Siemens EH775FE27E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

Carolien47 25-10-2015 Product kwartaal in bezit

De omschakeling van keramisch naar inductie voelt als een feestje dat iedere dag terugkomt. Super gemakkelijk en efficiënt.

Arnie 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Super gemakkelijk in gebruik. Meteen warm, meteen koud en schakelt vanzelf uit als pan eraf wordt gehaald. Mooie vormgeving ook. Mogelijkheden en duurzaamheid lijken vooralsnog ook goed, maar ik gebruik de plaat nog maar erg kort, dus kan ik nog niet goed beoordelen.

Jan 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Nog nooit was koken zo eenvoudig. De kookplaat reageert op elk moment van bediening. Na het koken koelen de pitten snel af, waardoor kinderen niet hun handen kunnen branden.

Meta 04-10-2015 Product paar weken in bezit

De kookplaat is gemakkelijk te reinigen, wordt heel snel heet en heeft niet veel restwarmte.Lijkt me zeer energiezuinig.Bedieningsgemak is uitstekend.

Frenk 01-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ben overgestapt van een gewone keramische plaat naar deze Siemens EH775FE27E. Vooraf goed ingelezen en diverse kookplaten bekeken. Deze springt er voor ons uit door zijn grotere afmeting, maar wel met dezelfde inbouwgrootte als de vorige plaat. Daarnaast zijn er functies die het gebruik makkelijk maken en ook nog energie besparen.
We waren al gewend om elektrisch te koken, maar dit gaat sneller, qua opstartwarmte en alles is beter te regelen. Tiptoetsen is even wennen, maar ook dat zal wel los lopen.
Kom over een tijdje terug met meer kookervaringen met deze inductiekookplaat

Roy 22-09-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie inductieplaat die precies doet waar hij voor bestemd is. Fijn dat de plaat heel nauwkeurig te regelen is.

Sandra 21-09-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat. Kokend water kookt heel snel. Tiptoetsen reageren super snel. Kortom een aanrader. Makkelijk schoon te maken. Kleur zwart past goed bij onze keuken.

de vries 16-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prima kookplaat ipv gas een echte aanrader!
Mooi design; mooie ruime opstelling van de pannen en inbouwmaten hetzelfde als een kleinere plaat!

Bert van der Nagel 11-09-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat met zeer eenvoudig en gemakkelijke bediening. De plaat is verder van duurzaam materiaal en tegelijk erg makkelijk te reinigen.
Naast de inductiekookplaat hebben wij in onze nieuwe keuken ook gekozen voor een vaatwasser, combi magnetron/oven, koelkast en vriezer van Siemens.
In onze vorige keuken (Siematic) zaten toen ook al apparaten van Siemens die ruim 26 jaar dienst hebben gedaan. Daardoor was onze keuze voor Siemens apparatuur eenvoudig.

Eva 09-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig design en makkelijk te bedienen. Perfect koken met het gemak van inductie. Is heel snel op de gewenste temperatuur en veilig voor de kinderen. Daarnaast makkelijk schoon te houden. We zijn heel gelukkig!

Herman Kuipers Siemens inductiekookplaat 08-09-2015 Product paar dagen in bezit

Hebben al vele jaren ervaring met diverse Siemens producten en hebben op basis daarvan ook weer besloten tot deze aankoop. Technisch zeer volwaardig, fraai vormgegeven, high quality, goede prijsstelling, betrouwbare aftersale.

Marco 06-09-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi apparaat. Goed bedienbaar. Alleen het instellen van de temperatuur vergt wat oefening. Het is lastig in 1x de goede temperatuur in te stellen. voor de rest functioneert hij prima

Bert 06-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ervaring met Siemens is tot nu toe zeer goed, gebruikersvriendelijk en mooi design. Alle apparatuur is van Siemens, dit voor de betrouwbaarheid en de goede service

Diepman 04-09-2015 Product paar dagen in bezit

Super makkelijk te bedienen en de vormgeving is erg mooi. Er passen makkelijk 4 pannen naast elkaar zonder dat de pannen elkaar in de weg staan. De kookplaat is makkelijk schoon te houden en blijft mooi glanzen. Ik wil nooit meer zonder inductie. Een super mooie kookplaat!

Theo 04-09-2015 Product paar dagen in bezit

De duurzaamheid kunnen wij niet beoordelen want de inductie kookplaat is nog maar 1 dag in gebruik. Wat een gebruiksgemak!!
Fraai om te zien en daarbij zeer veel mogelijkheden.

Jaapv 15-08-2015 Product maand in bezit

Mooie kookplaat. Staat er strak in het aanrechtblad. Booststand doet het prima. Alleen het bedienen van de knopppen gaat wat lastiger als ze vochtig zijn (overgekookt).

Erik 13-08-2015 Product paar dagen in bezit

Schitterend design, zeer strakke en luxe uitstraling. Door ontbreken van een opstaande rand makkelijk schoon te houden. Een extra voordeel is dat zeer grote pannen eventueel voor en achter eventueel iets uit kunnen steken zonder op een randje te stuiten. De horizontale afstand tussen de pitten is veel groter dan bij een 60 cm plaat zodat je meer ruimte hebt voor je pannen. Toch past deze plaat in een uitsparing van zo'n 56 cm breed! Alleen het glas steekt over. Verder is de locatie van de tiptoetsen (voorzijde) handig gekozen waardoor er dus meer ruimte in de breedte is. Er zijn wel 2 handelingen nodig om het vermogen van een plaat te regelen, je moet namelijk eerst de juiste plaat kiezen, en kan daarna met één regelaar de sterkte aanpassen. Dit is echter een kwestie van wennen en verder geen probleem. Verder heeft de kookplaat veel extra functies zoals (uitschakel)timers op alle platen, kookwekker, frituurstand enz. Het aan de kook brengen van 1 liter koud water duurt op deze plaat nog geen 3 minuten......!!! Warmte reageert zeer snel op de bediening (net als gas) wat zeer prettig is. Het zogenaamde doorwarmen (en alsnog overkoken) door gewone of keramische platen gebeurd dus niet zo snel.
Wat betreft de duurzaamheid kan ik nog niets melden, de vorige keramische halogeenplaat van het merk Scholtes is na 21 jaar gehemeld door een kapotte glasplaat (eigen schuld) anders zou die het nog steeds doen. Ben benieuwd of deze Siemens dat ook gaat halen.
Wat betreft de kookervaring zijn we er wel een stuk op vooruit gegaan met inductie.

Crielaard 08-08-2015 Product paar dagen in bezit

De Siemens Inductie kook plaat is een fijne kook plaat met extra ruimte voor de pannen, hij is gemakkelijk schoon en eenvoudig schoon te maken met een sopje en een doekje.

Mooie design kookplaat 06-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie design kookplaat en erg makkelijk in gebruik.
Wij zijn er erg blij mee en hopen er in ons eerste huis samen nog jarenlang plezier van te hebben.

Tientje 29-07-2015 Product paar weken in bezit

De inductie is zeer gebruiksvriendelijk. mooie uitstraling en zeer gemakkelijk schoon te maken. Heb in het verleden altijd op gas gekookt. maar vind inductie helemaal te gek. Ben er heel blij mee.