Bosch PIP875N17E

Siemens EH875LVC1E

• Aantal zones gelijktijdig te gebruiken 5
  • Aansluitwaarde 7400 watt
Siemens EH875LVC1E

Beoordeling op basis van 75 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Jolanda 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Duidelijk leesbaar, eenvoudig te bedienen

Geen vervelende piepjes meer zoals bij onze vorige Bosch inductie kookplaat. Kookwekker ook heel handig en zelfs in te stellen hoeveel minuten je iets wil laten staan.

Lia 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Nice design

I chose this product mainly because of its design. It seems that apart from a great design, it also works very well! Fast and functional

Leonie 12-10-2016

Hele fijne kookplaat!

Het is met vlees braden heel handig om de "boost" functie te gebruiken. Op deze manier kan je gemakkelijk vlees dicht schroeien. Verder is het een ruime kookplaat en ziet het er ook nog eens prachtig uit! Helemaal in combinantie met de Bosch pannenset

Mark 23-09-2016 Product paar weken in bezit

Strakke vorm, gebruiksvriendelijk

Mooi strak uiterlijk gebruiksvriendelijk. Maakt ons witte composiete blad nog meer af. Door de ruime opzet is er voldoende ruimte voor de pannen. Daarnaast is het hierdoor erg overzichtelijk in het gebruik

Pluspunten

• uiterlijk
  • gebruik overzichtelijk

Minpunten

• nog geen ontdekt

ed 20-06-2016 Product paar weken in bezit

slim en doordacht

zeer slimme indeling en gebruik

alles wijst zichzelf en zeer gemakkelijk te bedienen

werkt uitstekend

Lelie 11-05-2016

Fijne kookplaat

Veel ruimte op de kookplaat. Je kunt veel grote pannen tegelijk gebruiken.
Het ideale is de flexzones. Apart te gebruiken maar ook te koppelen zodat je o.a. een grote grillplaat kunt gebruiken. Makkelijk te bedienen, voorzien van een kookwekker en gemakkelijk schoon te maken. Kortom, hij bevalt ons zeer!

Hans 14-04-2016

voldoet prima

We hadden een halogeen kookplaat die het na vele jaren trouwe dienst begaf. Na rondvragen, surfen op internet, consumentengids raadplegen etc kozen we voor de inductie kookplaat van Bosch vanwege de 5 platen, waarvan 2 geschakeld, en de goede beoordelingen van anderen. We hebben er geen spijt van.

hupsel 04-12-2015

Fantastisch

Wat ben ik ontzettend blij met onze inductiekookplaat. Voor je het weet zit je aan tafel, super snel kookt alles. Ook de flexzone, de tiptoetsen, het schoonmaken gaat heel makkelijk

Kors 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Was ik maar eerder op inductie gaan koken. Geweldig apparaat. Ideaal is de flexzone. Onze maaltijden binnen korte tijd op tafel, Wauw wat werkt dit super snel. Een echte aanrader. Ik wil nooit meer op gas koken

Paul Wansink 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het gemak van schoonmaken, eenvoudige bediening en de snelheid van verwarmen is een genot voor iedere gebruiker.
Een heel groot voordeel is dat kleine kinderen niet gauw hun handen kunnen verbranden, dit in tegen stelling van onze eerdere keramische kookplaat.

Manon 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat met eenvoudige bediening en een luxe uitstraling. De flexplaat is erg handig en goed te gebruiken voor braadsledes.

I M 26-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie kookplaat met veel mogelijkheden en wat ook belangrijk is makkelijk in gebruik! Ben heel tevreden.

Marcella 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat. Werkt naar behoren. Design is prachtig.
Wel erg gevoelig: mijn Tefalpannen die speciaal voor inductiekookplaten zijn, herkent hij niet.

Richard 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Onze nieuwe kookplaat is een juweeltje in de keuken. De mooie afwerking met strip past prima op het kookeiland.
De werking met timer, kookwekker bevalt prima, geen losse kookwekker meer nodig.
De zone is reuze handig omdat je er van alles op kunt zetten.
Kortom: een aanrader!

PIP875N17E 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Heb hem pas aangeschaft maar mijn dochter heeft hem al een poos enis er heel erg blij mee,vandaar dat ik hem ook gekocht hebt

Vd Brink 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat, prettige ruimte tussen de verschillende zones, alle zones op vol vermogen in gebruik lukt helaas niet!

Esther 14-09-2015 Product paar weken in bezit

Het flex gedeelte maakt het mogelijk om met elke vorm pan te koken maakt niet uit of die vierkant of ovaalvormig is. De bediening is erg makkelijk en overzichtelijk. Wij zijn er ontzettend blij mee, lekker koken en makkelijk schoon te houden.

Roel 10-09-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig mooi en makkelijk te bedienen apparaat. Zelfs zonder de gebruiksinstructie te lezen krijg je de plaat aan het werk.
Gelijk bij de eerste kookbeurt heb ik alle zones tegelijk gebruikt en dat gaat heel goed.
Jarenlang op een pelgrim inductiekookplaat gekookt die ook goed beviel.
Deze inductiekookplaat van Bosch ziet er wel degelijker uit.

Hanka 07-09-2015 Product kwartaal in bezit

Fijne kookplaat, eenvoudig te bedienen (nadat je er een tijdje mee hebt gewerkt) en door de goede uitleg van de keukenzaak.

Tyrone 18-08-2015 Product paar dagen in bezit

Voorheen op gas nu inductie, het is wennen maar snel. Het gebruik van de flex-zone maakt het makkelijk om te werken, alleen met het gebruik van een grill pan is effe wennen als je de steel altijd over links heb gebruikt. Misschien toch overgaan op een grill-plaat. qua vormgeving mooi alleen de metalen randen aan de zijkant, deze mochten ze achterwegen laten. Over duurzaamheid zeg ik niks, te kort in bezit misschien over 8 jaar dat ik dit review aanvult.