ETNA KIF880DS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF880DS op Kieskeurig.be.

7,6

t**m@t**n.nl 04-09-2021

Mooie kookplaat. Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF880DS

Na wat onderzoeken op het net en de positieve reacties van andere gebruikers. hebben we dit keer ook voor Etna kookplaat gekozen. Doordat er 5 jaar garantie mogelijk is hebben we ook het idee dat etna achter de kwaliteit van haar produkten staat. Installatie was simpel en de kookplaat doet wat ie moet doen. De grilfunctie is een leuke extra feature.

Pluspunten

• Snel op temparatuur
  • Koppelen van kookpunten voor lange pan

Officiele reactie van Atag 06-09-2021

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor de review. Wat leuk om te lezen dat uw voor Etna heeft gekozen en tevreden bent met deze keuze. Wij wensen u nog veel kook & grill plezier toe.

Marijke Webcareteam Etna

Ellie 08-03-2021

Echt een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIF880DS

Ongelofelijk fijne kookplaat! ik heb er ook een Grill plaat bijgekocht van ATAG. deze combinatie is fenomenaal!
Installatie dient wel door een elektricien te gebeuren maar omdat ik al 2 fase had was deze binnen 5 minuten klaar.
De bediening is zeer fijn mede door de pan herkenning.
Echt 100% en aanrader

Pluspunten

• 5 zones zowel op 2 als 3 fase aan te sluiten
  • Snel schoon
  • Bediening met panherkenning
  • De koppelbare kookzone

Officiele reactie van Atag 09-03-2021

Beste Ellie,

Bedankt voor deze enthousiaste review met mooie reviewscore. Een 10, daar zijn wij uiteraard erg blij mee.
De KIF890ZT staat standaard ingesteld op 2-fase maar door het powermanagement systeem is de kookplaat ook aan te sluiten op 3-fase of op 1-fase met normale stekker.
Erg leuk om te lezen dat je zo blij bent met de kookplaat en deze ook aan al je wensen voldoet.

Wij wensen je veel kookplezier met dit plaatje in je keuken.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

BertHvk 21-04-2021

Beetje vreemd, de suggestie wordt gewekt dat je de aansluiting verplicht door een elektricien dient te laten uitvoeren, dat is natuurlijk niet zo.

BertHvk 21-04-2021

Hoe kan het dat elke leverancier exact dezelfde prijs hanteert, lijkt op prijsafspraken (kartel?).

Arnhem 24-02-2021

Helaas nog niet kunnen gebruiken

Geschreven voor: ETNA KIF880DS

3 februari defect geleverd, monteur kon pas 11 februari komen (tot die tijd mochten we de vorige kookplaat niet terugplaatsen ivm garantie, belachelijk want kleine kinderen moeten in die week wel warm eten). De monteur kwam aan met onderdelen voor een andere kookplaat en kon dus niets repareren. Hij heeft ter plekke een nieuwe besteld, deze was op voorraad en kon de 12e geleverd worden. De 12e werden we gebeld: coolblue had een grote partij opgekocht, wij konden onze nieuwe kookplaat half maart krijgen. Tot die tijd kregen we een leen-kookplaat (klein lomp ding) die op de defecte is geplaatst. Al met al slechte service.

Pluspunten

• ziet er strak uit

Minpunten

• nog niet kunnen gebruiken

Officiele reactie van Atag 25-02-2021

Beste Arnhem,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het service traject niet verloopt zoals jij en wij graag gezien hadden.
Ik zou graag eens mee willen kijken, hiervoor ontvang ik graag je persoonlijke contactgegevens via webcare@atagbenelux.com . Jouw mening
helpt enorm met het verbeteren van onze service, we streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Pieter 16-02-2021

Mooi vormgegeven inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF880DS

Tot nu toe erg blij met de keuze voor deze inductiekookplaat. staat prachtig in de keuken, mooi vormgegeven, goede verdeling van de warmtebronnen en makkelijk en duidelijk in gebruik. Het is best lastig om via internet een keuze te maken, maar de plaat is goed in beeld gebracht en het voldoet volledig aan onze verwachting. !

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi design
  • makkelijk schoonmaken
  • goede verdeling van de kookzones

Officiele reactie van Atag 18-02-2021

Beste Pieter,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Goed te lezen dat deze inductie kookplaat in alles opzichten helemaal naar wens is.

We wensen je heel veel kookplezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Oma grietje 31-01-2021

Super werkend en mooie inductie kookplaat ,

Geschreven voor: ETNA KIF880DS

gekozen voor matte uitvoering kookplaat, geen glimmende zwarte plaat, maar onopvallend en passend in ons rustieke keuken met stoer houten werkblad.

Pluspunten

• Snel en handig
  • Mooie matte plaat

Minpunten

• Moest even wennen aan kleine tiptoetsen

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

​Beste oma Grietje,
Wat leuk dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat u tevreden bent deze ETNA inductiekookplaat en goed past in uw keuken. Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA