast Wonen 29-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat en eenvoudig in gebruik en goed voorbereid voor de installatie. Gebruiksaanwijzing is goed leesbaar en kookplaat is zeer geschikt voor onze doelgroep met beperking voor staand koken.

Esther 26-09-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi ogende strakke kookplaat. Doet alles wat je ervan mag verwachten, handige kookwekker is ingebouwd.

Barry 22-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Prima kookplaat die simpel te bedienen is. Zeker voor de prijs.

Verwacht geen uitgebreide functies, wat ik overigens niet nodig vind.

+ punt is dat deze op 1 groep werkt. Vermogen is wel afhankelijk van de amperage.

Els 13-09-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de kookplaat nu een aantal weken in bezit. Ik ben zeer tevreden. Het koken gaat vlot en als je de inductieplaat hoger/lager zet reageert hij direct. De kookplaat ziet er mooi strak uit. Over duurzaamheid kan ik op dit moment nog niet veel zeggen.

Masha 13-09-2015 Product paar dagen in bezit

Warmt snel op, zeer makkelijk voor gebruik, goede prijs\kwaliteit verhouding. Heel makkelijk om schoon te maken wat ik zeer waardeer.

Roeneroet 10-08-2015 Product paar weken in bezit

Naar aanleiding van de alleen maar positieve reviews hier op Kieskeurig hebben wij besloten over te gaan tot het aanschaffen van deze kookplaat. We zijn meer dan tevreden over het gebruikersgemak die deze kookplaat heeft. De bediening is eenvoudig en snel te leren en de plaat reageert bijzonder snel. We zijn overgestapt van gas naar inductie en dat is gewoon geweldig! We hebben voor Bosch gekozen omdat dit voor een goede kwaliteit/prijs verhouding staat. De gratis pannenset is van goede kwaliteit en wordt binnen een week geleverd.

Van Dalen 02-08-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne plaat om op te koken. Erg handig dat je door met het schuiven van de vinger een pan harder of zachter kunt zetten.

karin germann 14-07-2015 Product paar weken in bezit

ziet er mooi uit,goede prijs en wat voor mij het belangrijkste is ,instelbaar op verschillende amp,een groep van 16 amp is voldoende

Henk van den Bos 14-07-2015 Product paar weken in bezit

Eenvoudig in te bouwen dankzij de 220/240 volt aansluiting.
Is zeer precies in te regelen
De kookplaat is zeer eenvoudig te reinigen en schoon te houden.

Van den Abbeelen 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Vandaag geinstalleerd, eerst ga ik maar eens koken, als mijn nieuwe pannenset er is?
Het is heel fraai om te zien dus daar ben ik al heel blij mee.

t.keuper 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

past super in de keuken, en de bediening is voortreffelijk. Mijn eerste kookresultaten waren uitstekend.

wwendy1976 09-07-2015 Product half jaar in bezit

Een mooi design, goed schoon te houden, hij reageert snel naar warmer en koud vergelijkbaar met gas. Water koken gaat veel sneller dan in een waterkoker.

Bjank72 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Pas twee weekjes in het bezit van deze mooie kookplaat, maar hij voldoet aan alle verwachtingen. Vooral de boosters werken ideaal. Kortom wij zijn heel tevreden!

versteeg725 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat met veel functie's i.c.m. gratis pannenset goede keus en lage prijs en heeft geen dubbele groep nodig

jeroen 78 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

Super mooie plaat. Makkelijk aan te sluiten, en werkt perfect! Niet voor niets voor Bosch gekozen, altijd kwalitatief goede apparatuur